een brommercertificaat heb ik ook niet, die had je 'froegah' nog niet nodig. Toen mocht elke muts op een brommer, mits ie verzekerd was, en je 16jaar oud was

Truste Shir!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pascha7 schreef:mee eens
danifur schreef:pascha7 schreef:mee eens
had al gezegd dat ze van plan is om te verhuizen?!! Naar taams wel teverstaan.
ShirleyA schreef:danifur schreef:shir; als dat bedoeld is voor valentinotje. Zij is ook van plan naar taams te komen.
Het is natuurlijk niet dat ik dat bepaal hoor... maar ik vind het wat raar om een Taams toppic te hebben en zo onderling te kunnen L*llen en dat er dan mensen op t toppic komen die haast niemand hier kennen.....
Maar dat is mijn mening

hahapascha7 schreef:ik heb alles in 1 keer gehaald
theorie auto

das slecht howr!
)
bloempie186 schreef:vast wel joh! t is dat ik er 3 keer over gedaan heb, maar tis eigenlijk n eitje....gewoon n kwestie van t boek goed leren!
ShirleyA schreef:danifur schreef:shir; als dat bedoeld is voor valentinotje. Zij is ook van plan naar taams te komen.
Het is natuurlijk niet dat ik dat bepaal hoor... maar ik vind het wat raar om een Taams toppic te hebben en zo onderling te kunnen L*llen en dat er dan mensen op t toppic komen die haast niemand hier kennen.....
Maar dat is mijn mening

heb niet geslapen, heb koppijn, misselijk en bang dat ze er niks meer aan kunnen doen. Valentinotje schreef:Ojeeeee! =)
Was dat die jongen die niet wist wat hij nou eigenlijk wilde?
Was het die jongen waar je mee op het terasje zat later?
en nee was niet die jongen waar ik later mee op het terras zat dat was maarten een vriend van hem