Emmaa_ schreef:Ik mag gaan rijden op een stal in Weesp
Helpen met paarden beleren en ik mag een vast paard rijden
Qua vervoer rijdt ik met haar mee
Wat cool zeg ! Ben je daar al geweest?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ahtnamas schreef:@ Nadine, je moeder heeft wel gelijk. Als jij onder het normale gewicht zit dan is jouw lichaam niet in staat om alle organen en andere lichaamsdelen voldoende te voeden. Je zal dan dus zwakker worden en er is dan dus ook een kans dat o.a. je botten brozer zijn. Ja, een ongeluk kan altijd gebeuren. Maar een ongeluk kan voor een lichamelijk 'zwak' lichaam erger uitpakken dan voor iemand met een 'gezond' lichaam.
Maar eh... lijkt me wel vreemd hoor dat ze een ambulance sturen! Zeker als je als het ware zelf naar ze toe kan lopen en zeggen: 'hoi, hier ben ik dan! Zal ik even een dansje doen'
Ik ben trouwens nog nooit na een val naar de dokter of wat dan ook geweest, denk bij mezelf altijd, oh valt wel mee morgen is het over! Zelfs toen parade over me heen gelopen was en ik daarna van de pijn drie dagen niet kon lopeneigenlijk best dom.
Emmaa_ schreef:Ze heeft me alleen verteld dat ze sportpaarden heeft, een aantal vaste paarden en verder paarden die ze beleert, zowel aan de hand en onder het zadel (springen en dressuur)
Ik hoef helemaal niks in mijn eentje te doen, ik assisteer alleen maar.
Verder mag ik voor 1 á 2 dagen in de week een verzorgpaard daar hebben.
Wat voor een paard het is dat is nader te bepalen
Emmaa_ schreef:Ze heeft me alleen verteld dat ze sportpaarden heeft, een aantal vaste paarden en verder paarden die ze beleert, zowel aan de hand en onder het zadel (springen en dressuur)
Ik hoef helemaal niks in mijn eentje te doen, ik assisteer alleen maar.
Verder mag ik voor 1 á 2 dagen in de week een verzorgpaard daar hebben.
Wat voor een paard het is dat is nader te bepalen
.
Astor schreef:Jammer ik zou even foto's gaan maken van Emma & Jozele. Maar helaas mocht ze haar niet uit stal halen van Sandra.
Dus ben ik helaas voor niks naar de manege gefietst maar goed.
het was lekker weer en het is goed voor me haha.
Om 5 uur moet ik weer werke