Nog wat interessants gebeurd bij jou? Ik zit me hier maar een beetje te vervelen, beetje met google aan 't klooien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Op de heenweg moest ik iedere keer lachen omdat ik voorbij zoefde en de mensen die de andere kant op gingen nauwelijks vooruit kwamen. Tot ik bedacht dat ik ook later die kant op zou moeten, ben net maar gaan lopen het laatste stuk. Kwam echt niet vooruit!
Het zal ook niet op donderdag! Zullen ze me gemist hebben?
Hahaha! 
Vind 't weer in Nederland soms zo vaag.
Net had ik ook vet geluk, ik zette net mijn voet naar binnen en het begon echt keihard te regenen! Ik blij

Hier hagelt het nu btw, dus regen kan ik ook op de weersverwachting zetten voor vandaag

Hier nog steeds zon

Hopen dat het zonnetje gaat blijven! Hier is het zonnetje nu ook aan het door komen! 

Ik baal er echt behoorlijk van dat ze maar niet willen inzien dat er gewoon iets mis is met hem. Maar ik ga het er denk ik nog wel over hebben dat het bepaald niet echt normaal was hoe hij in Disney was. Denk dat ik nu maar even de kamer uit loop en tot 10 ga tellen als hij vanmiddag vervelend gaat doen

Mijn ene neefje van 1,5 jaar die is idd ook echt schattig. En de oudste ook wel maar hij heeft zo zijn kuren en gebruiksaanwijzing. En op sommige momenten wisten ik, mijn oma en zelfs zijn moeder even niet meer wat we moesten doen. Voor zijn moeder (mijn tante) vind ik het helemaal sneu want mijn oma zat in Disney zich alleen maar druk te maken over de oudste en mijn tante kon dat niet echt goed hebben. We zaten er allemaal mee alleen mijn oma is er erg goed in om het te laten merken dat zij het niet leuk vind. Dus mijn tante en ik zaten maar zo'n beetje van roeien met de riemen die we hebben meer kunnen we er niet aan doen. 

Hmm heel stom, ik wou net iets tegen je zeggen maar ik ben vergeten wat...irritaaant
Vreemde verhalen daar! 
Maar dat topic is mij te veel bijlezen en te veel gepraat over dingen waar ik niets van snap. Dus bemoeie me er maar niet mee

Als ik Stees buiten laat met zulk weer gaat ze de hele tijd met d'r kont tegen de wind in staan en een beetje zielig kijken, kan d'r moeilijk zo laten staan.
. Het is ook triest als je nu die paarden buiten ziet staan in de kou en regen zonder enige beschutting. Krijg er zelf ook al helemaal de bibbers van.

! Idd, gewoon op stal vind geen enkel paard erg met dit weer denk ik. Hopen dat de naturals dat mss ook eens gaan begrijpen, paarden zijn niet als mensen nee. Maar ik denk niet dat paarden het dan wel leuk vinden om koud en nat te worden