welk zadel heb je besteld? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Zegt mijn moeder heel schijnheilig: "Eer, is er wat?" Ik zo: "aahh...je zij HAAR paard, en ik weet nog wel dat je er tegen was dat ik ooit op paardrijden ging, laat staan een eigen paard!!!!!"

in april zou het dan ongeveer zijn
)
hopelijk heeft ze zich gewoon verstapt (ze had volgens Iris wel een beetje gek gedaan door de muziek enzo), het gaat juist zo goed met haar conditie..!
Ireentjuh schreef:hihi zou wel leuk zijn he
(Of zou Diddelita toch nog komen Anoes???in april zou het dan ongeveer zijn
)
Ik heb ook even slecht nieuws, ik werd net gebeld door Iris dat Evita niet helemaal zuiver loopt en een warme kogel heeft... ik vrees dus dat ze morgen niet voor de wagen kan![]()
Ik kom vanavond zelf nog eventjes kijken en Iris spuit haar been nu al een keertje af.
Bah.. ik heb helemaal geen zin in die ellende met die stomme kreupelheid![]()
hopelijk heeft ze zich gewoon verstapt (ze had volgens Iris wel een beetje gek gedaan door de muziek enzo), het gaat juist zo goed met haar conditie..!
Het is haar linker voorbeen, die hadden we nog niet gehad
ik ga eventjes wat eten en dan kom ik naar stal
zou wel een complete verrassing zijn als het toch ineens waar blijkt te zijn
pas toen ik met Biz uit de bak ging, liep hij er als een sullie achteraan
Citaat:Nieuwe roddel:
Warenko durfde de bak niet meer uit, muziek uit, discolampen uit, maar nee hoorpas toen ik met Biz uit de bak ging, liep hij er als een sullie achteraan

....de terugweg heeft ie NIET gesteigerd!
.
), dus ik gaaf haar gelijk een tik, probeerde ze het weer, dus ik weer een tik en het was gelijk over. Heerlijk gestapt en gedraafd. Op de terugweg lekker met lange teugel terug gestapt. Het was zo mooi. Alles was mistig, geen verkeer, ik alleen met Lady. gewoon in 1 woord: SUPER!!!!!
) dag vrij.pff...schande
. Ik ga snel leren,
. Even pauze houden, wat is het vervelend zeg als je ziet dat het buiten heel mooi weer is, ik weet dat jullie allemaal lekker met je paardjes bezig zijn, lekker in de zon en ik zit te leren
. Ze stonden een beetje te verstoffen in mijn kast en dat vond ik toch wel erg zonde. Had namelijk nieuwe gekocht.
)