Ik ga straks even mn scooter wegbrengen en dan even shoppen voor nieuwe sneakers. Was donderdag zo moe en mijn hoofd er niet bij dat ik per ongeluk de verkeerde schoenen naar stal had aangetrokken Was al bijna klaar met mijn stal uitmesten, toen ik ineens een zwarte schoen wat pisstro bij elkaar zag vegen Nu wilde ik toch al een tijdje nieuwe, dus nu heb ik een goed excuus om het maar eens te gaan doen
Oh oke! Ja, ga niet wandelen of iets met Baira hoor haha, maar voor fietsen!
Ze zijn wel leuk, maar ikzelf hou niet zo van wit, word zo snel vies haha!
AndreaB
Geplaatst: 24-11-12 15:54
Wat een klote website joh Na een halve dag proberen is het ein-de-lijk gelukt om ze te bestellen. Nu hopen dat het bedrijf niet even poedersuiker is als de website en ik niet hele andere schoenen gestuurd krijg o.i.d.
AndreaB
Geplaatst: 24-11-12 17:23
Nieuwe deken voor knollie besteld Hopelijk vindt ze m leuk! Kan ik eindelijk dat halsstuk gaan gebruiken
Mijn salaris gaat op aan brandstof, ik ben nu bij vrienden in horssen en heb vandaag groom gespeeld en dressuur voorgelezen ( menwedstrijd) en mijn rijder is geeindigd op een 2 e paats met 194 punten en vaardigheid had ze 1 bal en paar tijdfouten dus dat moet volgende x beter, volgende x ben ik de parcourbouwer dus nog zaken gedaan dit weekend
Zo wat een storm vandaag, waaide haast van het paard af Jaja ik ben " vreemd gegaan". En heb paard gereden op paard kyvonne begon relaxt maar aan einde moest ik er wel aan rijden want ze probeerde de leiding over te nemen en dat in de storm lekker buiten
Flurk
Geplaatst: 26-11-12 13:18
Super lekker gereden vanmorgen en les ging fijn Nu hopen dat het zondag op wedstrijd ook zo fijn gaat Heb helaas nog geen lezer kunnen vinden Probeer proef maar uit hoofd te rijden maar vind het doodeng
Ik las het al op FB. Wij krijgen trouwens snel de sleutel van ons huis, eindelijk
We zijn na het gesprek toen der tijd nog veranderd van bouw nummer. Had we dat niet gedaan.g dan hadden we over twee weken al de sleutel gekregen, maar nu hebben we een mooie keuken.