_sandra schreef:ja...gaat wat sneller dan die PBtjes over en weerLIQUITA schreef:Doet je msn het weer San?
nog steeds niet op de normalen manier. moet ik ff op msn komen??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_sandra schreef:wat ik nou hoorde vanavond!!! een klant van mij was naar griekenland op vakantie. waren dagje met auto weg. zaten op terasje, en begon opeens te regenen. hij zegt tegen zijn vrouw, kom op snel naar de auto. rent voor haar uit , wordt in een klap door bliksem getroffen. gaat nu weer goeg met hem. hij had een heele brandwond rond zijn nek. verschroeit haar,en rare plekken op zijn lijf. bliksem in in zijn ketting geslagen en door zijn lijf naar grond gegaan. hij is tien minuten buiten westen geweest en daarna heel verward, heeft drie dagen zijn benen niet kunnen bewegen. heeft echt een engeltje gehad dat ie er niks aan overgehouden heeft!!!! echt akelig om te zien zijn nek!!!!
meelen schreef:winnitou schreef:
ja op de linkerkant van mijn rechterknie. maar had zijn buikje nog niet rond gezogen. Kon de kleine ondeugd met de tekentang (zo een met een lus) er zonder problemen uithalen
Maar duimen dat je er niets aan overhoud.
meelen schreef:winnitou schreef:
ik dacht ook mijn nummer naar je te hebben gestuurd en nog wat geschreven maar die heb ik naar de verkeerde gestuurd. Kreeg namelijk van Meelen een berichtje: ik heb je telefoonnummer toch al....
Dus Liquita ga het wel weer eens op nieuw proberen als ik niet te moe ben want dan schijnt het wel eens mis te gaan
Ja, ik dacht al, gaat het wel helemaal goed met Anke? Waar heeft ze het allemaal over hihihi.