Britt weet je zeker dat je niet ongesteld bent xD Ja ik heb de laatste paar dagen dat ik 's ochtends behoorlijk misselijk ben is ook niet echt een pretje :S
Britt weet je zeker dat je niet ongesteld bent xD Ja ik heb de laatste paar dagen dat ik 's ochtends behoorlijk misselijk ben is ook niet echt een pretje :S
Ik denk ook dat een meisje van me stage zwanger is maar ze blijft volhouden van niet....maar ze moest al ongesteld worden, slikt geen pil en doet het altijd zonder condoom....dus wat denk je dan meteen? Maarja ze zegt dat ze het al 8 maanden lang zo doen, dus daarom kan het nu ook niet zo zijn..... ik vind dat echt dom om te doen...
Ik ga zo ook de stad in Lucy... maar ik moet schoenen hebben... maar vind dat altijd zo lastig. Ik wil geen hakken want dat vind ik helemaal niet lopen maar dan is meestal de keuze wel erg klein... ik heb paar maanden terug al gekeken en toen vond ik niks maar krijg nu wel koude voeten in m'n gympen
ja, ik moet eigenlijk ook nog nieuwe schoenen.. heb nu die van vorig jaar meestal aan, ook laarzen van van haren zonder hak, maar helaas idd wel een best gladde zool maar daar hebben ze volgens mij best veel zonder hak.. maar ik wil nog een paar goede warme waterdichte gympen/sneaker achtig iets hebben
ja bij de sting hebben ze vaak wel leuke dingen, maar altijd zo duur.. en ik heb nog maar 30 euri.. nouja, over een paar dagen krijg ik weer geld
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 30-12-10 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Dorey longeren ging echt goed vandaag en ze liep ook heel braaf mee naar t longeerbakie... Toch wel fijn dat me instructrice even geholpen heeft, oeh helemaaaaal blij
ja idd Vandaag echter wel zonder bitje gedaan, want nouja.. dan moet je echt met ze 2e zijn hahahahha.. 1 dr kop vasthouden ander dat bit met snoepjes naar binnen werken hihi en dan natuurlijk BERGEN snoepjes als ie eenmaal binnen is, om het maar zo aangenaam mogelijk te maken