winnitou schreef:Nou ik heb mezelf even verwend na het werk, Rowan is er niet en had dus even tijd om naar de overkant van de Zaan te gaan (lees Wala te Wormerveer).
Dan heb je jezelf zeker verwend: had je geld teveel of gewoon koopkriebels?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dennis wil graag roze/paarse accenten, terwijl ik - ja wonderlijk maar waar - een andere kleur wil. Anders is het net of ik de broek aan heb gehad met de kleurkeuze, want ga een ander maar eens wijsmaken dat het toch echt Dennis is geweest die die kleur wil, terwijl ik erom berucht ben!
Tytje schreef:Valentino's ogen zijn minder ontstoken, goed zalfje had ik gekregen van de DA. Mary liep vanavond los op het erf bij Veldt op zoek naar gras. Ze liep gewoon onder de linten van de paddock door, volgens mij buigend door haar knieën, want zo klein is ze niet.
Tytje schreef:Winnitou, heerlijke winkel Wala. Wij zijn vanmiddag evn naar Decathlon geweest voor een rijbroek en rijlaarzen voor Thierry.
Tytje schreef:Valentino's ogen zijn minder ontstoken, goed zalfje had ik gekregen van de DA. Mary liep vanavond los op het erf bij Veldt op zoek naar gras. Ze liep gewoon onder de linten van de paddock door, volgens mij buigend door haar knieën, want zo klein is ze niet.
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Nou ik heb mezelf even verwend na het werk, Rowan is er niet en had dus even tijd om naar de overkant van de Zaan te gaan (lees Wala te Wormerveer).
Dan heb je jezelf zeker verwend: had je geld teveel of gewoon koopkriebels?
ATE schreef:ben benieuwd hoe je gesprek is geweest winn
Shenavallie schreef:winnitou schreef:lijkt wel dat dingen allemaal anders lopen dan gepland. De wedstrijd van AZ-Roda JC waar ik kaarten voor Rowan en mij voor heb was al verschoven van de zondagmiddag naar de zaterdagavond om 19.45 uur en nu is ie op 11 september nog eens een keer een uur verlaat. De aftrap is nu om 20.45 uur.
Heb dus een mailtje gestuurd naar AZ dat ze de wedstrijd maar moeten vervroegen (geintje). Nee had de kaarten via de waaghalzenclub van AZ, een aanbieding voor hun leden.... (kinderen tot 12 jaar). Maar wat ik vervelden vindt is dat je dan niet even op de hoogte gehouden wordt via die club. Kreeg bericht dat ik de kaarten kan terugsturen en geld kan terugkrijgen. Ze komen dit seizoen nog een keer met een aanbieding voor de kids. Nou denk dat als ik het weekend wil overleven ik het niet kan maken om Rowan te vertellen dat ie niet heen mag. Een collega had al een oplossing. Gewoon gaan en compenseren met oud en nieuw, gaat ie dan vroeg naar bed..... (duurt nog zolang en dan is mama het al lang weer vergeten)
We gaan nu ook gewoon de volgende keer voor de actie. (scheelt wel een hoop geld met een ander kaartje)
Kun je geen voorrang krijgen bij de volgende gelegenheid, als je nu je kaartje terug geeft? Het is het vragen waard!
Tytje schreef:Winnitou, heerlijke winkel Wala. Wij zijn vanmiddag evn naar Decathlon geweest voor een rijbroek en rijlaarzen voor Thierry.
ATE schreef:Tytje schreef:Valentino's ogen zijn minder ontstoken, goed zalfje had ik gekregen van de DA. Mary liep vanavond los op het erf bij Veldt op zoek naar gras. Ze liep gewoon onder de linten van de paddock door, volgens mij buigend door haar knieën, want zo klein is ze niet.
gelukkig voor val
mary die blijft jong in haar hart
winnitou schreef:Valentino's ogen zijn minder ontstoken, goed zalfje had ik gekregen van de DA. Mary liep vanavond los op het erf bij Veldt op zoek naar gras. Ze liep gewoon onder de linten van de paddock door, volgens mij buigend door haar knieën, want zo klein is ze niet.
gelukkig voor val
mary die blijft jong in haar hart
het is en blijft Mary
schatje
)
en hij staat op 'hooi dieet
' dus het kan alleen maar beter.
ATE schreef:[quote="Shenavallie
Super winkel is dat! Goede spullen en niet duur!![]()
Ik heb trouwens de jodhpurs van Wesley nog in de aanbieding: maat 40 (valt een maat kleiner), leer, eigenlijk nog splinternieuw: maar 1 keer gedragen... Ook bij Decathlon gekocht
Citaat:had het mezelf beloofd als ik er vijf kilo af had. Moet zeggen dat ik het wel waard vind hoor, zit heerlijk en is nog mooi ook