What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:31

winnitou schreef:
Nou ik heb mezelf even verwend na het werk, Rowan is er niet en had dus even tijd om naar de overkant van de Zaan te gaan (lees Wala te Wormerveer).

Dan heb je jezelf zeker verwend: had je geld teveel of gewoon koopkriebels? :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:32

ATE schreef:
winnitou schreef:
Ate alvast gefeliciteerd met je zoon!

dank je :D

Ik maak hieruit op dat Nick vandaag of morgen jarig is? Van mij ook (alvast) gefeliciteerd!!!! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:39

Goed nieuws: Dennis was erg te spreken over hetgeen ik tot nu toe in de gang had "gepresteerd"! Volgens hem had ik netjes geverfd/gerold, zonder te kledderen en zonder onbedoelde plekken mee te nemen. Ook moest hij toegeven dat "mijn" gerolde gedeelte er netter uitzag dan "zijn" gerolde gedeelte. Hij heeft dan ook besloten om vanaf nu alleen het schilderwerk nog te doen en dat ik al het "rol"werk mag verrichten. Toch wel een hele eer, ook al is het misschien - voor een ander - het makkelijkste klusje van alles! :D
Dus morgen (ik ben vrij en Wesley is naar Brabant) ga ik de rest van de gang "onder handen nemen"! ;)

Ons huis is momenteel "Sunrise Orange" en gaat over naar "Witkant" met gekleurde accenten. Alleen over de accentkleuren worden we het niet helemaal eens, ha ha! Voor het eerst sinds jaren! ;) Dennis wil graag roze/paarse accenten, terwijl ik - ja wonderlijk maar waar - een andere kleur wil. Anders is het net of ik de broek aan heb gehad met de kleurkeuze, want ga een ander maar eens wijsmaken dat het toch echt Dennis is geweest die die kleur wil, terwijl ik erom berucht ben! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:44

Oh ja, Wesley in de bocht: Meester Dirk had vrijdag gevraagd of Dennis op school wilde komen voor een gesprek (ik was aan het werk). Dus Dennis ging er naar toe met het idee van "Wat heeft Wes nou weer uitgespookt?". Voor de schoolvakantie moesten we het geld voor het schoolkamp overmaken. Dat hadden we ook gedaan, maar wel mopperend omdat het zo ontzettend veel geld is. Waarschijnlijk heeft Wesley dit opgepikt en had tegen zijn meester gezegd dat hij niet mee kon naar kamp, omdat "mijn ouders dat niet kunnen betalen". Dus meester Dirk begon heel voorzichtig over betaal-termijnen en overleg met de directrice... Afijn, Dennis haalde opgelucht adem dat er geen problemen met Wesley waren, maar moest ook blijven benadrukken dat het geen probleem was. Lekker verwarrend en wat een miscommunicatie! Echt Wesley weer... 8-)

Tytje

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:03

Nicole1995, ik weet het een dag te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd. We hadden nog wel lekkere taart gehad!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:03

Stunt weer zeg, Shen!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:05

Valentino's ogen zijn minder ontstoken, goed zalfje had ik gekregen van de DA. Mary liep vanavond los op het erf bij Veldt op zoek naar gras. Ze liep gewoon onder de linten van de paddock door, volgens mij buigend door haar knieën, want zo klein is ze niet.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:07

Winnitou, heerlijke winkel Wala. Wij zijn vanmiddag evn naar Decathlon geweest voor een rijbroek en rijlaarzen voor Thierry.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:19

Tytje schreef:
Valentino's ogen zijn minder ontstoken, goed zalfje had ik gekregen van de DA. Mary liep vanavond los op het erf bij Veldt op zoek naar gras. Ze liep gewoon onder de linten van de paddock door, volgens mij buigend door haar knieën, want zo klein is ze niet.

Whoehahahaha, ik zie het echt voor me!!!! Het gras is daar duidelijk lekkerder! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:20

Tytje schreef:
Winnitou, heerlijke winkel Wala. Wij zijn vanmiddag evn naar Decathlon geweest voor een rijbroek en rijlaarzen voor Thierry.

Super winkel is dat! Goede spullen en niet duur! +:)+
Ik heb trouwens de jodhpurs van Wesley nog in de aanbieding: maat 40 (valt een maat kleiner), leer, eigenlijk nog splinternieuw: maar 1 keer gedragen... Ook bij Decathlon gekocht ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:23

Oeps, alweer half 12!!!!!!! Zo laat ben ik - buiten Oud & Nieuw om - nog nooit naar mijn bed gegaan! :o
In dat opzicht ben ik morgen gelukkig vrij, anders zou ik op de bok in slaap vallen! Oh ja, dat heb ik vandaag nog gedaan: ik moest bij een hotel staan en vlak voordat ik afgelost zou worden, viel ik in slaap! Zo f*cking saai en stil was het daar! Ik werd wakker door m'n telefoon, omdat m'n collegaatje vroeg of ze al kon komen aflossen, ha ha! Heeeeeeeeeeeeel graag!!!! Daarna nog een super dag gehad op de Dam: lekker veel ritjes met Norbert! :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:43

Shenavallie schreef:
ATE schreef:

dank je :D

Ik maak hieruit op dat Nick vandaag of morgen jarig is? Van mij ook (alvast) gefeliciteerd!!!! ;)

morgen is hij jarig 25 alweer

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:45

[quote="Shenavallie

Ik heb trouwens de jodhpurs van Wesley nog in de aanbieding: maat 40 (valt een maat kleiner), leer, eigenlijk nog splinternieuw: maar 1 keer gedragen... Ook bij Decathlon gekocht ;)[/quote]
ooh ik dacht dat ligerie winkel was

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:46

Tytje schreef:

gelukkig voor val
mary die blijft jong in haar hart

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 01:33

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Nou ik heb mezelf even verwend na het werk, Rowan is er niet en had dus even tijd om naar de overkant van de Zaan te gaan (lees Wala te Wormerveer).

Dan heb je jezelf zeker verwend: had je geld teveel of gewoon koopkriebels? :+

had het mezelf beloofd als ik er vijf kilo af had. Moet zeggen dat ik het wel waard vind hoor, zit heerlijk en is nog mooi ook

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 01:35

ATE schreef:
ben benieuwd hoe je gesprek is geweest winn

hij kwam in eerste instantie niet opdagen, totdat hij werd gebeld door buurtbemiddeling. Deed weer overdreven zijn excuus, duizendmaal sorry en weet ik veel wat nog meer
ach hij belooft vanalles, ben benieuwd wat er van komt.
Eigenlijk gewoon zielig hoe iemand zo kan denken, heeft gewoon een kronkel, maar dat is niet gek met de gedegenereerde hersencellen.
Hij is aan het minderen met blowen (dat merk ik wel al).
Laatst bijgewerkt door winnitou op 04-09-10 01:38, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 01:37

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
lijkt wel dat dingen allemaal anders lopen dan gepland. De wedstrijd van AZ-Roda JC waar ik kaarten voor Rowan en mij voor heb was al verschoven van de zondagmiddag naar de zaterdagavond om 19.45 uur en nu is ie op 11 september nog eens een keer een uur verlaat. De aftrap is nu om 20.45 uur.
Heb dus een mailtje gestuurd naar AZ dat ze de wedstrijd maar moeten vervroegen (geintje). Nee had de kaarten via de waaghalzenclub van AZ, een aanbieding voor hun leden.... (kinderen tot 12 jaar). Maar wat ik vervelden vindt is dat je dan niet even op de hoogte gehouden wordt via die club. Kreeg bericht dat ik de kaarten kan terugsturen en geld kan terugkrijgen. Ze komen dit seizoen nog een keer met een aanbieding voor de kids. Nou denk dat als ik het weekend wil overleven ik het niet kan maken om Rowan te vertellen dat ie niet heen mag. Een collega had al een oplossing. Gewoon gaan en compenseren met oud en nieuw, gaat ie dan vroeg naar bed..... (duurt nog zolang en dan is mama het al lang weer vergeten)
We gaan nu ook gewoon de volgende keer voor de actie. (scheelt wel een hoop geld met een ander kaartje)

Kun je geen voorrang krijgen bij de volgende gelegenheid, als je nu je kaartje terug geeft? Het is het vragen waard! ;)

denk dat er geen volgende keer komt als ik de kaartjes teruggeef, dan wordt ik vermoord hoor, ga gewoon gezellig heen met Rowan en als het wel te lang duurt voor hem dan gaan we toch gewoon eerder weg

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 01:43

Tytje schreef:

das ook al zo;n leuke winkel Decathlon, heb er laatst en shorty voor Rowan gekocht.
Maar ze hebben daar niet wat ik vanmiddag heb gekocht.
Volgende keer moet ik maar heen met een hele dikke gevulde portomonnee of bankrekening naar de Wala......
Slips van 20,30,40 50 euro........ je zou alles maar moeten vervangen.
Heb wel een heel leuk setje (vind ik zelf) van Marlies Dekkers gekocht (kassa!) maar vond dan ook dat ik het echt verdiend had
Laatst bijgewerkt door winnitou op 04-09-10 01:45, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 01:44

ATE schreef:
Tytje schreef:

gelukkig voor val

het is en blijft Mary

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 02:24

winnitou schreef:

gelukkig voor val
het is en blijft Mary

:') schatje <3

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 02:31

Ben de fotos aan het opladen van de paardjes.

Hengstje heet Sombra, dat is me dr 1 oefff....
Maar heb ook een beetje een slechte start gehad.

1) stond 6 uur op de trailer naast een merrie
2) Kreeg op curacao een mix van melasse/haver/mix
1 bom suiker dus (niks tot geen hooi want dat is zo duur :D )
3) Merrie is ondertussen hengstig :D

Op de kinderboederij (die er naast ligt, lopen ook nog twee merries)

Maar maandag gaan de ballen eraf :j en hij staat op 'hooi dieet :D ' dus het kan alleen maar beter.

Merrietje heet Lattina, super beestje, kun je op je pinken rijden.
Heel gevoelig, echte merrie.

Meneer op Curacao heeft nog een hele mooie/leuke merrie te koop staan: Barbie die wil Joyce wel hebben natuurlijk :))
Het schijnt een vosmerrie te zijn. Maar even sparen dus.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 05:46

Tytje schreef:
Nicole1995, ik weet het een dag te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd. We hadden nog wel lekkere taart gehad!!

Dank je ;) ,geeft niks hoor.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 05:47

Tytje schreef:

Waar zit dat Tytje?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 08:00

ATE schreef:
[quote="Shenavallie

Ik heb trouwens de jodhpurs van Wesley nog in de aanbieding: maat 40 (valt een maat kleiner), leer, eigenlijk nog splinternieuw: maar 1 keer gedragen... Ook bij Decathlon gekocht ;)

ooh ik dacht dat ligerie winkel was[/quote]
HA HA HA, nee Wala is een lingerie-winkel. Decathlon is een sportwinkel in Amsterdam, naast de Arena. Enorm groot en op praktisch elk gebied wel iets (ook minder bekende sporten). Erg leuk om eens te snuffelen! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 08:02

Citaat:
had het mezelf beloofd als ik er vijf kilo af had. Moet zeggen dat ik het wel waard vind hoor, zit heerlijk en is nog mooi ook

Vijf kilo? Knap hoor, hoe het je dat gedaan? Wil ik nl. ook, maar dan keer vier, ha ha! :D
Ik draag alleen verkleiners, anders ben ik net Dolly Parton, en heb daar mijn merk al in gevonden. Wel duur (40 Euro per BH), maar het zit prima!
Laatst bijgewerkt door Shenavallie op 04-09-10 08:07, in het totaal 1 keer bewerkt