Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. In het weekend ook vaak, maar doordeweeks ook wel is dat je dacht waar komen ze toch allemaal vandaan.... Maar ja heb ook weekenden gehad dat ik geen hond tegen kwam (maar dat was vooral met slecht weer
).
.
. Moet ook echt weer is komen buurten (of jullie moeten even een foto update met de paarden plaatsen
).
.
Ging lekker toch op de blonde spetter!
. Laat staan voor manegepaarden die ook niet meer zo gevoelig zijn op been. Ik weet dat ik Shaggy meer moet gaan trainen door mn been stil te houden en alleen been te geven als ik naar voren of op zij wil. Doordat ik automatisch maar blijf drijven reageert ie eigenlijk helemaal niet meer op mn been. Maar ja ik kan daar op trainen, dat is met manegepaard lastig aangezien er genoeg kindjes/volwassenen op rijden die gewoon weer telkens been blijven geven.
. En hij kan het net zo goed niet doen want de meeste paarden gaan daarna toch weer hun box in
. Dan kan je beter een paard een half uur voor proefje even pakken en losrijden, maar dan moet ie wel heel vaak in de bak gaan staan om alles te dirigeren
.