Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kan je in een half uurtje ook afmatten hoor, of erger nog minder dan een half uur

Pebbs schreef:JULLIE RADEN HET NOOOIT !
Ik reed gewoon helemaal alleen in de bak !!!
Er was heeeelemaal niemand !!!!!
HEEEEEEEEEEEEERLIJKKK
Bij deze, pensionners mogen best vaker wegblijven op vrijdagavondTornadooo ging toch lekker lopen !
Hoef lekker met niemand rekening te houden, gewoon zig-zag door de bak heen, alle kanten op
Poepjes lekker laten liggenAan het eind netjes alles opgeruimd. En Lida kwam in het begin vast wat poepjes opruimen ! Echt heel erg lief !
meestal is Linda er ook maar ik had al op Ulla gereden! haha
Pebbs schreef:JULLIE RADEN HET NOOOIT !
HEEEEEEEEEEEEERLIJKKK
Bij deze, pensionners mogen best vaker wegblijven op vrijdagavondTornadooo ging toch lekker lopen !
Hoef lekker met niemand rekening te houden, gewoon zig-zag door de bak heen, alle kanten op
Poepjes lekker laten liggenAan het eind netjes alles opgeruimd. En Lida kwam in het begin vast wat poepjes opruimen ! Echt heel erg lief !
Wij reden donderdag ook al met 7 mensen
(mensen die wel eens bij ons in de les rijden weten dat het minstens 13/14 is normaal
)
Van de week even naar de stad om geld van mn spaarrekening te halen, en dan éindelijk mn camera bestellen!
Ik zie dat het lekker gaat met Wach op wedstrijden? L2+3 alweer
incalover schreef:Emmaa_ schreef:Heee Lau! Ja hoor, met mij alles primaVan de week even naar de stad om geld van mn spaarrekening te halen, en dan éindelijk mn camera bestellen!
Jaaa woow, gaat echt hard joh!
ben in 5 maanden de L1 doorgekomen!
Nou nog ff en dan de M hé!
Het kabinet is gevallen... Pebbs schreef:JULLIE RADEN HET NOOOIT !
HEEEEEEEEEEEEERLIJKKK
!Liisette_ schreef:Godverdorrie, ik baal echt. Ik zou nu/zometeen lekker mijn nagels laten doen. Wordt ik gebeld, dat het niet doorgaat. Ik had er net zo'n zin in.
, zeker als je er net zo op verheugd is het echt niet leuk!
Emmaa_ schreef:Heee Lau! Ja hoor, met mij alles primaVan de week even naar de stad om geld van mn spaarrekening te halen, en dan éindelijk mn camera bestellen!
Emmaa_ schreef:Sabinee__ schreef:viva la revolution !Nu alleen maar hopen dat Wilders niet aan de macht komt
Voel je vooral niet aangesproken (of wel?) maar ik ben niet echt pro Wilders
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Heee Lau! Ja hoor, met mij alles primaVan de week even naar de stad om geld van mn spaarrekening te halen, en dan éindelijk mn camera bestellen!
Jij zal wel blij zijn eindelijk weer een camera in je handne te hebben !![]()
Je hebt al een paar maanden geen camera gehad toch? Heb je goed volgehouden zeg!
Nou straks maar weer lekker oefenen en weer net zo goed worden als daarvoor!
Dus ik zal idd wel heeeeel blij zijn als ik weer mn eigen cam heb
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Nu alleen maar hopen dat Wilders niet aan de macht komt
Voel je vooral niet aangesproken (of wel?) maar ik ben niet echt pro Wilders
Wilders mag van mij naar een onbewoond eiland worden gestuurd, waar
hij niemand meer kan lastig vallen met ze domme uitspraken en ze gebleekte
kop!
!
! Dat is best wel heeel lang! Bijna een heel jaar!