maar ik heb echt werkelijk geen idee. Anders vraag je aan Kelsey of ze je wilt smssen want die ging deze week nog even lang de manege voor de leuk. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ik heb echt werkelijk geen idee. Anders vraag je aan Kelsey of ze je wilt smssen want die ging deze week nog even lang de manege voor de leuk.

AnnemiekvM schreef:Klopt! Ook leuk toch?

sannuhh schreef:Hey, hier ben ik weer even!
De operatie is weer achter de rug.
Ze hebben gedaan wat ze wilde doen, of het echt gelukt is, kunnen we pas over paar maanden zeggen. Dus dat duurt nog even.
Verder heb ik erg veel pijn, ik kan nog niet lang zitten. Zolang ik lig, gaat het redelijk.
De komende 6/8 weken mag en kan ik niks. Lekker saai dus!

hahah
ben ik ff blij dat ik niet enkele seconden moet stilstaan op x

_Anneke_ schreef:ik mag op goldieben ik ff blij dat ik niet enkele seconden moet stilstaan op x
, en 1 keer stond ze braaf stil!
hahah!
waar moet je dan inrijden?? moet iedereen in de paddock inrijden.. of bij de gene voor je?? 
haha
en hij gaat de hele tijd van de hoefslag af enzo (onverwacht) dus hopelijk gaat het goed!
En anders gaat het voor de lol en niet voor het winnen (ook wel natuurlijk
)
je moet er wel lol in hebben natuurlijk .. veel succes igg.. ga rijdens het inrijden denk ik ook meer veel overgangen met goldie rijden.. waarschijnlijk helpt dat wel..