Wat een knappe papapaarden! Ik denk.....met ongeveer een hele hoop zekerheid, dat de papa van Storm Spooky heet, daar heeft Storm dan zijn spooky buien van!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, das uit de voorraad van een vriendin

CharlyBrown schreef:Zooo.. Cheffie staat ook weer helemaal droog op stal. Arme kind was helemaal nat geregend.. Maar regendeken had het goed gehouden, zn rug was gelukkig nog helemaal droog!
Maar uhmmm...Esther... dat roze setje van jou.. dat noem jij dus geen fel kleurtje?? hihi
Esther28 schreef:@Linda en Fieke: hoelaat zijn jullie morgenavond op stal ivm trailer?
Jetta schreef:knappe zilverappel, Steph!
Zaar was naar stal, Storm wilde natuurlijk niet naar binnen, oh oh! Alle beessies stonden al op stal en eindelijk kreeg ze die maffe spikkel te pakken. Hij ging op stal pas rilen, dat zie je vaak, zet je ze binnen, gaan ze bibberen... Zaar heeft hem effe opgewreven met stro en stro op zijn rug gelegd. Zaar terug naar huis gewaterfietst, dapper kind.
Ik was ook goed nat zeg! Deze waterval is toch hopeloos! Van mijn voordeur naar de tram is 30 meter, genoeg om een dijenkletsnatte broek te krijgen.