xan schreef:mntj schreef:erg leuk vandaag met zoveel suport. dank jullie wel. is ook altijd wel erg gezellig.
hihihi ik kon helemaal niets terug zeggenhoorde alleen jou maar
voortaan lest iedereen met een oortje. lekker rustig.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Mntj en ik hebben dus vandaag het "oortje" uitgeprobeerd![]()
En ik moet zeggen dat dat best lekker ging.
(één nadeel, ik kan dus niets terugzeggen, geen "ja maar...." enzo)
haha, dadelijk komt Mntj met het antwoordt:
één voordeel: ze houdt nu haar mond
En nog een voordeel, je bent zo geconcentreerd aan het luisteren, dat ik geen
andere geluiden om me heen hoorde. Ook fijn hoor, want ik hoor altijd nogal veel
LIQUITA schreef:Volgende week gaan ze een bezoekje brengen aan de hobbelpaard fabriek en een paarden club.Lachen!!! We kijken naar "De zomer voorbij" van Jan Smit. Ze zijn aan het paardrijden in Griekenland en maken nu een programma "Paardrijkskunde" gepresenteerd door Simon HoefKeizer en Jan Smit met een D, hahahaha.
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Volgende week gaan ze een bezoekje brengen aan de hobbelpaard fabriek en een paarden club.Lachen!!! We kijken naar "De zomer voorbij" van Jan Smit. Ze zijn aan het paardrijden in Griekenland en maken nu een programma "Paardrijkskunde" gepresenteerd door Simon HoefKeizer en Jan Smit met een D, hahahaha.

winnitou schreef:winnitou @ [VN] Sander Marijnissen en Moedwill winnen ook de Special
die heeft echt een super weekend!
haha die kan zijn prijs ook omhoog gooien, was net van plan om te gaan vragen of ik bij hem kon gaan lessen.....

xan schreef:dacht je dat we dat nog niet hebben....Winn, kun je dan niet beter zo'n abbonement nemen op Eredivisie Live op TV ??
Dat hebben wij hier 2 weken op proef gehad, en Mart en André vonden het fantastisch.