hihi, of omdat ik gewoon vreemd kijk? Ik dacht al, kleine voorpluk moet odessa zijn, maar ja die namen haal ik altijd door de war (en sinds ik op bonita gereden heb noem ik zo'n beetje elke fjord bonita )
Ach, dat soort vreemde trekjes heb ik ook hoor. Ik kan Puncky onder het rijden ineens Mirthe noemen of andersom... Maar dat ligt aan m'n concentratie volgens mij.
Hee Annemarie je hebt een avatar! Leuk zeg. Heb ook wel eens dat ik paarden met verkeerde naam roep. Zeg ook altijd HIJ tegen een paard, ook al is het een ZIJ.
genieten van vakantie... ik heb vandaag weer eens m'n school van binnen gezien. beetje vreemd want er wordt verbouwd en ik zit in een totaal nieuwe klas. Hoera! ...
Heerlijk hoor, uitslapen! Alleen lijkt het bij ons 's ochtends (als ik alleen thuis ben en nog in m'n bed lig) alsof er iemand bij ons beneden door het huis loopt. Dus dan denk ik, toch maar even kijken wat het is. En dan zijn het altijd de buren. Die stommelen zo erg dat je het bij mij op de kamer (ligt het verst af van de buren) ze nog kan horen lopen... Maargoed, ik krijg nu van m'n moeder allemaal klusjes die ik moet gaan doen enzo, ook wel grappig. Ik was al jaaaren niet meer bij de bakker geweest, en nu moet ik er steeds heen.
Heb je wel een leuke klas Fenn? Ik heb waarschijnlijk ongeveer dezelfde klas als vorig jaar ( er zijn aardig wat mensen blijven zitten), echt leuk.
Mijn avater is Odessa ja, is al een behoorlijk oude foto, van toen Charlene en Esther en Romanja nog bij ons in de les reden volgens mij. Dat is toch alweer een tijdje geleden.. Ik ben benieuwd of er dit jaar nog 'gegooid' wordt met de kinderen in onze les. Anders zijn we steeds met eeh.. 3 of 4 ofzo.. en al die inhalers erbij in is ook niet altijd echt geweldig al zeg ik het zelf.
oja, dat is iets minder voor m'n budget alhoewel er bestaat toch zo'n actie dat je met z'n tweeën twee dagen voor 64 euro kan reizen door heel nl? dat zou wel flink wat geld schelen als ik twee keer ga... (dat scheel uberhaupt drie euro zit ik te rekenen)
Jaa, de herfsttour heet dat toch? Hoe duur dat is zou ik niet weten, 64 euri zou best kunnen. Ik weet niet hoeveel een retourtje kost (op welk station kom je dan uit trouwens.. Rijssen?), maar dat zal wel schelen ja.
35 euro voor een retourtje Rijssen en je zit rond de drie uur in de trein... Ik weet het niet meer precies, je moet ook twee keer (of drie?) overstappen en dat is vrij nipt, met vertraging kan het gerust ook langer duren....
bij ons verliep het overstappen ook niet helemaal soepeltjes. We hadden de reis uitgeprint, maar dan wel van de vorige dag. We moesten dus elke keer, trein uit, naar het bordje, op zoek naar tijden en perron en dan ook nog op tijd... Maar goed, we kwamen op tijd aan...