Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milly_ schreef:Wel, daar staat dus een snuffelhengstje,dat is dus de pony die ik aan het zadelmak maken ben![]()
Eigenlijk gewoon uit medelijdeBeestje moet alle dagen snuffelen en komt verder zijn stal niet uit...
ponyzotje schreef:had dat echt nog nooit gehoord, wij noemen dat gewoon schouwhengst (als we hetzelfde bedoelen). Schattig
pacifique schreef:hallo,
ik denk dat dit hier ook wel past...
ik ben op zoek naar een goede manege of pesion/privé stal in de omgeving van brugge, liefst dressuur gericht...
kan iemand mij helpen aub?
grtzzz
Helliepel schreef:Jep wistek van de Hacienda... Maar ben daar nu ook alweer een hele tijd niet meer geweest...
Hebk wel goede herinneringen aanLeuke strandritten en de stalknechten indertijd (hoho eeuwen geleden
nee kweet niet, toch een jaar of 5-6) waren ook best wel lachen
(Andy ofzoiets, en nog ene)
Helliepel schreef:Jep wistek van de Hacienda... Maar ben daar nu ook alweer een hele tijd niet meer geweest...
Hebk wel goede herinneringen aanLeuke strandritten en de stalknechten indertijd (hoho eeuwen geleden
nee kweet niet, toch een jaar of 5-6) waren ook best wel lachen
(Andy ofzoiets, en nog ene)
Helene_ schreef:pacifique schreef:hallo,
ik denk dat dit hier ook wel past...
ik ben op zoek naar een goede manege of pesion/privé stal in de omgeving van brugge, liefst dressuur gericht...
kan iemand mij helpen aub?
grtzzz
---> viewtopic.php?f=160&t=548079&hilit=
Tieneke schreef:In Halen staat er ook een prachtig complex: alle omheiningen in hout, verder de stallen allemaal van erg bleke steen en het grootste deel van de binnenbak is helemaal in glas, echt prachtig om te zien. Iemand daar al geweest?