Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

levitrol schreef:_Roosmarijn_ schreef:Ik vond Volanda ook altijd wel een leuk paardje om te zien. Alleen niet geschikt voor de manege vanwege haar onervarenheid. Fijn dat het goed met haar gaat. En idd haar lompe acties, toen met Anneke ook.
Idd.
Maar ze word ook 3x per week door iemand 'vast' gereden, en er zijn in totaal 6 die erop rijden, omdat bijna niemand erop durft
Manege eigenaar zei dat ze 6 was. Weten jullie welk ras?
_Roosmarijn_ schreef:Volanda is 6, wordt bijna 7. En ze staat ingeschreven bij het Anglo European Studbook. Het ras is niet bekend, ze is in ieder geval deels Gelders volgens Ingrid (dat weet ik toevallig nog). Zo even geciteerd uit mijn o zo handige manegeboek.

_Roosmarijn_ schreef:Ik vond Volanda ook altijd wel een leuk paardje om te zien. Alleen niet geschikt voor de manege vanwege haar onervarenheid. Fijn dat het goed met haar gaat. En idd haar lompe acties, toen met Anneke ook.
en die peter die haar allemaal dingen om hing en we snapte beide geen bal meer van waar we mee bezig waren

Heb niet alles bijgelezen, beetje veel
Heb ik wat gemist? 
nog gefeliciteerd!

Nee vandaag vrij
er zijn proeves op school, maar me model kon niet vandaag dus ik was maandag dus al geweest!

en een paar waren ook oudleerlingen van hem, dus hij kende de meeste wel
eerst waren we al eerder langs gereden, toen kwamen ze er net aan. Dus op de terugweg zei ruud: laten we even de blaastest mee doen
haha, heb je dat ook gelijk mee gemaakt

Toen werd ik aan de kant gezet, ze vroegen of ik had gedronken, ik zei nee en ik mocht zo weer doorrijden

is ook verstandig
haha. hoorde een keer op wegmisbruikers dat je lichaam uit zichzelf soms ook iets alcohol aan kan maken, dus al drink je weinig, het kan net te veel zijn
Echt mocht je toen gewoon doorrijden?
haha. hier moest iedereen voor controle
de politie stond op de kruising, die gaf de aanwijzing dat je er heen moest
ze stonden zeg maar tussen de octopus en ijsbreker, daar dat kruispunt
Maar de politie is dus weer overal druk aan t controleren! suus ook al een boete zag ik net.