Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus ik blaas het stof ook maar een keertje ervan af
Bij hemelvaartsdag (morgen) hoort dauwtrappen, dus dat gaan we ook doen. 6uur paarden voeren en om 7uur vertrekken. En ik kan dus niet slapen...
En dat grijze hoofdje van haar, zo lief! ^_^ 
(Piet for president woehoe!)

Ik heb voor volgende week een privélesje ingelast, speciaal om ook eens een ander paard te proberen.
Laat weten hoe het was!

Dan zijn Iemkje en Lugano wel goede leerpaarden voor de basis, en dan afentoe een wat pittiger paard ter afwisseling.
:D Piet Rules!
Dat het iedereens lievelingspaard was, wist ik natuurlijk al, maar behalve knuffelig is hij ook erg gehoorzaam. Van Iemkje en Lugano ben ik gewend dat ik een figuur een eeuw van tevoren moet voorbereiden, anders gaan ze nooit op tijd van de hoefslag af. Verder viel het doorzetten mee: ik had me op het ergste voorbereid, omdat iedereen zegt dat hij zo hoog opgooit.
Maar goed, alles bij elkaar zit er zeker vooruitgang in. Ook met Lugano rij ik intussen een stuk beter.
Wat leuk dat je nu ook op Piet hebt gereden! 

.Yinka schreef:Ik kan het me niet herrineren bij Piet. Maar goed, is ook wel weer 3 maanden geleden dat ik er op gereden heb.
Maar ging best goed toch gisteren? Ik vond het er netjes uit zien.

Mijn paardrij-leven staat op pauze momenteel. :S Ik hoop dat ik snel een baan vind, dan kan ik weer beginnen met rijden, ik mis het zo!