Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:20

zo dat scheelt wel even dan Haha! welk zadel heb je besteld?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:32

Ireentjuh schreef:
zo dat scheelt wel even dan Haha! welk zadel heb je besteld?

een isabella werth Wintec met cair system, weet alleen ff niet precies welk type wintec het is (zijn er volgens mij meerdere)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:32

YES 42!!!!!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:16

jaaaaaaaaa 42

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:17

Deze is het:

Afbeelding

Hij is net even iets luxer als de Pro:

Afbeelding

jeeeeh ben zoooow blij! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 08:54

Hij lijkt op de foto een stuk zwarter als die andere...

Mir (en Ireen) je mag je witje dekje trouwens weer terughebben, ik heb gisteren nl een wit dekje gekocht Schijnheilig
Ik weet niet of Anique hem anders nog nodig hebt.
(ireen die van jou ligt nog in mijn kast)

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 10:43

oke ik neem hem vandaag weer mee!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:35

ooh die! mooi zadel, daar had ik bij van Rijs toen ook nog naar staan kijken Lachen

ik heb eindelijk een nieuwe telefoon... hehe.. Haha! jullie kunnen me weer bellen zonder dat hij uitvalt! (nouja, eerst nog het nummer over laten zetten..)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 15:28

Ik vind de naam zelf idd ook wel leuk. Maar mijn moeder kwam met DE naam voor een hengst. Het zit een beetje een verhaal achter. Dit veulen is lady haar 5e veulen en de vader is natuurlijk Anton, dus zou het :
Quinten Anton
kunnen worden. Quinten betekend 5e in het Grieks en Anton is zijn vader, begint nog eens met een Q...pff...waar je moeder wel niet goed voor is Haha!

Gisteren gingen we uiteten omdat ze jarig was. Ik was bezig met een verhaal. Mijn oma begreep dat niet helemaal waar het dan precies was. Zegt mijn moeder: "De man waar zij HAAR paard rijdt, heet doelman".
Ik zat helemaal te glunderen *LOL* . Zegt mijn moeder heel schijnheilig: "Eer, is er wat?" Ik zo: "aahh...je zij HAAR paard, en ik weet nog wel dat je er tegen was dat ik ooit op paardrijden ging, laat staan een eigen paard!!!!!"
Een tijdje terug kwam Annemarie ermee dat ik Lady van haar kon kopen als ik dat echt wilde. Ze zou gewoon mogen blijven staan. Mijn ouders, Annemarie en ik hebben het er over gehad en ik (nouja...mijn ouders) kopen Lady als het veulen afgespeend is. Trouwens....we hoeven nog maar 3 maanden, 3 weken, min 2 dagen *LOL* Hyper!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 16:02

aaah spannend joh!! lijkt me echt zo leuk als je paard een veulen krijgt! Haha!
Quinten vind ik een leuke naam!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:19

Ireentjuh schreef:
aaah spannend joh!! lijkt me echt zo leuk als je paard een veulen krijgt! Haha!
Quinten vind ik een leuke naam!

He Ireen, waarom laat je Eviet niet dekken?? Lief een klein Evietje Lovers

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:30

hihi zou wel leuk zijn he *LOL*

maar ik vind dat een beetje eng in verband met dat ze misschien een keizersnee heeft gehad (dat was toch zo?) en ze is al wat op leeftijd natuurlijk..
daarnaast weet ik niet of ik een 2e paard kan betalen volgend jaar en de jaren daarna, ik wil het beestje dan wel houden, want haflingerveulens zonder papier komen niet altijd even goed terecht zeker niet als het een hengstje is Scheve mond
ik hou het maar even bij dromen denk ik Knipoog
(Of zou Diddelita toch nog komen Anoes??? *LOL* in april zou het dan ongeveer zijn Schijnheilig )

Ik heb ook even slecht nieuws, ik werd net gebeld door Iris dat Evita niet helemaal zuiver loopt en een warme kogel heeft... ik vrees dus dat ze morgen niet voor de wagen kan Scheve mond
Ik kom vanavond zelf nog eventjes kijken en Iris spuit haar been nu al een keertje af.

Bah.. ik heb helemaal geen zin in die ellende met die stomme kreupelheid Boos! Verdrietig hopelijk heeft ze zich gewoon verstapt (ze had volgens Iris wel een beetje gek gedaan door de muziek enzo), het gaat juist zo goed met haar conditie..!
Het is haar linker voorbeen, die hadden we nog niet gehad Knipoog
ik ga eventjes wat eten en dan kom ik naar stal

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:45

Ik vind Quinten ook heel gaaf. Zie het al helemaal voor me als hij netjes volgroeid is. Lange manen, diepzwarte kleur, prachtig koppiej...Quintin Haha! Lovers

Das wel ffies schrikken zeg. Hopelijk heeft ze zich idd verstapt. Anders kun je haar misschien met een nat compres op stal zetten, dan koel je het toch nog extra. Hopelijk is het snel over. Laat je snel iets horen?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:42

Ja dat begrijp ik wel hoor Irene. Het is niet leuk om een veulen weg te moeten doen en dan zeker niet als je niet weet of hij wel goed terecht komt later. En daarbij; Er zijn eigenlijk al te veel paarden en de mensen blijven maar doorfokken. Dat alleen maar om geld te verdienen of om ook eens te kunnen zeggen dat ze een leuk veulentje hebben.

Evita heeft idd een keizersnede gehad. Niet bij mij hoor, maar bij haar vorige eigenaar.(dit was iets van de weinige info die ik over haar heb gekregen toendertijd.)

Succes straks. Ik hoop dat ze zich alleen maar even verstapt heeft.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:50

Ireentjuh schreef:
hihi zou wel leuk zijn he *LOL*
(Of zou Diddelita toch nog komen Anoes??? *LOL* in april zou het dan ongeveer zijn Schijnheilig )

Ik heb ook even slecht nieuws, ik werd net gebeld door Iris dat Evita niet helemaal zuiver loopt en een warme kogel heeft... ik vrees dus dat ze morgen niet voor de wagen kan Scheve mond
Ik kom vanavond zelf nog eventjes kijken en Iris spuit haar been nu al een keertje af.

Bah.. ik heb helemaal geen zin in die ellende met die stomme kreupelheid Boos! Verdrietig hopelijk heeft ze zich gewoon verstapt (ze had volgens Iris wel een beetje gek gedaan door de muziek enzo), het gaat juist zo goed met haar conditie..!
Het is haar linker voorbeen, die hadden we nog niet gehad Knipoog
ik ga eventjes wat eten en dan kom ik naar stal

Ja een Diddellita zou wel leuk zijn Bloos zou wel een complete verrassing zijn als het toch ineens waar blijkt te zijn Clown

Balen dat ze niet goed liep, ik hoop dat ze zich heeft verstapt en dat ze er niet veel last van heeft/krijgt Ach gut

Nieuwe roddel:
Warenko durfde de bak niet meer uit, muziek uit, discolampen uit, maar nee hoor Cool pas toen ik met Biz uit de bak ging, liep hij er als een sullie achteraan *LOL*

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:47

Aggos die lieve oude Warenko! Is ook wel heel erg eng hoor alles wat op het erf staat Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:35

wanneer krijg je je zadel binnen trouwens?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:36

ik ben net even naar stal geweest en heb even gekeken hoe Evita loopt, op het harde loopt ze gewoon goed. De kogel is ook niet meer dik of warm. ik heb haar even afgespoten en kijk morgenochtend wel verder hoe het gaat als ik haar even aan de longe zet.. Lachen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:49

Citaat:
Nieuwe roddel:
Warenko durfde de bak niet meer uit, muziek uit, discolampen uit, maar nee hoor Cool pas toen ik met Biz uit de bak ging, liep hij er als een sullie achteraan *LOL*

Ja! Zarah vertelde het in geuren en kleuren toen ik vanavond thuis kwam!
Hij wilde woensdag ook liever niet in het donker naar de paddock.....soms is ie ineens bang...ziet ie spoken Knipoog
Hij vertrouwde mij toch maar en is in de paddock aangekomen Haha! ....de terugweg heeft ie NIET gesteigerd! OK dan!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:57

Gelukkig dat het zo loopt dan dat je weer een paar maanden kwijt bent aan stappen en narigheid Lachen .

Ben een beetje trots op mezelf. Ik ben sinds een paar maanden weer voor het eerst naar buiten gegaan *LOL*
Vanochtend zat ik om 8.50 op Lady. Ging eerst een beetje losrijden in de bak, ergste gekheid eruit. Reflecterende banden om haar achterbenen, ik een hesje en we konden gaan. Eerst probeerde zo om te draaien (daar ben ik dus zo bang voor en daarom ga ik eigenlijk altijd met iemand anders, want dan doet ze het niet Scheve mond ), dus ik gaaf haar gelijk een tik, probeerde ze het weer, dus ik weer een tik en het was gelijk over. Heerlijk gestapt en gedraafd. Op de terugweg lekker met lange teugel terug gestapt. Het was zo mooi. Alles was mistig, geen verkeer, ik alleen met Lady. gewoon in 1 woord: SUPER!!!!!
Tja...nu ik weet dat ik het gewoon weer durf zullen we zeker vaker naar buiten gaan. Merkte aan mezelf ook wel dat ik die bak en het land een beetje saai begon te vinden. Leuk voor de afwisseling toch Haha!

Zo, heel veel plezier verder nog. Ik ga het echt niet halen om te komen. Heb dinsdag tentamen tot volgende week vrijdag, met 1 (één Boos! ) dag vrij.pff...schande Haha! . Ik ga snel leren,

doeg

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:20

Ben ik weer . Even pauze houden, wat is het vervelend zeg als je ziet dat het buiten heel mooi weer is, ik weet dat jullie allemaal lekker met je paardjes bezig zijn, lekker in de zon en ik zit te leren Boos!
Het leven is geen krentenbol zullen we maar zeggen Haha!

Ga zo weer verder leren. Trouwens, heb net mijn leren laarzen verkocht *LOL* . Ze stonden een beetje te verstoffen in mijn kast en dat vond ik toch wel erg zonde. Had namelijk nieuwe gekocht.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 18:22

joeehhooee....waar zijn jullie Verdrietig
Zijn er nog leuke foto's gemaakt van vandaag?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 18:44

Hier ben ik Haha!

Leuke dag geweest met in de middag toch nog best aardig wat mensen die kwamen kijken.
De kur van Biz en mij ging redelijk, alleen vergat ik iets, dacht dat ik te laat was voor de 1e galop (maar dat was dus niet zo Bloos )

Al met al toch nog een kleine € 500 opgehaald, en de Sri Lanka kraam heeft nog rond de € 70 opgehaald (dat was apart)
Niet verkeerd dus OK dan!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:03

het was een superdag! Haha!

Mooi bedrag is er opgehaald zeg!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:57

Hi.

Jammer dat ik het moest missen. Mijn oom is er voor onze verjaardagen (4 in 2 maanden) heb ik een digi gehad...hij doet het alleen niet, of ik weet nog niet helemaal hoe hij werkt. Dus binnenkort foto's van Lady d'r bolle buik!!!