Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:52

Lekker begin Es, met je bakkie koffie over je kompjoeter :9k :=

Wat een knappe papapaarden! Ik denk.....met ongeveer een hele hoop zekerheid, dat de papa van Storm Spooky heet, daar heeft Storm dan zijn spooky buien van!

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:59

ja eh.. IEMAND moest het doen he.. might as well be me :p

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 05:59

Thom lijkt ook wel op zijn pa he Lin, zie zijn hoofd er wel in terug...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 07:24

Wat een slecht weer :oo .....t spookt hier aardig en volgens mij hebben ze net een waarschuwing afgegeven.
Zo maar ff Veer dr regenjurkie aan gaan doen.....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:34

Er wordt tegenwoordig om elk windje een waarschuwing afgegeven.........

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:48

Zoo net een paar onderkoelde paarden uit het land gehaald. Wat een spookweer zeg....
Kwamen helemaal trillend en shakend van het land....Allemaal drooggemaakt en een zweetdekentje omgedaan....

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:51

Ohh ik heb zo'n leuke set weer erbij.. zodra het weer mooier weer is 's even passen en op de foto :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 13:03

Ik moet mn setjes ook weer eens uit gaan zoeken, qua dekjes zit ik er inmiddels op 20, incl. bijpassende peesjes en een aantal oormutsjes :=

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 13:28

Denk dat ik nu op een stuk of 14 a 15 zit.. niet allemaal bijpassende peeskappen maar ach.

Jij had ook veel gehad toch? En oormutsjes.. leuk voor een ander maar vind het altijd een beetje clownesk bij Vincent.

Over een jaar mag ik helemaal los, dan mag ik legaal voor Equador gaan shoppen. Waarschijnlijk een grote cob of alles in klein full.. Voor Vincent moest altijd alles XL. Das het leuke van meerdere he.. je kan ze op elkaar gaan afstemmen :D
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 14-07-11 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 13:43

Je bent in de war met mn ehbo koffer(s) :Y), das uit de voorraad van een vriendin :D
Dr was een tijd dat alles in een setje moest, van kleding tot dekjes en peesjes. Maar ik heb nu Eventers beenbescherming en die vind ik fijner dan al die kappen. Die liggen hier nu een beetje te verstoffen :+
Ach ieder zn smaak toch, bb-ruitjes en felle kleuren vind ik afgrijselijk, maar ja zat mensen die dr van houden :)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 13:55

Ach dat is ook zo. Dacht dat je destijds s had gezegd dat er veel was o.a. halsters enzo dat je had gehad. Maakt ook niet uit. VInd felle kleuren voor nu even leuk.. maar heb ook een tijd gehad van bruintinten, blauw in alle variaties ( streepjes ruitjes etc) vandaar dat ik er een lading van heb boven in de berging. Maar altijd leuk om 's te kunnen wisselen. Maar goed mijn knappe Vincent staat alles wel ok.. behalve zwart :p

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 13:57

Zooo.. Cheffie staat ook weer helemaal droog op stal. Arme kind was helemaal nat geregend.. Maar regendeken had het goed gehouden, zn rug was gelukkig nog helemaal droog!

Maar uhmmm...Esther... dat roze setje van jou.. dat noem jij dus geen fel kleurtje?? hihi

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:01

CharlyBrown schreef:
Zooo.. Cheffie staat ook weer helemaal droog op stal. Arme kind was helemaal nat geregend.. Maar regendeken had het goed gehouden, zn rug was gelukkig nog helemaal droog!

Maar uhmmm...Esther... dat roze setje van jou.. dat noem jij dus geen fel kleurtje?? hihi

Dacht dat die van jou ook binnen zou worden gehaald.. ik had Kir en Vincent ( moest weg i.v.m. dierenarts) en de rest zou worden binnen gehaald had ik begrepen. Ook omdat het ergens hierboven stond maar zal wel verkeerd begrepen zijn dan. In ieder geval fijn dat ie nu warm binnen staat.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:04

Nou ik ga effe on tour.. man naar zn werk brengen, paard verzorgen, vogel van mn broer thuis brengen en dan heerlijk languit in droge pyama op de bank :D

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:23

Chef was ook binnen gehaald, net toen ik aan kwam stond hij net binnen... Ik wist niet dat ze werden binnen gehaald, anders was ik wel wat eerder gekomen. Nu had ik het luxe!

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 15:44

Wat een mooie vaders allemaal :P

Hierbij de ouders van Rashidi:

Vader:

Afbeelding

Moeder:

Afbeelding

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:33

Wat een aparte kleur van moederskant zeg, mooiiiiiiii :)
Is toch niet veel voorkomende kleur of wel?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:00

@Linda en Fieke: hoelaat zijn jullie morgenavond op stal ivm trailer?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:52

knappe zilverappel, Steph!

Zaar was naar stal, Storm wilde natuurlijk niet naar binnen, oh oh! Alle beessies stonden al op stal en eindelijk kreeg ze die maffe spikkel te pakken. Hij ging op stal pas rilen, dat zie je vaak, zet je ze binnen, gaan ze bibberen... Zaar heeft hem effe opgewreven met stro en stro op zijn rug gelegd. Zaar terug naar huis gewaterfietst, dapper kind.
Ik was ook goed nat zeg! Deze waterval is toch hopeloos! Van mijn voordeur naar de tram is 30 meter, genoeg om een dijenkletsnatte broek te krijgen.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:23

Nou ff gekletst met Arjan.. Equador word straks lekker op het land geruind, en hij krijgt voor de rest van het weideseizoen voor zolang dat dan nog gaat duren een eigen stukje weiland. Hij komt dan aan de kant van snow en hands enzo.

Ik ben helemaal blij :D :D :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:10

Esther28 schreef:
@Linda en Fieke: hoelaat zijn jullie morgenavond op stal ivm trailer?

Ik kan er rond half acht zijn.....

Was me mijn volksverhuizing wel vanavond.....en kom ik net thuis, is het halve plavond in de gang naar beneden gestort....riepen we al tijden, want was al tig keer lekkage geweest, dus net de huisbaas erbij gesleurd, die schrok ervan en die gaat nu toch maar een nieuw plavond laten zetten...

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:13

En de lekkage repareren hoop ik?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:28

Ceriadwen schreef:

Die was al gerepareerd, maar na weet ik niet hoeveel keer lekkage was dat plavond al helemaal doorgezakt.

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:35

Jetta schreef:
knappe zilverappel, Steph!

Zaar was naar stal, Storm wilde natuurlijk niet naar binnen, oh oh! Alle beessies stonden al op stal en eindelijk kreeg ze die maffe spikkel te pakken. Hij ging op stal pas rilen, dat zie je vaak, zet je ze binnen, gaan ze bibberen... Zaar heeft hem effe opgewreven met stro en stro op zijn rug gelegd. Zaar terug naar huis gewaterfietst, dapper kind.
Ik was ook goed nat zeg! Deze waterval is toch hopeloos! Van mijn voordeur naar de tram is 30 meter, genoeg om een dijenkletsnatte broek te krijgen.

Die storm die heeft het wel naar zijn zin op de wei :D

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:36

Twinklebel schreef:
Ceriadwen schreef:

Die was al gerepareerd, maar na weet ik niet hoeveel keer lekkage was dat plavond al helemaal doorgezakt.

Het zit je niet mee Fieke!
Toen ik wegging van stal stond Vienna braaf hoor in de buitenstal.