Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Esther28 schreef:Hij neemt er denk ik gewoon 1 mee, volgens mij moet hij ze nl. ook bestellen. Anders zou je hem zelf even moeten bellen Ireen.
Serada schreef:Ireen, check je pb!
En Froukje is de hele week ook al zo gek als een deur, dus haar bevalt het geloof ik ook wel, hihi! Esther28 schreef:hahah kan je alvast aan t getrouwde leven wennen Ireen (Langelaan). Hahaha oefen je alvast op je nieuwe achternaam???

Serada schreef:Nou ik ben verdorie nog steeds ziek en niet zo'n beetje ook. Ik dacht eerst dat ik mijn allergieaanval had maar Dave heeft me gewoon aangestoken toen hij ziek was. Nu lig ik alweer vanaf gistermiddag in bed en dat is helemaal niks voor mij!
Ik hoop dat ik vandaag een beetje zal opknappen zodat ik weer naar Thom kan want die staat natuurlijk ook al twee dagen stil.
Ireen, nog bedankt voor het buitenzetten van Thom!
Maakt mij niet uit met wat! Jonge_Monte schreef:Ireen ik heb ook niets meegenomen![]()
En lekker blijven waar je staat.
Ik vind het nog steeds jammer dat ik weg moest.![]()
Maar de gezondheid van mijn paard is wel het belangrijkste,
en nu gaat het gelukkig wel goed![]()
Morgen gaan we hier aan het bakken want ik moet maandag natuurlijk gewoon werken![]()
![]()
![]()
maar dan heb ik 3 daagjes vrij en ga er vrijdag dan pas weer tegen aan.![]()
Reentjuh schreef:Jonge_Monte schreef:Ireen ik heb ook niets meegenomen![]()
En lekker blijven waar je staat.
Ik vind het nog steeds jammer dat ik weg moest.![]()
Maar de gezondheid van mijn paard is wel het belangrijkste,
en nu gaat het gelukkig wel goed![]()
Morgen gaan we hier aan het bakken want ik moet maandag natuurlijk gewoon werken![]()
![]()
![]()
maar dan heb ik 3 daagjes vrij en ga er vrijdag dan pas weer tegen aan.![]()
Ik denk dat ik er inderdaad ook nog wel heeeeeeeeeeeeel lang zal blijven staan, hahaha!
Arjan heeft ook oliebollen gebakken en lekker dat ze zijn joh. Ik neem nooit zoveel oliebollen, vind ze nooit zo lekker, maar deze dus wel
jij nu al snoepen
Kunnen we even de goede contacten op doen, haha! Hotteletje is ook al even geboekt! Heb er echt zin in, dat wordt weer kwijlen van die Friesch hengsten!