Heb ik wel ff nodig.. pff..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb ik wel ff nodig.. pff..

Maar over 2 dagen ruiterkaaamp!

kitty_gomez schreef:Leuk liset dat je mag helpen op poel!![]()
![]()
Tja dat je op manege paarden niks leert. Daar ben ik het niet mee eens. Van elk paard leer je wel wat. De ene is nou leuker en makkelijker op op te rijden dan de andere.
En op Poel zijn er echt wel leuke paardje die echt leuk dressuur kunnen lopen.
Rembrand, stippie, U2 etc....
Grote groepen en arrogantie heb ik ook een hekel aan
Een meisje uit mijn manegeles woont in Heerhugowaard dus vlakbij Poel.. en zij gaat daar vaak ritten maken. En als het doorgaat mogen m'n zus en ik een keer mee op volle maans rit.
Omdat wij daar nooit kunnen komen 's avonds nog met de trein en weer terug.. Echt gaaf!
Maar dan wil ik wel op Danny.
We gingen eerst even draven in de buitenbak en 1 keer been aanleggen was genoeg om omhoog te gaan in plaats van naar voren. Stond gewoon te stuiteren. Dacht eerst dit word niks.. maar na aanmoedeging van lesgenootjes toch maar geprobeerd meneer in een redelijk normaal drafje te laten lopen en dat ging wel. Toen de polder in, ging ook redelijk op een bok na tegen een ander paard en nog wat gestuiter.
Gekke poown.
M'n zus is op de terugweg maar afgestapt want haar ponytje was niet bepaald te houden en dat was niet zo safe meer..

xFioon schreef:ohja die fiets haha
k denk niet dat ons dat gaat lukken van de zomer
want we hebben wel een fietsendrager, maar de trailer moet al aan de trekhaak haha