RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:36

Ik heb al op hyves gekeken, nu weet ik eindelijk wie het is! Ik heb ook nog les met haar gehad... Jeetje, ik kende d'r niet, maar toch! Ini zal ook wel verdrietig zijn!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:02

En maandag was het weer zo ver, het was super mooi weer dus het zat er dik in dat we buiten zouden rijden. En tja.. het was onze eerste keer weer buiten en dan rij ik toch liever op een beetje een braaf paardje.... maar ik had al zo'n gevoel en ja mijn gevoel was waar. Ik mocht op Kanjer. ^^ En evelien mij maar uitlachen maar toen keken we even bij haar naam en daar stond mooi Partyman. :P Nou, we hebben elkaar op de schouder geklopt en gezegd: "Wie er het langst op blijft zitten". }:0 Ik loop naar de zadelkamer om zijn spullen te pakken en ik zie zijn hoofdstel en begin zachtjes te juigen... er zat een stangetje in en met stang is kanjer zoooooooo veel fijner. Maar toen kwam even later ook het besef... die stang zit er natuurlijk niet voor niks in. *slik* Maar dat gevoel was al weer snel over want met stang is die gewoon zo fijn te rijden en haalt die minder snel fratsen uit. Ik naar zijn stal en daar kwamen de spookverhalen al. Woensdag zouden alle fotty paarden zijn losgegooid in de bak voor de les omdat ze zo vrolijk waren en vrijdag zou Kanjer nog uit de les zijn gehaald en aan de longe zijn gegooid omdat die zo vrolijk was. Oke..... maar nu zit er stang in, dat bleef ik maar denken. En mensen... hij was zooooooooooooooooo fijn. Hij is maar 2 keer opzij gesprongen, 1 keer natuurlijk bij het huisje en de andere keer bij een hoek waar de krukjes in stonden. Maar voor de rest was die super braaf, super ontspannen en super fijn. De hele les heb ik zijn onderlip horen klepperen en de tweede galop was die netjes rond en gingen we lekker ontspannen in ons eigen tempo de bak door. (De hoeken ontwijken want die waren toch wel spannend.:P ) Maar, ow soms hou ik echt van Kanjer. :D

En de les na ons, Kanjer en PM moesten beiden nog lopen, nou bij ons waren ze best wel braaf, de volgende les hebben ze beiden hun ruiters laten zandhappen. :+ Hebben Eefje en ik het toch beter gedaan!

En Rallywood is weer beter, me zusje, Marije reed er op, wel met slof, ze mocht kiezen. En tja, met slof is RW net wat fijner. ^^ Hij liep vet netjes en ging vet goed, heb in ieder geval geen bok gezien. ^^

En nou weer een weekje wachten, geen paardrijden met pasen want dan moet ik toch al werken en Ini wil onze lessen spreiden. Maar ik heb er nog maar 3 of 2 ofzo.. het gaat wel snel hoor. En oe, ja! Voordat ik het vergeet. Het eerste veulentje is er! Een hengstje van Kiduna.. hij heet iets van Eerst maar dan op zijn Fries, ik gok iets van Aerts ofzo. ^^ En hij is vet schattig, hij is dinsdag geboren (vorige week) maar hij leek nog niet helemaal zijn benen te begrijpen. ^^

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:52

hihhi die doerakjes ook! Heerlijk die karaktertjes bij ini's paarden! Kanjer is idd superfijn met stang, heb hem ooit in een grijs verleden er ook mee gereden. En lente en kanjer/partyman is altijd een komische combinatie :D

Rally weet beter gelukkig!! Rally is idd erg fijn met slof maar ik vind hem dan juist saai omdat hij zo ontzettend overdreven braaf doet!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:22

Citaat:
Rally weet beter gelukkig!! Rally is idd erg fijn met slof maar ik vind hem dan juist saai omdat hij zo ontzettend overdreven braaf doet!

Lol, tja, het ging me zusje ook een beetje om het overdreven braaf doen. Ze was niet helemaal lekker, maar een paar uurtjes geslapen. Dus ze wilde graag op een rustig en braaf paard.. en tja rally met slof is dan wel een goeie. ^^

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:24

dan is dat zeker een goede! Lekker genieten en vooral niet teveel doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:24

Hihi, ja, afgelopen maandag was echt leuk! De afgelopen drie keer had ik op Isa gereden, dus ik dacht hmmm.. Het is lekker weer en als we dan buiten gaan rijden, dan kan ik op dat racemonstertje wel heeeeeeeeeel veel vaart maken op die lange zijde... :D Oh ooooh. Maar ik hoefde niet op Isa, ik mocht dus op Partyman. Niet dat dat geen oh ooooh is, hoe vaak ik daar wel niet van af gevallen ben! Hihi! Maar ik vond het stiekem ook wel weer heel leuk, ik had er al lang niet meer op gereden! :)
Hij hield links weer behoorlijk vast, maar gelukkig werd dat wel steeds een beetje minder. Hij ging gelukkig braaf overal langs, hij keek niet eens naar het huisje. Pfieuw :D . Alleen bij de linkergalop had ik mijn binnenbeen er niet goed bij, waardoor hij lekker om zich heen zat te kijken en ja, dan kun je natuurlijk wel even een flinke Partymanbok verwachten als ze bezig zijn met de trekker. Gelukkig zat ik stevig genoeg om te kunnen blijven zitten (voor het eerst in mijn leven :P ) en het is dan ook bij die ene bok gebleven. Althans, in onze les dan :P . Hij was verder onwijs fijn, superbraaf en hij liep zooo lekker. Ik ben echt verliefd op zijn midden- en uitgestrekte draf, je voelt echt die kracht onder je en je voelt hem grijpen van voren. Heerlijk! Het vertrouwen is ook weer wat meer terug. Misschien durf ik er volgende keer dan nog wat meer aan te rijden, zodat hij ook in de galop lekker ontspant en op mij let in plaats van op zijn omgeving ;) .

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 09:57

loveshadow schreef:
En Wiko heb ik ook al lang niet meer kunnen bewonderen :D

Nou, dan speciaal voor jou, Evelien :+ Een paar filmpjes van Wiko in actie.
Verwacht er maar niet te veel van, haha :P (lees: Ik trek nog te veel in z'n mond, ik moet meer drijven en ik moet beter aanvoelen wanneer hij erin wil zakken en ik dus moet geven :Y))
Viel spaß met kijken! :+

http://www.youtube.com/watch?v=cHSZwPZX_wM
http://www.youtube.com/watch?v=S8oGv8K5K6w (auw. In de galop valt 'ie echt pijnlijk uit elkaar :'))
http://www.youtube.com/watch?v=hhXFzSRKT2I (let niet op de berijder van het stalen ros :+)
http://www.youtube.com/watch?v=YIpJYn0t2Xk

(HOW NAAIZE IS MY NIEUWE SETJE BY THE WAY? :Y) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:57

Wow, your new zetje iz verrie naaize! :D Staat hem goed!
En wauw, ik zie gewoon een gecontroleerde Wiko :D , hihi! Ziet er super uit, hoor!! Ik vind dat getrek in z'n mond eigenlijk wel meevallen (ik zie het iig niet ;) ) en hij heeft het tempo er aardig in zitten, hihi. Dus dat drijven valt ook wel mee, toch? Hij lijkt iig lekker te lopen, af en toe zakt hij mooi, stukken beter dan de laatste keer dat ik jullie zag! (Woesjh, bok, ren, spring :P ). En je beenligging is nog altijd zo mooi, daar ben ik altijd al jaloers op geweest :P .
Rijd je eigenlijk ook met Wiko op de stal waar je nu rijdt? Of rijd je hem alleen in het bos? :)

Oké, nou heb ik Wiko bewonderd... Nou Kwal nog O:) :Y)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:19

Haha, ja, hij is inderdaad alweer een stuk gecontroleerder :p
Met minder trekken bedoel ik eigenlijk meer dat ik hem van voren af en toe wat meer ruimte moet geven. Dan zakt ie er makkelijker in :) qua tempo is ie inderdaad wel goed, alleen ik moet hem nog iets meer tegen mn hand op drijven. (dan komt die buiging er pas in, namelijk)
Met mn benen had ik gister echt reuze moeite :p heb nieuwe rijlaarzen, en het leer moet nog wat soepel worden. Tot dan is het pijn lijden :+
Ik rijd nu nog alleen in het bos, maar van de zomer ga ik 'm in wateren stallen :) en dan natuurlijk iedere dag flink trainen, haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:32

Haha tot ie een sixpack heeft ~~}>

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 15:16

Precies! :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 15:26

Ziet er vet netjes uit! Hij ziet er aardig slank uit en hij heeft de vaart er wel in zitten, maar wel op een gecontroleerde manier. Ben echt heel benieuwd wanneer die in Wateren staat, volgens mij gaat die dan lekker showen. ^^ Kom misschien wel een keertje kijken dan, want als ik de foto's en filmpjes bij ini zie kan die best super netjes lopen. :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:55

Ziet er goed uit Lein! We moeten nog een x logeren hoor! :D

Welke kleur heeft je setje? :P Beeldscherm is niet zo goed :P En rijd je nou met sporen? Na-aper! :P

Neehoor grapje 't ziet er goed uit! :) althans, de eerste 30 seconden van filmpje een, ik ben te lui voor de anderen :o

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:58

Ja Lein setje staat leuk! Heb even gekeken :D Je moet al je setjes in je profiel zetten! Dan doe ik dat ook! :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:18

Haha, het is bruin :+
Kan je in de meivakantie? Dan heb ik vast wel tijd :)
Hoop dat het in wateren wat wordt :) binnenkort gaan we een bakje in het weiland zetten om te oefenen :) dus hopelijk kunnen we dan al een beginnetje maken met trainen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:20

En ja, ik rijd met sporen. Wat is daar na-aperig aan dan? :P

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:51

Doe ik ook :P
Geeft niet!
Marjolein, kom online! :P

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:49

ik ben online (op bokt)
Ik rijd op de manege (ook) altijd met sporen (omdat we een best wel heftige dressuurles hebben :+)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:08

Oe een bakje in jullie weilandje, dat is nog dichter bij om voor mij even Wiko@work te checken. ^^

En Marjolein met sporen! Ik hoor het je nog zeggen bij ini dat je met sporen rijden verschrikkelijk vond! Hehe.. maar mensen veranderen. ;) Dat zien we wel weer.

En btw Donja, wanneer komen er nieuwe show foto's van Kwal? Of kom je ook bij Marjolein rijden? :P Dan kom ik wel even langs. ^^

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:08

Haha, tja... Zolang ik 'm er niet mee perforeer :+
Het zijn wel behoorlijke sporen trouwens, haha (35 mm met grof wiel :P)
Wel een hele ommekeer, vergeleken met bij Ini

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:33

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:37

Jeetje Lein dat zijn indd wel heftige sporen! :P
Ik heb gewoon 1,5 tot 2 cm sporen, zonder wiel :P
Ik moet indd weer eens foto's maken maar dat komt Lein in de meivakantie doen :P Mijn moeder heeft steeds ruzie met de camera en mijn paps heeft andere dingen te doen :P

Dus Lein, JIJ KOMT IN DE MEIVAKANTIE HIERHEEN! :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:20

xSwanHeart schreef:
Overigens, voor wie het lezen wil: Iemand heeft weer onze omheining kapot gemaakt

Serieus... >;) Maar gelukkig heb je bewijsmateriaal, ik zou zowieso naar de politie gaan. Je kunt altijd proberen, want als je niks doet zal er ook niks gebeuren..... Jemig.. waarom bestaan er zulke mensen op de wereld...

En Donja, we wachten vol smart af op je foto's. :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:12

Mooi eindresultaat, Donja! Vooral de ogen heb je heel sterk verbeterd! :j
Was ze er blij mee?

En Marjolein, hebben jullie al actie ondernomen?

Zin in morgen, weer lekker rijden! Althans, ik hoop dat het lekker gaat :P