Astor schreef:Iris haar moeder had 109, dus niet gehaald maar ze zei dat ze nog lager verwacht had ofzo!
109 ?! of was het 209?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Iris haar moeder had 109, dus niet gehaald maar ze zei dat ze nog lager verwacht had ofzo!
Kirsten_S schreef:Astor schreef:Iris haar moeder had 109, dus niet gehaald maar ze zei dat ze nog lager verwacht had ofzo!
109 ?! of was het 209?

Astor schreef:[naam], ben echt jaloers op jou foto's haha, je zag ook wel dat ik aan het k u t t e n was met mijn instellingen
Moeten we maar snelk weer samen foto's gaan maken met de wedstrijden

Astor schreef:Sorry ik heb het al verbetert
Zeker weten! of gewoon een keertje samen op stap gaan om foto's te maken.
Want ik merk toch dat ik wat ervaring tekort kom
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:209 eigenlijk 211 maar was verkeerd gereden
Jane_ schreef:Astor schreef:Iris haar moeder had 109, dus niet gehaald maar ze zei dat ze nog lager verwacht had ofzo!
quote]
209 eigenlijk 211 maar was verkeerd gereden

Astor schreef:Is dat op koniginnendag?
Want dan ga ik waarschijnlijk naar A'dam , maar anders ga ik zeker weten wel mee. Maar weet niet hoe ik er heen kan komen
Maar zou wel leuk zijn daar samen heen!

incalover schreef:Jane_ schreef:Iris haar moeder had 109, dus niet gehaald maar ze zei dat ze nog lager verwacht had ofzo!
209 eigenlijk 211 maar was verkeerd gereden
dat komt me bekend voor
wij hadden precies hetzelfde ..
incalover schreef:Haha .. nouja, volgende keer beter toch ?!

Kirsten_S schreef:Iris hoe heeft je moeder het trouwens gedaan?!
En weet iemand wie er door zijn met de zitcompetitie?! Ben daar wel benieuwd in!

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Iris hoe heeft je moeder het trouwens gedaan?!
En weet iemand wie er door zijn met de zitcompetitie?! Ben daar wel benieuwd in!
Ze had 211 punten, maar ze was fout gereden dus had ze 209.. Erg zonde. Net als bij Laura..
domo schreef:Jaa vet zondee ! haha maar jaa.. je weetnu in ieder geval wel dat valentino het kna toch!
Iriis_ schreef:Wat een leukerd Sabrienn!!![]()
![]()
Was hij braaf?!