Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maartxje schreef:Sorry dat ik jullie topic binnenstorm, maar ik hoop dat er misschien iemand is die me kan helpen:
Aanstaande dinsdag heb ik mijn examen voor de KNHS instructeursopleiding, en helaas heeft mijn combinatie afgezegd.
Ik ben dus op zoek naar iemand die een uurtje les mee wil rijden. Je krijgt 2x een kwartier dressuur en een kwartier springles.
Dressuur minimaal L niveau en springen +/- 80cm.
Het paard moet minimaal 1.60 hoog zijn, maar een E pony is in overleg ook mogelijk.
Het examen is bij het Almeersch Hippisch Centrum aan de Trekweg in Almere Buiten en de les zal rond 11 uur beginnen.
Ken of ben jij iemand die mij kan helpen dan hoor ik het heel graag!!
Alvast bedankt!

.
Heb nog even een stukje gewandeld met de kleine meid! Toen begon ze opeens te huilen, dus judith zei nee niet huilen!
dus toen ging ik tegen de beeb praten en toen was ze gelijk stil
nieuwe job baby whispering!

en wat een kleine handjes!!
guttegut

Pebbs schreef:Baby's huilen nou eenmaal, dat vind ik nog niet zo erg.. ik vind het erger als ze wat ouder zijn dat ze dan gaan krijsen zodra ze hun zin niet krijgen.... mijn kind gaat echt een haaaarrdee opvoeding krijgen jonge
Ik wil een kind dat als ie valt, gewoon even zo kijkt van huh ? en dan gewoon weer opstaan en verder gaan!
,
. Geef mij maar een paard en een hond veel leuker