Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly_Taco schreef:Merel_Claire schreef:Dat is vervelend zeg! Ik zou toch ook de veearts laten komen. Misschien loopt het wel los wat de droes betreft, maar dan heeft hij toch voor de zekerheid een antibioticakuur gehad, is voor de hoge koorts ook prettiger lijkt mij. Sterkte!
Ik laat de DA niet komen.
Mocht hij namelijk later wel droes krijgen is de kans groter dat het naar binnen slaat als hij antibiotica heeft gehad

M'n vriendje ziek
_Rijkie_ schreef:Ja bij Rowan in de kast, kan m op zn vroegst morgen ophalen.
Vanavond ga ik naar de Dijckhoeve.
Maar ze hebben op kantoor toch nog wel zo'n ding?

(dochter van Ria he.
)

wat een stal zeg!
Talida schreef:was je daar nog niet geweest? ja is niet verkeerd he. rondje renbaan is ook heel leuk om af te reageren na een mislukte proef![]()
tja dat heb je he als je lang op vakantie gaat![]()
Hoest met Taco?
Maar inderdaad erg goed dat je geen antibiotica hebt gegeven. Is echt letterlijk levensgevaarlijk als ie toch droes zou krijgen/blijkt te hebben. Hopelijk knapt ie snel weer op! En dat geldt ook voor de andere paarden natuurlijk, dan kan ik weer snel naar Jackson toe
Heb m nu al 2 weken niet meer gezien
mag er niet meer heen zolang er nog droes en griep heerst ivm met besmettingsgevaar voor onze eigen pony's. Maar gelukkig kan ik het hier op Bokt een beetje volgen!