MEL IS EVEN NAAR DE APPIE OM EEN HAPPIE TE HALEN!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:k heb ook honger !

hihi nee hoor grapje !
Pebbs schreef:zoooo eindelijk bijgelezen haha
was gister met papa mee naar limboland
papa ging daar met vrienden golfen en ik ging ook mee!
we hebben 18-holes baan gelopen en nou heeft Noortje spierpijn

Melanie_B schreef:Ja..
En ben benieuwd of die weer ingezet zouden kunnen worden.. Inca betwijfel ik.. Want die gaat volgens men niet zo goed..
Pebbs schreef:jolien doet dat samen met frans
Iriis_ schreef:Pebbs schreef:jolien doet dat samen met frans
Frans doet het helemaal![]()
Jolien maakt alleen de lijst!
haha
Melanie_B schreef:Okeeee! Melanie's penny droom!
(Of te wel.. Hoe vul je je verveelde tijd in?)
'' De meeste dromen zijn bedrog!''
Let wel op: In mijn dromen ben ik heeeeeuul rijk!
Allereerst ik koop de manege over. Met alle toebehorende, peerdjes, spullen enz. Dan wil ik alles gaan verbouwen, en vervelende pensionmensen gooi ik eruitHihi.
(Ook échte werkelijkheid..
Zie je het al voor je? )
Dan bouw ik het om tot een superdeduper mooie stal, mét agterberg bodem.![]()
Ook komen de manege paarden in een mooie box te staan, en worden er nieuwe paarden aangeschaft. Ook komen er nieuwe zadels en hoofdstellen.
Ook komt er nieuw personeel! En nieuwe stalhulpen!
Binnenbak wordt groter, beter dak, en alles wordt totaal vernieuwd. Ook word er een 2de binnenbak aangemaakt voor pensionmensen.
De buitenbakken worden ook beter gemaakt, onderhand een veel betere grond..(Agterbergbodem)
Dan.. Melanie bouwt ook vét veel stallen voor echte sportpaarden die ik ga rijden en worden uitgebracht op wedstrijden.![]()
Stal wordt voorzien van solaruim, overdekte stapmolen, plek voor de jaarlingen, en veel grote weide's. En alle andere luxe dingen.
Uiteraard zorg ik ervoor dat mijn broer bij me komt werken![]()
Dan brengt hij de peerden ook uit en probeer ik mijn broer te volgen; Follow the leader! Ook gaat hij mijn lesgeven.
Er worden ook veulens gefokt, en worden weer voor veel verkocht.
Mijn droom is dus gewoon een goed lopende stal/manege.
Liever nog een stal dan manege.
Maar ik neem al genoeg met een manege..
En dit is nog niet eens al mijn dromen..

Citaat:Ik heb de rest nog niet gelezen, maar waarom zijn pesion mensen vervelend?
Ja ik voel me aan gevallen, wordt er schijnt ziek van "mensen met een eigenpaard doen altijd zo stom tegen manege klanten'' ONZIN! Dat is jullie beeld misschien, maar het slaat nergens op
Is gewoon puur discriminatie. Ik zeg toch ook niet dat surinamers stinken?!
!
Pebbs schreef:Ik heb geen mailadres van je.Nadine, waarom heb ik jouw niet op msn
Vooral die nieuwe?
Pebbs schreef:Nadien, heb je toegevoegd !