Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

moet ik waarsch tot dinsdag wachten, he bah!
AnitaJoeri schreef:Jetta schreef:Ach, als je geen warm water hebt, is er altijd nog de waterkoker.....of de fluitketel!
haha om te wassen oke ,maar douchen hihi
[/quote]
had geen waterkoker. Maar kon geen water koken op het fornuis... Heb toen een slabak met water in de magnetron gezet.. Wat een armoe.... 
echt niet leuk Marjo,heb ik ooit ook eens gehad en dan mis je dat echt heel erg....ook buiten het douchen om hoor!
...en jee wat sta ik hier werelds
.Mandy heeft het hier echt zo goed naar haar zin!Marjo_Wystan schreef:@ chantal: en? Hoe was het???

helaas ! 

hihi
hihi
ihihihi 
vriendlief is dichtbij mr komt niet hierheen
en ik ben TE moe om naar rotterdam te rijden en morgen weer heen en weer te karren voor m'n dingen, dus dan maar niet (voel me dr nie lekker bij dat ik niet ga maar moet toch beetje houvast aan mezelf houden, niet dat ik altijd maar ga als hij geen zin heeft om hierheen te rijden. is best moeilijk want ik wil 'm zo graag zien !!!!
)

hoop wel dat dr nog min. 1 ruintje is, anders ga ik dr nog even goed over nadenken, wil 'm nie alleen hebben denk ik zo maar
hihi AnitaJoeri schreef:.
ben nu mn haren aan het wassen met de waterkoker en straks mn lichaam... Gelukkig is het weekend en ben ik dinsdag vrij, kan ik iemand langs laten komen.
Vanavond bij pres douchen en morgen denk ik ook mr, maandag ben ik bij mn ouders... Hmpf![]()
behoorlijk veel water koken om te wassen zeg!
Nu pas begrijp ik het......................... Ze waren te duur in gebruik!!!!!!!!!