Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 16:46

zo alle paarden staan er weer mooi bij op hun niuewe nikey's alleen die jus heeft weer speciale schoen nike air max ijzer... nieuwste van het nieuwste
neej ze zijn allemaal gedaan ging allemaal goed

aad heeft jou stal gedaan lin ik heb wel je bakje gevuld dus je mag weg blijven ik heb hem nog 2 uur buitegezet in de mooie zon

mir jus staat er weer super hij heeft ook 2 uur nog buite gestaan op verzoek van je vader heb ik hem ruim drie kwartier zonder deken gezet maar toen kwam er weer wind dus weer lekker zijn jas aan het was best lekker in de zon alleen die koude wind grrrrr

ireen frouk heeft ook weer hele mooie hoefjes erick was er vanochtend

roxx nou hij is weer gedaan en ziet er weer goed uit je paard heeft ook 1 uurtje los gestaan in zijn eentje nou hij was gewoon lekker het land in aan het kijke hij heeft denk wel 6 keer gerold je kan echt merken dat de lente komt

annick leuk dat je jus doet tjaa jij met je droom wereld wahha zeg ze noch heel droog hoi en stukje later heeey beetje laat whahahha

nou pfff wahha was lekker weer vandaag alleen die ..... wind verpest het weer wat is jerry een toffe man helemaal uitleg geven enzo echt leuke hoefsmid
nou doeidoie [orlando]

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 17:14

Orlan en Aad, harstikke bedankt Afbeelding

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:01

Hi....
Ik zit even voor ik naar stal ga de berichten van vandaag te lezen....ben gelijk weer een kwartier verder....
Debby ik ben nogal aan het sportschool hoppen geweest, dus ik heb wel wat ervaring. Ik heb eerst bij fitness first gezeten, wel een goede sportschool...genoeg apparaten enzo, maar wel prijzig. Daarna 1 keer bij Jan Koster aan de aard van de leeuwlaan geweest, das heel erg klein....alle apparaten waren steeds bezet...ik vond het niets. Daarna een hele tijd bij bodyline gezeten. Leuke sportschool met goede uitleg enzo. Ook nog weleens gesport bij Allround, als je alleen gaat fitnessen is er niet veel uitleg, maar de lessen zijn erg leuk. En Sport art jan koster aan de industriestraat schijnt ook erg goed te zijn, ik ben er nog niet geweest.
Nu maar eens even naar Juba toe.....moet ook gebeuren

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:09

Orlan bedankt
Ik heb net Anique even wegwijs gemaakt! We gaan er weer lekker tegenaan met Yussie!
Goed oefenen voordat we weer gaan starten. Ik wil wel snel mijn startkaart aan gaan vragen, maar ben nog even aan het twijfelen over welke vereniging....
Ik ben inprincipe lid van Prometheus.. Maarja lid worden van 's gravenzande lijkt me ook wel wat, want dan heb je toch voorrang op nietleden??

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 19:33

Zo hier ben ik ff (petra).
Druk op me werk druk thuis dus eigenlijk weinig te melden.
doei doei xx

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:32

Heey Mir, dat wordt een makkelijke keuze natuurlijk! Je moet natuurlijk wel Prometheus als vereniging kiezen he, hahaha! Dan krijg je in april voorrang op de clinic van Evert, als die nog door gaat, haha! Is ook leuk toch?

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:49

hey orlan hardstikke bedankt!!!! dat hij zomaar in zijn uppie wilde staan hehe ben helemaal verbaasd...
helaas weer niet gereden heb hem flink aan het werk gezet aan de longe. morgen mag ik een uur eerder weg van mijn werk, ik heb iedere dag 15 min meer gewerkt.
nu nog ff eten en dan slapen wat een gezond leven he?
maar goed het is niet anders
zaterdag wordt het heerlijk weer dus misschien ga ik wel ff een tochtje maken buiten. kim van daily zou ook komen dus ff kijken hoe en wat.
kuss en weltruste allemaal

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:18

Mogge allemaal,

Het is vrijdag heerlijk, nog maar een half dagje werken en we kunnen het weekend in gaan luiden. Voor vandaag heb ik alleen wat UWV-zaken op mijn werk gepland staan dus dat betekend een rustig ochtendje. Ik weet nog niet zeker of mijn les wel doorgaat vanmiddag want ik heb nog niks van Connie gehoord. Ze is de afgelopen week ziek geweest dus nog maar even afwachten. Anders ga ik maar een fruitmandje of zo langsbrengen Afbeelding

Nou Rox, Peet en Mir ik merk al dat ik niet de enige ben die het weekend hard kan gebruiken. Laten we er met z'n allen maar flink van genieten, zeker met het uurverschil en de hogere temperaturen (ondanks de voorspelde regen)!
Afbeelding

Ireen en Tonke, ik hoor de afgelopen dagen steeds betere berichten over de toestand van Froukje. Misschien is het een idee om het grote (dure) onderzoek even uit te stellen als Frouk de komende dagen steeds beter gaat lopen. Jullie kunnen voor jezelf toch gewoon een termijn stellen, mocht het uiteindelijk toch niet goed gaan?

Mir, je hebt inderdaad voorrang op niet-leden. Ik heb voor dit jaar mijn contributie weer betaald van de Palensteijnruiters maar ga waarschijnlijk daarna ook over op Rijvereniging Slingeland. Ik ontvang al wel het clubblad van Slingeland, sta daar ook in met Thom en mijn wedstrijdstanden worden daar ook bij gehouden dus eigenlijk voel ik me al een beetje Slingelander hihi Afbeelding

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:29

Zal ik me daar dan ook maar aan gaan melden?? hihihi

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:32

Reentjuh schreef:
Heey Mir, dat wordt een makkelijke keuze natuurlijk! Je moet natuurlijk wel Prometheus als vereniging kiezen he, hahaha! Dan krijg je in april voorrang op de clinic van Evert, als die nog door gaat, haha! Is ook leuk toch?

hmmmmm hihihi ik vind het wel moeilijk hoor

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:40

moossie schreef:
Reentjuh schreef:

hmmmmm hihihi ik vind het wel moeilijk hoor

Ach je hebt toch nog alle tijd hé!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:53

hihihihi ja dat wel!!!!

Nog een paar uur en dan is het weekend!!!

Debby1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:04

HELP ik moet vanmiddag afrijden voor mijn aanhangwagen...
AHHHH... om kwart over 1 begint me les en om 3 uur moet ik
afrijden.... ik ben benieuwd...z ou wel lekker zijn ken ik lekker
op eigen houtje ergens gaan rijden samen met nog iemand
anders... das wel weer lekker van een 2 paards trailer... je kan
altijd iemand meenemen.... er mogen natuurlijk wel alleen mensen
mee die ik gezellig vind hahah.... nou goed ik ga nog ff kijken wie
van zadel kan maken hier ergens in de buurt, want het stiksel van
het zweetblad is kapotgegaan... beetje jammer het zadel is nog geen
half jaar oud.... en voor de prijs van het zadel had ik eigenlijk wel iets meer verwacht.... maa goe dik ga nog ff rondbellen...
jullie horen het wel vanmiddag of ik ben geslaagd of niet voor mijn
aanhangwagen

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:14

Debby heeeeeeeel veel succes!! Ik ga voor je duimen!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:40

Wowwww spannend Debby, heel veel succes Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:01

EINDELIJKE WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDD!!!

Deb, heeeeeel veel succes vanmiddag met je afrijden! Laat je het ons wel ffies snel weten? Ennuhhhh.... als Froukje weer de oude is dan hou ik me aanbevolen voor de ritjes hoor Of ben ik niet gezellig genoeg, haha!

Ja Lin, gek he, eigenlijk was het de bedoeling dat Froukje slechter zou gaan lopen door het longeren, zodat ze het beter zouden kunnen onderzoeken, maar Froukje gaat juist steeds beter lopen, haha! Froukje doet het weer niet volgens planning, haha, maar ja, dat vinden wij natuurlijk heeeeeeelemaal niet erg dat ze juist beter gaat lopen
Dus als ze maandag naar ons idee nog steeds goed loopt, moeten we ff de veearts weer inschakelen om te vragen of ze echt wel goed loopt en of onderzoek nog wel zin heeft ja of te nee! En wat we anders moeten doen. Onderzoek uitstellen of helemaal niet kunnen we ook doen, maar wat doe je dan de rest van de tijd... Opbouwen en hopen dat ze goed blijft lopen? Maar stel dat het nou toch nog niet over mocht zijn, dan forseer je het weer? Haha, allemaal vragen dus! Dus we moeten het gewoon ffies aan de veearts vragen van de week, hopen dat hij al onze vragen kan beantwoorden! Maar we zijn allang blij dat ze niet meer zo kreupel loopt

Ja Mir, het blijft moeilijk he. Slingeland is idd wel erg leuk en ze hebben altijd leuke prijzen enzo. Maar ja, ik zelf heb natuurlijk meer met Prometheus, hoewel dat nu ook wel aan het zakken is hoor, hihi, maar ja, heb er toch 12 jaar gereden!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 14:08

ik ben op me werk en het is weer een zooitje hier druk druk hihiihi.
maar vandaag schijnt de zon weer hihi

deb ik duim voor je meid

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:19

Nou Deb ik hoop dat je het hebt gehaald.

Lin goed plan dat fruitmandje.
Doe ik even aan mee als het mag.
Hoop dat het goed gaat met Con.

Zo eindelijk weekend ik zit thuis bij te komen van een drukke dag.
Morgen ben ik weer op stal.
Dayna zorgt goed voor mijn ventje

Debby1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:45

Ik hem me aanhangwagen rijbewijs... helemaal super
mijn weekend kan niet meer stuk
ik spreek jullie van het weekend wel

doeg dooeg

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 18:34

Deb: Super GEFELICITEERD!!!!Knap hoor!!! Goed gedaan meid!

En ik maar steeds aan Arjan vragen vandaag, weet je nou al iets? Weet je nou al iets? Eerst steeds, nee ik weet nog niets! Dus later nog een keer gevraagd: En heb je al wat gehoord?? Zegtie echt heel droog en normaal.... ik hoorde hem bijna niet: Ja, ze is geslaagd! WAT????? Is ze geslaagd??? Hij weer heel nuchter: Ja!

En dat roeptie dan ook niet even he!!! Haha!

Nou Deb, veel plezier ermee!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 18:39

Nou, Peet; Whis heeft lekker 2,5 uur ofzo buiten gestaan en uitgemest! En Lin heeft d'r bakkies gevuld! Dus over Whis hoef je je geen zorgen te maken, die heeft een lekker daggie gehad En ze heeft weer ffies met Froukje geknuffeld, dus Whis d'r dag kan niet meer stukkie, hihi!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 20:04

Citaat:
annick leuk dat je jus doet tjaa jij met je droom wereld wahha zeg ze noch heel droog hoi en stukje later heeey beetje laat whahahha

ja leuk he! vind het echt gaaf, leuk ook dat mir aan mij dacht! zal de volgende keer wat beter opletten

moossie schreef:
[size=18]Ik heb net [naam] even wegwijs gemaakt! We gaan er weer lekker tegenaan met Yussie!

zeker gaan we er weer tegenaan! heb vandaag rustig aan gedaan, zal mirjam even een verslagje toe pben! had heel bijdehand een Yustin-Schrijf-Schriftje meegenomen, alleen geen pen en kon er geen vinden

heb mijn eerste dag meteen ingewijd door te voeren vanmiddag

Debbie, gefeliciteerd! Aparty berichtenaantal heb je trouwens of ligt dat nou aan mijn pc? je staat nog steeds op 0 berichten

oh ja, mr ed maakt als het goed is ook zadels, weet niet of dat te ver weg is?

over mr ed gesproken, ben vandaag even geweest, maar de peen zag er niet uit, dus lin, dat wordt sorteren morgen (of haal je t niet bij ed?)

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 21:28

Dankje meiden.Deze week is echt een kl*te week geweest.
Maarja het is weer weekend.
Morgen haal ik ff peen.
Dus wie wil moet het ff zeggen.

Deb meid heel erg gefeliciteerd meid.
Dus weer gebak op stal whahahahahahah
En gauw een keer de hort op met de trailer.whahahah
Ik wil wel mee met whis hoor.
Nou ik weet niet zoveel meer te melden.
als enkel maar dankje voor jullie hulp vandaag xxxx

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:48

Hi Peet....ik ben helaas donderdag geld vergeten voor peen. Is het een probleem om een keertje voor te schieten....dat zou namelijk super zijn, ik neem morgen geld mee, ben vroeg in de middag op stal denk ik.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:50

Hej Peet, er moeten in totaal 8 zakken peen gehaald worden want iedereen wil deze week. We moeten morgen dan meteen even afrekenen en degene die nog niet betaald heeft voor de peen voor morgen, dan even aan Petra geven!

We hebben een superavond gehad met Open Poduim op Sel zijn school. Wat een talentjes lopen daar rond zeg, net Idols maar dan beter. Sel heeft echt super gespeeld met zijn vriend Bas. Ze speelden het nummer The Loner op slag- en basgitaar. Dave is bezig met de foto's dus zodra ik een paar leuke heb, zal ik ze hier neerzetten Afbeelding

Dave heeft vandaag de reis naar Amerika geboekt. Dave en Ramon gaan in oktober twee weken samen naar Orlando, Amerika. Daar gaan ze allerlei pretparken bezoeken zoals Seaworld, Universal Studio's en BushGardens (daar is de engste rollercoaster van de wereld). Ze hebben er nu al zin maar ze moeten nog even wachten hihi.
Afbeelding

Nou ik ga nog lekker even voor The Bonecollector zitten en morgen heerlijk uitslapen Afbeelding