Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

even aan die broeken wennen..
Wat een gedoe was het om die broeken te bestellen. We hadden ze besteld, zou het binnen een paar werkdagen binnen komen. En zouden ze bellen, na een week nog niets gehoord. Ging me trainster zelf maar bellen.. Waren die broeken in die kleur niet meer te bestellen of een andere kleur ook goed was.. dus me trainster zou komen kijken, en heeft het eerst aan ons gevraagd. daarna is ze persoonlijk in de winkel langs geweest om te zeggen dat het goed was.. zouden ze weer opnieuwe beginnen, na paar dagen bellen. Na een week weer niets gehoord! Me trainster weer opbellen.. Ja we zouden nog laten weten volgens die man of de kleur goed was!!! Ze was zelfs in de winkel geweest om het te komen melden! Maar goed.. toen waren ze dus echt besteld.. en hebben we ze woensdag binnen gekregen in de kleur die we als eerste wouden!
Dus hij was wel te bestellen
Stelletje
daaro! 
En daarna lekker oefenen voor de pas de deux!

spijker. 
doeii!
Op welke stal sta je nu eigenlijk?
hoiiii
d0nnaa_dan schreef:Ik hoop voor je dat het droog is vanmiddag Annemiek!Op welke stal sta je nu eigenlijk?
Is het erg groot? 

d0nnaa_dan schreef:Hallo!
Ik ben weer terug van een slópend dagje stal. 18 stallen met z'n tweetjes en 2 groooooote stukken wei schoonmaken is niet nix!
Daarna nog voor de tweede keer op Nile gereden! Het ging zó goed!Heb weer echt superveel geleerd!
Ik heb foto's van jou van de 1ste keer rijden op Nile en foto's van de 2de keer rijden op Nile. Gaat sneller dan je denk. Nile gaat echt de goede kant op hea! Ik heb dan maandag staan kijken toen An en Sigrid bezig was, echt wauwie!

d0nnaa_dan schreef:Huh? Echt waar?