Astor schreef:Iriis_ schreef:Hihiik vind Action zo lief springen!
Hij zet echt met al zijn beetjes appart afhaha
Hij kan het echt leuk
Heb jij ook wel eens met hem gesprongen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Iriis_ schreef:Hihiik vind Action zo lief springen!
Hij zet echt met al zijn beetjes appart afhaha
Iriis_ schreef:Hé Mel, waar blijft je blooper nou?
Was even eten. 

Die ging een beetje rechtsaf.. Dus toen lag ik een beetje oncomfortabel op Kamoon's hals.. en was 1 beugel kwijt. Toen riep ik keihard '' KOLERÉÉÉEEEEE!!'.
Was echt een te mooie en rare actie.. Jammer dat het niet op film was, konden jullie ff lachen. 
Maar Nadine wel
Broccoli schreef:Pfff. Ik zie foto's van mezelf uit 2006.
Foto's waarop ik voor dood op de bank lag.
Why does it hurt so bad??

Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Hé Mel, waar blijft je blooper nou?
Sorry..Was even eten.
Maar woensdag ging Kamona een keer in de stop.. Maar ik zette haar voor de hindernis neer. (Ik heb er een godgloeiende hekel aan als ze langs de hindernis gaan! Vandaar dat ik haar er gewoon voor zette, dit kon ze toch immers overheen komen in stap) maar opeens sprong ze erover heen als een gek!
Iets wat ik niet had verwacht! En daarna moesten we gelijk rechtsaf, terwijl het vanzelfsprekender was geweest als we linksaf gingen maar voor de moeilijkheid moesten we rechtsaf. Kamona ging linksaf, en Melanie......... juist..Die ging een beetje rechtsaf.. Dus toen lag ik een beetje oncomfortabel op Kamoon's hals.. en was 1 beugel kwijt. Toen riep ik keihard '' KOLERÉÉÉEEEEE!!'.
Was echt een te mooie en rare actie.. Jammer dat het niet op film was, konden jullie ff lachen.
Nadine en ik hebben iig smakelijk erom gelachen!
Kamoon was overigens heel braaf. Top peerd.
dat is echt grappig ja 
Broccoli schreef:Pfff. Ik zie foto's van mezelf uit 2006.
Foto's waarop ik voor dood op de bank lag.
Why does it hurt so bad??

'.
Melanie_B schreef:Astor loopt 7 december 2 keer, dat betekend dat hij nog '1 keer zou mogen lopen... Alleen Astor rijdt bij mij in het inrijgroepje.. of ik ga aan Liesbeth vragen of ik erop kan/mag zonder in te rijden..
Als ik jou was..
Ik heb mezelf volgens mij niet eens op gegeven
Iriis
[quote="Iriis_ schreef:Jaa wie weetIk zie het wel
![]()
Tinussie vind ik natuurlijk altijd goed
En dan niet om hun zelf, maar gewoon de (andere) manier van
Dus je weet het maar nooit.
) maar van de manege ofzo weetje wel
anders wordt het niks
[/quote]
Maar dat had ik helemaal niet verwacht dus ik zat effe ongemakkelijk. Maar gelukkig kon ik nog een volte maken en zag frans het nét niet
Alleen dat me beugels eruit waren. Melanie_B schreef:Haha ja..
Het verbaasde mij ook hoe Kamoon reageerde..
Volgens mij had dat peerd echt zo iets van 'Wat zit jijjj nou in hemelsnaam te prutsen?'.
En ik geef dat arme peerd groot gelijk
Nou, kan gebeuren hoor!
Astor schreef:Hhaa lekker weer mel kamoon ging naar links en jij naar rechts hahah
http://nl.youtube.com/watch?v=sas78HTa7 ... re=related
ook wel gaaf om later te hebben
Ja toch? Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Astor loopt 7 december 2 keer, dat betekend dat hij nog '1 keer zou mogen lopen... Alleen Astor rijdt bij mij in het inrijgroepje.. of ik ga aan Liesbeth vragen of ik erop kan/mag zonder in te rijden..
Ja zal ik doen hoorAls ik jou was..
Trouwens, ik begreep eerst neit zo goed waarom ik steeds niet aan de beurt kwam met die f-proefjes. Maar volgens mij weet ik al hoe dat komtIk heb mezelf volgens mij niet eens op gegeven
Ik ga proberen of het kan.. Zoja, dan wordt ik er heeel blij van..
Zo nee, dan ga ik eens even goed nadenken wat ik ga doen..
Met een 8 (!!!) voor me handhouding! Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Haha ja..
Het verbaasde mij ook hoe Kamoon reageerde..
Volgens mij had dat peerd echt zo iets van 'Wat zit jijjj nou in hemelsnaam te prutsen?'.
En ik geef dat arme peerd groot gelijk
Hahaha jaaNou, kan gebeuren hoor!
![]()
Ik had het een keer bij Jozele (met springen) die dacht, 'heb ik eindelijk de kans om dat kreng van me rug te gooien'![]()
En die greep ze toen ook

Iriis_ schreef:Astor schreef:Hhaa lekker weer mel kamoon ging naar links en jij naar rechts hahah
http://nl.youtube.com/watch?v=sas78HTa7 ... re=related
ook wel gaaf om later te hebben
Is het een tinker?Ja toch?
Melanie_B schreef:Jaa he??
Dat vindt ik tot nu toe het enige leuke.. Worlino is helemaal vol
en As loopt 'maar' 2 keer. Wel is waar kort achter elkaar, maar dat is niet anders.Ik ga proberen of het kan.. Zoja, dan wordt ik er heeel blij van..
Zo nee, dan ga ik eens even goed nadenken wat ik ga doen..
Op Astor heb ik 1 wedstrijd gereden.. haalde toen 235 punten...Met een 8 (!!!) voor me handhouding!
Kirsten_S schreef:Nou wat victor deed afgelopen woensdag had ik niet meer van hem verwacht. Hij was echt strontvervelend en pakte steeds ze bit vast aan de rechterkant waardoor die gewoon door je hand rijd.. Dus ik op weg naar de hindernis geef hem een paar tikken op ze hals, gaat meneer ineens helemaal uit ze dakkieMaar dat had ik helemaal niet verwacht dus ik zat effe ongemakkelijk. Maar gelukkig kon ik nog een volte maken en zag frans het nét niet
Alleen dat me beugels eruit waren.