Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Li_lee_yang schreef:gister heette die nog wel zo, mja.
en gister was het ook nog 3 weken, schandalig vindt ik het!
nathalie1980 schreef:Grappig dat iedereen een ander verhaal weet te vertellen. Ook mensen die helemaal niet op stal komen hebben hun antwoord wel klaar.
nathalie1980 schreef:Grappig dat iedereen een ander verhaal weet te vertellen. Ook mensen die helemaal niet op stal komen hebben hun antwoord wel klaar.
Amanda_kiony schreef:haaai....Nou hier even het verhaal, he is inderdaad een flesseveulen wat ik van tevoren had kunnen weten maar de veearts heeft gezegd dat het iniedergeval uit 1 tepel kon drinken,nu blijkt dat dus nit zo tezijn .
Ik heb het veulen afgestaan aan mensen in vlaardingen die wel de tijd en het geld er voor hebben om het veulen groottebrengen
Kioon is daar ook ze mag over 2 weken al terug maar mischien blijft ze langer ligt eraan want ze heeft een uierontsteking....
Iedereen kan wel cometaar leveren en zo...maar dit is de beste keusvoor....En even over veulenpleeg er waren geen pleegmoeders...
Ik had de keus om het naar verboon te doen en dan 500pm betalen exl de biest en de melk of het veulen afstaan...
Nu heb ik het veulen afgestaan aan die familie die nemen alle kosten opzich.
Alles gaat goed met ze....
BoefJMouse schreef:Hier een berichtje van de "verzorger die al die tijd Kiony heeft verzorgt".
Het is inderdaad gegaan zoals amanda al heeft verteld.
Mensen zijn waarschijnlijk in de war, omdat ik namelijk de hele dag al huilend rondliep op stal.
Ik werd sochtens uit mn bed gebeld dat het veulen er was.
Was echt helemaal blij, en hij is PRACHTIG!.
Lichtbruin zonder aftekeningenen en een hengstje.
Hij zou Ronini gaan heten ja.
Nu heet het Boy (van de nieuwe mensen)
Veearts gebeld, Mamma kon dus geen melk geven maar het is een onwijs fit en sterk veulen.
Later VErboon gebeld, die kwam met biest enzo.
Samen met Nathalie flesjes gegeven , ging super.
en dan hoor je een uurtje later dat het allemaal niet doorgaat (dat Mamma en veulen naar verboon gaan) dan is dat een behoorlijke klap.
Dus vandaar, ik dacht in eerste instantie dat Kiony ook niet meer terug zou komen en voelde me behoorlijk genaaid.
Maar ik heb Amanda gesproken en Kiony komt wel terug.
En dan gaan we gewoon opnieuw beginnen, hoop ik.
Met Kiony gaat alles al beter, en met de kleine knul komt het vast wel goed.
Het is jammer, maar beter zo.
"Dat de kleine maar groot en sterk mag worden"
x Amanda (verzorger van KIony)
melissa7 schreef:nathalie1980 schreef:Grappig dat iedereen een ander verhaal weet te vertellen. Ook mensen die helemaal niet op stal komen hebben hun antwoord wel klaar.
hee daar ben je, gezellig
Machonito schreef:![]()
![]()