Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:59

Nou dat hoop ik maar dat 't vanzelf weer overgaat, want 't is niet heel erg grappig... Nagelbijten / Gniffelen

Nog wat interessants gebeurd bij jou? Ik zit me hier maar een beetje te vervelen, beetje met google aan 't klooien. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:03

Nee, eigenlijk helemaal niets interessants gebeurt. Morgen projectdag, mij benieuwen wat voor drama's zich dan allemaal gaan ontwikkelen Nagelbijten / Gniffelen .

Buiten waaide ik bijna van mijn fietsje net Clown Op de heenweg moest ik iedere keer lachen omdat ik voorbij zoefde en de mensen die de andere kant op gingen nauwelijks vooruit kwamen. Tot ik bedacht dat ik ook later die kant op zou moeten, ben net maar gaan lopen het laatste stuk. Kwam echt niet vooruit!

Ohja! Ik kom er net achter dat het morgen alweer donderdag is! Jeeeuuhh! Heb alleen wel gezien dat er 80% kans op regen is Verdrietig Het zal ook niet op donderdag! Zullen ze me gemist hebben? Schijnheilig Hahaha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:07

Haha ja 't weer is echt vreemd he, net was 't hier keihard aan 't hagelen, en aan de ene kant van 't huis (achtertuin), viel de hagel recht naar beneden, en in de voortuin kwam 't bijna met een hoek van 45 graden naar beneden... Nagelbijten / Gniffelen Vind 't weer in Nederland soms zo vaag.

Denk dat ze je vast hebben gemist hoor op stal. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:09

Oei dus dat kan ik straks nog verwachten. Gelukkig zit ik lekker binnen Lachen Net had ik ook vet geluk, ik zette net mijn voet naar binnen en het begon echt keihard te regenen! Ik blij Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:15

Haha wow da's echt mazzel, meestal begint 't keihard te regenen wanneer ik naar buiten loop.. Clown

Hier regent 't trouwens weer Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:21

Hahaha dat is idd heel vervelend Ja Hier hagelt het nu btw, dus regen kan ik ook op de weersverwachting zetten voor vandaag Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:26

En nu schijnt de zon weer hier... Gestoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:27

Oh! Die voeg ik ook nog even toe. Als jij nou om de zoveel tijd doorgeeft wat voor weer het bij jou is dan ga ik het zeggen tegen de mensen in Koog aan de Zaan. Op een gegeven moment vinden ze mij zo goed dat ik er mss wel geld voor kan vragen Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:29

*LOL* Hier nog steeds zon Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:29

Je kan btw ook kijken op buienradar.nl *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:39

Hmm maar via jou is het handiger Tong uitsteken Hopen dat het zonnetje gaat blijven! Hier is het zonnetje nu ook aan het door komen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:41

Nog steeds zon... Clown

Dit was 't weerbericht met Suus, tot de volgende keer. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:46

Hahaha Suus Paulusma Tong uitsteken

Ik ga btw straks naar mijn neefjes toe. Mij benieuwen hoe het gaat, het is pas voor het eerst sinds disney. Had gister mijn oma gebeld en zij zei dat mijn ene neefje weer helemaal normaal was kwa gedrag. Volgens mij probeerde ze het ook een beetje goed te praten. Ze wist mij gister te vermelden dat hij nog een 'nasleep' had van zijn verkoudheid die hij een week daarvoor had. Vind het wel vreemd dat zodra we in het hotel waren of ergens anders buiten disney dat hij daar ineens geen last meer van had Verward Ik baal er echt behoorlijk van dat ze maar niet willen inzien dat er gewoon iets mis is met hem. Maar ik ga het er denk ik nog wel over hebben dat het bepaald niet echt normaal was hoe hij in Disney was. Denk dat ik nu maar even de kamer uit loop en tot 10 ga tellen als hij vanmiddag vervelend gaat doen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:48

Hmm tsja lachen van die kleine neefjes...

Succes Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:52

Ontzettend Duivel Mijn ene neefje van 1,5 jaar die is idd ook echt schattig. En de oudste ook wel maar hij heeft zo zijn kuren en gebruiksaanwijzing. En op sommige momenten wisten ik, mijn oma en zelfs zijn moeder even niet meer wat we moesten doen. Voor zijn moeder (mijn tante) vind ik het helemaal sneu want mijn oma zat in Disney zich alleen maar druk te maken over de oudste en mijn tante kon dat niet echt goed hebben. We zaten er allemaal mee alleen mijn oma is er erg goed in om het te laten merken dat zij het niet leuk vind. Dus mijn tante en ik zaten maar zo'n beetje van roeien met de riemen die we hebben meer kunnen we er niet aan doen.

Maarja, bedankt iig. Ik ga denk ik zometeen even over 1 uur.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:54

Kinderen met gebruiksaanwijzing zijn niet grappig, hoop dat je jongere neefje geen gebruiksaanwijzing krijgt... Nagelbijten / Gniffelen

Hier btw nog steeds zon maar wel waaierig... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:56

Pff laten we het hopen Lachen

Hier hetzelfde Ja Hmm heel stom, ik wou net iets tegen je zeggen maar ik ben vergeten wat...irritaaant Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:58

Ohja ik weet het weer! Ik zat net weer eens te lezen in dat ultime Normal vs Natural topic en daar gaat het nu ineens over paardensex Verward Vreemde verhalen daar!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:05

Hmm, nou lekker natural... Gestoord

Zijn we nu stom omdat we paarden ruinen wat niet natural is? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:07

Hahaha wie weet Nagelbijten / Gniffelen Maar dat topic is mij te veel bijlezen en te veel gepraat over dingen waar ik niets van snap. Dus bemoeie me er maar niet mee Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:09

Oh ik bemoei me ook niet meer zo erg met naturals, alleen maar frustrerend want Stees is doodongelukkig wanneer ze binnen hooi staat te eten en met d'r vriendinnetje staat te ravotten, want ze moet buiten in de hagel staan. Vork Als ik Stees buiten laat met zulk weer gaat ze de hele tijd met d'r kont tegen de wind in staan en een beetje zielig kijken, kan d'r moeilijk zo laten staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:59

Hahaha die arme Stees jij poowniemishandelaar! Tja, in dit weer zou ik mijn paard gewoon echt niet buiten willen hebben tenzij er een schuilstal aanwezig is . Het is ook triest als je nu die paarden buiten ziet staan in de kou en regen zonder enige beschutting. Krijg er zelf ook al helemaal de bibbers van.

Ben net terug van bij mijn neefjes. Was wel leuk, mijn ene neefje was wel weer normaal. Mijn oma zei nu dat hij 'ziek' was in Disney. Heb haar verteld dat ik het daar iig niet mee eens was. Voor de rest ben ik er maar over opgehouden Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:35

Tsja, Stees heeft daar geen schuilstal dus moet ze met dit weer naar binnen, vind ze zoo erg, vooral nu d'r voor haar er d'r vriendinnetje een gigantische stal bij is gebouwd. *LOL*

Hmm, iig beter dat 'ie weer normaal deed net maar maakt 't wel des te vreemder dat hij in Disney zo deed...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:43

Ben trouwens op een andere site aan 't rellen met iemand, paard van diegene is net zo oud als Stees, heel verhaal over dat ze is mishandeld en zulke dingen, plaatst ze een foto, dat dier staat dus alleen met een volwassen Tinker in een halfkale wei, en ook nog heel trots foto's laten zien waarop dat dier opgezadeld is. En omdat ik Stees niet opzadel op deze leeftijd zal ik d'r later niet in kunnen rijden... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 18:21

Oeh welke site is dat? Ik heb ook wel zin om even te rellen Tong uitsteken

Gaaf dat speciaal voor Stees en d'r vriendinnetje een stal is gebouwd. Lekker eten, knuffelen en spelen 24/7 Haha! ! Idd, gewoon op stal vind geen enkel paard erg met dit weer denk ik. Hopen dat de naturals dat mss ook eens gaan begrijpen, paarden zijn niet als mensen nee. Maar ik denk niet dat paarden het dan wel leuk vinden om koud en nat te worden