Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jetske_ schreef:Haha, ik sta 2e reserve voor de Hippiade zie ik netAls die andere 2 nou even uitvallen ...
![]()
Ik was uiteindelijk nog 3e dus, dat laat even zien hoe slecht er gereden werd. Van de 7 zijn er in het eerste parcour 4 uitgebeld
In het 1ste parcour waren we nog 2e (prijs gemistof zouden ze dat niet hebben gehad voor de 2e met maar 7 deelnemers) en in het 2e parcour 5e (ik had ook nogmaar 15 punten over en een hele langzame tijd
)
Iedereen even meeduimen dat die andere 2 zich afmelden![]()
__Marloes schreef:sorry, ben in een meeleesmood, heb het druk met werken ed. zit amper meer stil en jullie gaan toch wel stiekem best snel! maar ik wil best hoor, maar utrecht is toch best ver reizen. wil evt wel Jill en Jetske ophalen. maar wil ook wachten tot ik ov heb want dan kan ik met 40% korting reizen!
Jetske_ schreef:__Marloes schreef:sorry, ben in een meeleesmood, heb het druk met werken ed. zit amper meer stil en jullie gaan toch wel stiekem best snel! maar ik wil best hoor, maar utrecht is toch best ver reizen. wil evt wel Jill en Jetske ophalen. maar wil ook wachten tot ik ov heb want dan kan ik met 40% korting reizen!
Best, maar ligt dat op de route voor jou?