LIQUITA schreef:Ben blij dat je er bent. Heb jij lekker een nieuwe pagina geopend .Ik zag van jou nog een lekker taartje staan.
xan schreef:Iedereen hard aan het werk ????Ikke niet hoor. Ik heb wel 1 hele dag vrij, dus ik geniet er lekker van .
xan schreef:Iedereen hard aan het werk ????Nee hoor, ik ben altijd vrij op Maandag, maar zat te wachten tot iemand de nieuwe blz. zou gaan openen
LIQUITA schreef:xan schreef:Iedereen hard aan het werk ????Ikke niet hoor. Ik heb wel 1 hele dag vrij, dus ik geniet er lekker van .Lekker he, het is een schitterende dag.
Heb heerlijk gereden in de les bij Erna.Ging erg lekker.Donderdag en vrijdag word het 17 graden!!!!!!!Eindelijk.
Rona is geselectreed voor het jonge talenten plan van noord holland. Ben benieuwd wat dat gaat brengen.
mntj schreef:Rona is geselectreed voor het jonge talenten plan van noord holland. Ben benieuwd wat dat gaat brengen.Wat leuk en leuk dat je er weer bent
mntj schreef:heb mn eerste jury opdracht binnen. 19 mei in velsen.spannend hoor.Ja, ja...nu gaat het beginnen. Kan ik me daar nog inschrijven
mntj schreef:ga nu maar ff met rona broodje eten. ze is net thuis.tot laters.Latersssss ik ga weer de tuin in
mntj schreef:Rona is geselectreed voor het jonge talenten plan van noord holland. Ben benieuwd wat dat gaat brengen.Hee wat leuk.
LIQUITA schreef:mntj schreef:ga nu maar ff met rona broodje eten. ze is net thuis.tot laters.Latersssss ik ga weer de tuin in En ik ga strijken en stofzuigen.
meelen schreef:En ik ga strijken en stofzuigen.Heb ik ook vanmorgen gedaan. Zit nu te wachten op mijn tosti