Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nou, we hebben elkaar op de schouder geklopt en gezegd: "Wie er het langst op blijft zitten".
Ik loop naar de zadelkamer om zijn spullen te pakken en ik zie zijn hoofdstel en begin zachtjes te juigen... er zat een stangetje in en met stang is kanjer zoooooooo veel fijner. Maar toen kwam even later ook het besef... die stang zit er natuurlijk niet voor niks in. *slik* Maar dat gevoel was al weer snel over want met stang is die gewoon zo fijn te rijden en haalt die minder snel fratsen uit. Ik naar zijn stal en daar kwamen de spookverhalen al. Woensdag zouden alle fotty paarden zijn losgegooid in de bak voor de les omdat ze zo vrolijk waren en vrijdag zou Kanjer nog uit de les zijn gehaald en aan de longe zijn gegooid omdat die zo vrolijk was. Oke..... maar nu zit er stang in, dat bleef ik maar denken. En mensen... hij was zooooooooooooooooo fijn. Hij is maar 2 keer opzij gesprongen, 1 keer natuurlijk bij het huisje en de andere keer bij een hoek waar de krukjes in stonden. Maar voor de rest was die super braaf, super ontspannen en super fijn. De hele les heb ik zijn onderlip horen klepperen en de tweede galop was die netjes rond en gingen we lekker ontspannen in ons eigen tempo de bak door. (De hoeken ontwijken want die waren toch wel spannend.
) Maar, ow soms hou ik echt van Kanjer.
Hebben Eefje en ik het toch beter gedaan!
Citaat:Rally weet beter gelukkig!! Rally is idd erg fijn met slof maar ik vind hem dan juist saai omdat hij zo ontzettend overdreven braaf doet!
Oh ooooh. Maar ik hoefde niet op Isa, ik mocht dus op Partyman. Niet dat dat geen oh ooooh is, hoe vaak ik daar wel niet van af gevallen ben! Hihi! Maar ik vond het stiekem ook wel weer heel leuk, ik had er al lang niet meer op gereden! 
. Alleen bij de linkergalop had ik mijn binnenbeen er niet goed bij, waardoor hij lekker om zich heen zat te kijken en ja, dan kun je natuurlijk wel even een flinke Partymanbok verwachten als ze bezig zijn met de trekker. Gelukkig zat ik stevig genoeg om te kunnen blijven zitten (voor het eerst in mijn leven
) en het is dan ook bij die ene bok gebleven. Althans, in onze les dan
. Hij was verder onwijs fijn, superbraaf en hij liep zooo lekker. Ik ben echt verliefd op zijn midden- en uitgestrekte draf, je voelt echt die kracht onder je en je voelt hem grijpen van voren. Heerlijk! Het vertrouwen is ook weer wat meer terug. Misschien durf ik er volgende keer dan nog wat meer aan te rijden, zodat hij ook in de galop lekker ontspant en op mij let in plaats van op zijn omgeving
. loveshadow schreef:En Wiko heb ik ook al lang niet meer kunnen bewonderen
Een paar filmpjes van Wiko in actie.
(lees: Ik trek nog te veel in z'n mond, ik moet meer drijven en ik moet beter aanvoelen wanneer hij erin wil zakken en ik dus moet geven
)
)
)
)
Staat hem goed!
, hihi! Ziet er super uit, hoor!! Ik vind dat getrek in z'n mond eigenlijk wel meevallen (ik zie het iig niet
) en hij heeft het tempo er aardig in zitten, hihi. Dus dat drijven valt ook wel mee, toch? Hij lijkt iig lekker te lopen, af en toe zakt hij mooi, stukken beter dan de laatste keer dat ik jullie zag! (Woesjh, bok, ren, spring
). En je beenligging is nog altijd zo mooi, daar ben ik altijd al jaloers op geweest
. 
qua tempo is ie inderdaad wel goed, alleen ik moet hem nog iets meer tegen mn hand op drijven. (dan komt die buiging er pas in, namelijk)
en dan natuurlijk iedere dag flink trainen, haha
Je moet al je setjes in je profiel zetten! Dan doe ik dat ook!

binnenkort gaan we een bakje in het weiland zetten om te oefenen
dus hopelijk kunnen we dan al een beginnetje maken met trainen 
Dat zien we wel weer.
Dan kom ik wel even langs. ^^

Mijn moeder heeft steeds ruzie met de camera en mijn paps heeft andere dingen te doen 
xSwanHeart schreef:Overigens, voor wie het lezen wil: Iemand heeft weer onze omheining kapot gemaakt
Maar gelukkig heb je bewijsmateriaal, ik zou zowieso naar de politie gaan. Je kunt altijd proberen, want als je niks doet zal er ook niks gebeuren..... Jemig.. waarom bestaan er zulke mensen op de wereld...