Manon_S schreef:Manon_S schreef:AUB geen foto's steeds quoten verander het dan in een link.
Is beetje iritant
Omdat het de pagina ook steeds uitrekt
Ahjoh, wat maakt dat nou uit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Manon_S schreef:AUB geen foto's steeds quoten verander het dan in een link.
Is beetje iritant
Omdat het de pagina ook steeds uitrekt
Astor schreef:Ik zie dat niet hoor?
Ik vind het juist handiger als je foto's quote want dan zie je gelijk over welke foto je het hebt
! Melanieetjuh schreef:Gewoon © Melissa Bouwman
Simpell, en makkelijk te onthouden..

Melanieetjuh schreef:Ik ben vanaf vandaag officieel aan de lijn!
)
?
Melanieetjuh schreef:Nou, ik ga eerst maar gewoon de frisdrank laten staan. Dronk het niet veel, maar wel sapjes. En meer water drinken. Daarnaast die overheerlijke nootjes etc laten staan.
Nataschaa schreef:Melanieetjuh schreef:Ik ben vanaf vandaag officieel aan de lijn!
Nou, je mag het overplaatsen naar mij als je wil..
Lag gister herlijk tegen me ex aan , zegt ie opeens: Je bent afgevallen hea.
Je moet meer eten.
Grrrrr![]()
Komt door stess, en drukte.
Mja, gelukkig vond ie me nog wel mooi (A) Hahha

Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Dames zal ik nu officeel mijn fotografie naam veranderen in MPB Pictures?
Ik zou het niet doen.
Nataschaa schreef:Melanieetjuh schreef:Nou, ik ga eerst maar gewoon de frisdrank laten staan. Dronk het niet veel, maar wel sapjes. En meer water drinken. Daarnaast die overheerlijke nootjes etc laten staan.
Sapjes zijn te lekkrr.. Mmmm
Ik drink ook liever sapjes van friss..
Minder suiker, en ik hou niet zo van prik (Behalve als we het hebben over Lambruco of chapange)
Nooitjes bevatte goede soja's. Zijn goed voor je hersen ontwikkeling. En ik hoop voor je dat die nog aan het ontwikkelen zijn. Dus lekkr blijven eten.
Je kan wel ongezoute nooitjes eten. Is gezonder.
En de goude regel:
Onbeit als een keizer, luch als een koning, dinier als een knecht.
Als je minder opschept zul je ook minder eten..
Sabinee__ schreef:Nataschaa schreef:
Dan moet je de datum van je pc veranderen naar 1 jan 2124 ofzo.
En als er dan instaleer je het programma, en dan zet je je datum terug.
Wanneer het dan 30 jan 2124 is ben jij allang de pijp uit, of heb je een nieuwe pc..
Ik weet niet of het werkt. Ik heb het nooit geprobeerd. Maar ik heb de truc eens gehoord..
Ga jij over 124 jaar een nieuwe pc kopen?
Melanieetjuh schreef:Citaat:Wat had jij in gedacht dan?
Gewoon jou naam, zodat mensen dat gaan onthouden. Net zoals die ene naam van de © op die fotos van mij. Dat onthouden mensen.
Sabinee__ schreef:Nataschaa, ik heb je Ge PB't !
Sabinee__ schreef:Natas, kijk eens in je inboxx?