Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_bonsai_L schreef:collendoorn schreef:waarom heb je een elastiek?? t ziet er niet uit dat je m nodig hebt![]()
Vind je het in een weiland niet griezelig??
Ziet er verder leuk uit
ik rij met elastiek, olmdat ze normaal niet goed nagevelijk loopt, en dan niet goed over haar rug loopt, maar het ging heel goed deze keer!
maar zonder elastiek gaat het een stuk minder goed, als hij om hangt (maakt niet uit hoe los) dan loopt ze gewoon een stuk beter, dus we rijden nu in de les met elastiek tot dat helemaal goed gaat, en dan gaat hij er af.
en in t land is soms wel een beetje eng jah, als het erg nat is kan ik ook niet galloperen enzo, want ze heeft al niet zo'n goed evenwicht, dus ben soms wel bang dat ze weg glijd en valt ofzo, maar is nog nooit gebeurd gelukkig. *ff afkloppen*
maar er is geen bak, dus ik heb niet echt een keuze..
L_bonsai_L schreef:jah is natuurlijk ook een beetje banketstaaf om nu al weer te stoppen, maar als het echt niet anders kan moet het wel..
collendoorn schreef:L_bonsai_L schreef:jah is natuurlijk ook een beetje banketstaaf om nu al weer te stoppen, maar als het echt niet anders kan moet het wel..
zo denk ik idd ook een beetje!! School gaat idd voor... maar je wist dit!
Ik heb het je toen ook gezegd... vooral swinters! En het zonder licht verhaal
maar jij was er zeker van dat het ging lukken!
En nu blijkt het dus niet zo makkelijk te zijn...
Succes met je beslissing
Marlous1991 schreef:maare lin, komt je ma nog naar je p-uitreiking of niet?
en zou je niet voor de zekerheid morgen op school vragen of het goed is?
ik ben voor melissa of alix, die marjolein vink n irritant zuipw**f en die renee een arrogante b**h (A)