Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Goedemorgen!
Charlie Brown ziet er wel leuk uit maar niet echt bijzonder.
Zou er echt nooit 8,000 voor vragen als het mijn paard was.
Krijg je er idd never voor.

Pebbs schreef:Ik heb ook afgedingd bij Xander hoor
Ik wilde een sportpaard, een paard met potentie waar ik minstens het Z mee kan halen.
Verder moest hij braaf zijn en zeer werkwillig. Ik kwam bij Xander uit omdat hij zoooo ontzettend mensgericht is, hijs zo lief en knuffelig en dol op aandacht, en dat vond ik heel erg leuk, op zijn karakter werd ik echt verliefd, naast zijn mooie schoonheid natuurlijk
Hij was dan 3 jaar en een paar maanden onder het zadel en kon niet meer dan dat, had nog niets gelopen, kon nog niets behalve de basis. En daar vroeg hij een prijs voor waar ik het niet mee eens was, dus ik heb een andere prijs genoemd, ook omdat de tijd er niet naar is, en dat is gelukt
Gefeliciteerd Mel! Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:Ik heb ook afgedingd bij Xander hoor
Ik wilde een sportpaard, een paard met potentie waar ik minstens het Z mee kan halen.
Verder moest hij braaf zijn en zeer werkwillig. Ik kwam bij Xander uit omdat hij zoooo ontzettend mensgericht is, hijs zo lief en knuffelig en dol op aandacht, en dat vond ik heel erg leuk, op zijn karakter werd ik echt verliefd, naast zijn mooie schoonheid natuurlijk
Hij was dan 3 jaar en een paar maanden onder het zadel en kon niet meer dan dat, had nog niets gelopen, kon nog niets behalve de basis. En daar vroeg hij een prijs voor waar ik het niet mee eens was, dus ik heb een andere prijs genoemd, ook omdat de tijd er niet naar is, en dat is gelukt
Tsja ik denk dat afdingen bij Charlie Brown niet zo veel zin heeft.. Denk niet dat zij haar "super getalenteerde paard" weg doet voor minder dan de vraagprijs. Maar goed, daar kunnen we verder niet over oordelen
Kirsten_S schreef:Rijden met paraplu oh, nou dan kom ik niet levend thuis..

Pebbs schreef:Kirsten_S schreef:Rijden met paraplu oh, nou dan kom ik niet levend thuis..
jeeetje jij snapt er ook niets van hé
ik bedoel dus dat als iemand jouw staat les te geven met een paraplu in de handen, denk niet dat je dat zo leuk vind als je erop zit want dan zit ie alleen maar naar die paraplu te kijken
meestal is dat toch een heel ander verhaal als je erop zit
denkt dat ram liever mij me paraplu heeft, dan dat die nat wordt