Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:36

Bonte schreef:
manic schreef:
En dan zondag naar Aerdenhout om een rondje te springen (mijn paard dan).

Is daar ergens een startlijst van op internet, want misschien ga ik wel kijken en
Vind het altijd een leuke wedstrijd daar. Het is toch op Marienweide (als ik het goed schrijf)?

Marienweide inderdaad!

Dressuur staat wel al een startlijst van op hun website http://www.nhrv.nl maar het springen komt kennelijk pas vrijdag. Baal ik wel een beetje van want ik heb een heel druk weekend.

Maaruh, laat even weten als je gaat foto-en, dan vlecht ik mischien wel even in en zet hem in de bandages, is 'ie nog meer sexy.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:38

Lavandula: Manege de Jong, Wennekers, Paulien's Ruitersport, Wilco Wennekers, Natural Western Riding Centre, Polder van Amstelveen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:39

Zeg Muizsje, was jij nou van de witte wandel pony? Of wie was dat ook alweer.. die zag ik gisteren langs wandelen bij stal namelijk
En volgens mij zag ik Maja, Marije enzovoorts ook voorbij tuffen?? rond een uur of 4 gisteren? kan dat?

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:48

manic: Legmeermanege (Amstelveen), Amsterdamse Manege, Doordravers (Aalsmeer), Nes a/d Amstel (privestalletje), Manege de Jong (Aalsmeer)
Lavandula: Manege de Jong, Wennekers, Paulien's Ruitersport, Wilco Wennekers, Natural Western Riding Centre, Polder van Amstelveen

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:50

Lavandula schreef:
Zeg Muizsje, was jij nou van de witte wandel pony? Of wie was dat ook alweer.. die zag ik gisteren langs wandelen bij stal namelijk
En volgens mij zag ik Maja, Marije enzovoorts ook voorbij tuffen?? rond een uur of 4 gisteren? kan dat?

nee, ben niet van de witte, dats is wodan..

ik liep voorop toen we jullie stalletje voorbijtuften gisteren,, met de kleine bruine pony:)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:51

Ahaaa hihi zie je wel, dan heb ik je toch nog gezien!! Ik zat op dat moment geloof ik niet op Femke, maar zat op het bankje.. Weet niet of je heb opgelet en het hebt gezien?

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:52

Nouja, ik ook dan nog maar een keer :
Muiszje: stal aan de amstel (amstelveense middelpolder), Voorheem hollandsche manege ganger en Braam ganger. nu ponymanege equito amstelveen.

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:02

Lavandula schreef:
Ahaaa hihi zie je wel, dan heb ik je toch nog gezien!! Ik zat op dat moment geloof ik niet op Femke, maar zat op het bankje.. Weet niet of je heb opgelet en het hebt gezien?

ik zag je hoor
ik was aan t zwaaien (je zwaaide ook terug)
liep tussen pomp en nono in ingeveer
muiszje liep helemaal voorop
daarna dammi en toen noon en pompje

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:07

manic: Legmeermanege (Amstelveen), Amsterdamse Manege, Doordravers (Aalsmeer), Nes a/d Amstel (privestalletje), Manege de Jong (Aalsmeer)
Muiszje: stal aan de amstel (amstelveense middelpolder), Voorheem hollandsche manege ganger en Braam ganger. nu ponymanege equito amstelveen.
Pluutje: Hollandsche manege, Amstelpark, Vredeshoeve, Manege de Ruif
Laatst bijgewerkt door manic op 18-04-06 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:08

manic schreef:
[Maaruh, laat even weten als je gaat foto-en, dan vlecht ik mischien wel even in en zet hem in de bandages, is 'ie nog meer sexy.
[/quote]

Wat spring je dan, want als het erg vroeg is
Ik laat het je zaterdag weten. Ligt ook aan het weer.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:09

Ik ook maar even in het kort dan:

Hollandsche manege, Amstelpark, Vredeshoeve, Manege de Ruif (geloof dat dat het wel z'n beetje was, kort lijstje eigenlijk )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:09

Jaaaah wat leuk wat leuk!! hahaha
Trouwens, net een bosritje gemaakt met ijslanders, was weer heerlijk!! Ik zat op laat ik maar even zeggen "de eigenwijze", die is nogal geneigd om links lekker vast te houden en heel hard te willen gaan, dus die heb ik weer even manieren geleerd (tsja iemand moet het doen )
Op het pad achter de Jong richting Wennekers even lekker voluit geweest tot het bruggetje; HEERLIJK!!
Dus ik heb weer genoten

Mendi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:13

Kom hier niet zo vaak, maar heb wel een lijstje:

Hestar, Legmeermanege, Gijsbrecht van Amstelmanege, Manege Spaarnwoude (waar ik nu nog rij en paard heb staan).

Dat was het Afbeelding

Sall

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:15

het gaat over je paarden/manege/stal geschiedenis?

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:15

Nandoman: Hestar, Legmeermanege, Gijsbrecht van Amstelmanege, Manege Spaarnwoude

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:17

Yes Sall. Wist trouwens niet dat jij van Rebecca les had... Leuk!

@ Bonte: Spring zelf niet, maar mijn bijrijdertje wel in de L, maar heb nog geen tijd...

Sall

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:18

heb toch zeker al 1 les gehad!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:19

Heh... Ik sprak er van de week tijdens de springles bij ons op stal... Wist dat jij daar stond, maar niet dat je van haar les had! Bevalt het? Ze kan leuk les geven (en leuk rijden!)

Sall

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:20

Ik was er heel blij mee idd!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:22

Top! Is altijd fijn als je iemand vindt waar je mee klikt...

Abiola

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:27

Nandoman: Hestar, Legmeermanege, Gijsbrecht van Amstelmanege, Manege Spaarnwoude
PattyOosten: Ponycentrum Amstelland (MNA), Manege Ambri en De Hollandsche. En ome Joop niet te vergeten
Schimmelig: manege de ruif, Ome Joop, stal aan de amstel (amstelveense middelpolder), Wennekers, Amsterdamse manege

Edit: schimmelig toegevoegd voor het copy/pasten
Laatst bijgewerkt door Abiola op 18-04-06 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 22:29

Schimmelig: manege de ruif, Ome Joop, stal aan de amstel (amstelveense middelpolder), Wennekers, Amsterdamse manege

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:34

Nou dames, ik ga slapen, welterusten En tot morgen!! Byebye

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 22:34

Wil iemand het licht even uit doen dan!
Niet vergeten!

Sall

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:36