Ik ben weer terug uit Parijs! Vanmiddag volgt het verslagje!
Vanmiddag hopelijk met Azra een priveles van Lies met het nieuwe zadel!
Wie wilt er in de kerstvakantie met mij mee naar Azra?
Emma, zou jij dan wel kunnen om foto's te maken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb alleen geen kerstvakantie 

Want dan wil je zoo graag dat
Hij mag alleen maar in stal staan, dus kan niks aan hemMelanie_B schreef:Nou voor mijn gevoel gingen de laatste weken juist heel sloom!Want dan wil je zoo graag dat
ze voorbij gaan.. maar nu als ik terug kijk, is het redelijk snel gegaan afgelopen 2 weken.. Nu nog
maar 2 dagen, I can't wait!!
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Nou voor mijn gevoel gingen de laatste weken juist heel sloom!Want dan wil je zoo graag dat
ze voorbij gaan.. maar nu als ik terug kijk, is het redelijk snel gegaan afgelopen 2 weken.. Nu nog
maar 2 dagen, I can't wait!!
We gaan allemaal heel harddd duimen dat de uitslag positiefff is!!![]()

Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:Valt geen verbetering te zien..Hij mag alleen maar in stal staan, dus kan niks aan hem
vernemen..
Je mag ook niet met hem stappen ofzo?
Ik zou dan echt gek worden al paard..Idd hopen voor hem dat die weer wat mag doen!
! Melanie_B schreef:Ik mag ook niet met hem stappen..
het enige wat ik mocht doen is met hem grazen.. de eerste week was dat ook nog wel
te doen, maar aangezien ik een nogal heet temperament vol paard heb, is het daarna
niet meer gelukt om hem (RUSTIG) te laten grazen..... dus dat konden we ook niet meer doen..