hallooo. zo er is weer flink gepraat haha. ik vindt dat idee van die polo echt leuk idee haha,alleen geen neon dat vindt ik een beetje té ofniet? wel leuk idee carolien,alleen hoe duur is dat eigelijk? weet daar de ballen niet van duss.
zijn de weken 10 snel vol? omdat die in augustus is en ja meeste willen toch in juni ofniet. en opgeven moet toch via mail & dan meteen zelfde formulier + handtekening opsturen?
jaaa dit is mijn eerste keer vandaar die domme vragen.
Ik heb nu geschiedenis, haha, zit gewoon met mijn mobiel boven tafel
Touchem
Geplaatst: 10-01-11 13:35
Ik zit lekker mijn ckv verslag (eindelijk) eens af te maken. Ben nog steeds ziekjes dus ben vandaag nog even thuisgebleven, ga morgen wel weer naar school, anders zat ik vandaag van 10 over 8 tot 4 uur op school. Dit dagje was ook handig om dus dit verslag af te maken en te leren voor een PW economie van morgen.. Erg handig als je heel het weekend niet kan leren omdat je ziek bent. Normaal begin ik ook maar 1 dag van te voren, maar ik heb tot nu toe alleen maar onvoldoendes gehaald voor economie dus wilde ik eens op tijd gaan beginnen.. Kom ik wéér tijd tekort, en morgen ook nog thuisblijven gaat ook niet werken
Wat hebben jullie veel tussenuren zeg! Ik vind donkerblauw en grijs allebei leuk, donkerblauw is het populairst zie ik? Lichtblauwe letters zijn dan ook wel leuk!
Denk wel dat donkerblauw met witte letters het beste te zien is . Ooh, ik heb er zo'n zin in, kan echt niet wachten, maar het duurt nog zooo lang! Naja, opzich gaat het ook best snel, voor je het weet is het zover!
Ik zit me nu ook te vervelend op school.. Nog twee uurtjes en dan weer vergadering
Touchem
Geplaatst: 10-01-11 13:43
Ja dat is natuurlijk wel zo. 't Gaat echt snel ja! Inschrijven leek eerst ook nog zo ver weg en dat is nu ook opeens al donderdag.. Een jaar gaat altijd veel te snel voorbij! Hoewel, tot het kamp kan het niet snel genoeg gaan eigenlijk
Is heel vaak zo! Was laatst ook al op TMF, toen dacht ik ook wtf nu alweer het zelfde liedje?? En op de een of andere manier weten ze ook altijd te presteren dat de poedersuiker liedjes de hele tijd nog een keer gedraaid worden en de leuke liedjes duurt uren voordat die weer eens voorbij komt
Touchem
Geplaatst: 10-01-11 13:55
Oh ik kijk niet zoveel tmf/mtv dus vond het wel vreemd.. Maar gebeurt dus vaker! En dan zijn er zóveel liedjes die ze kunnen draaien.. Haha met die liedjes die ik niet leuk vind, heb ik bijna altijd dat als ik ze héél vaak hoor, ze vanzelf leuk ga vinden