Bo ken ik ook zeker nog! Die staat inmiddels ook al weer heel wat jaren op de manege. Bowie ziet er goed uit zeg!
FireAndIce
Geplaatst: 22-08-11 21:01
leuke herinneringen aan Atlas
Hier ik op Boy met daarachter Prins en Bram En ik op Omar En Bowie weer Hier een verzameling van verschillende verzorg/manegepaarden. Heb ik een keer gemaakt,en best mooi gelukt
Ik ben daar ooit begonnen, was blij dat ik er weg was . Alles ging zoveel netter bij Smit dan bij Mandy's Hoeve....
FireAndIce
Geplaatst: 23-08-11 14:46
Ook ik vondt het bij Mandy's Hoeve niet leuk meer. Ik heb een keer zitten janken in de springles omdat ik Oscar niet over een hindernis kreeg. Ik MOEST erover,dus ik maar proberen terwijl de les voor de anderen(en voor mij)al verpest was! Uiteindelijk lukte het,maar de lol was er wel vanaf!
wie wie wie? Al vond ik het altijd wel een uitdaging om op moeilijke paarden te springen. Bij Smit vond ik het ook echt geen springen Was gewend met springen om parcourtje te bouwen door de hele bak, en dan kon je tenminste echt springen. Dan had je ook de ruimte om op 1 hindernis te oefenen en dan kon de rest over een andere hindernis.
Uhmmmmm geen idee was een vrouw weet niet meer hoe ze heet . En ik heb nu ook echt springen, das wel wat anders dan met zn alle achter elkaar 1 hindernis springen .
Owww ennuh gefeliciteerd met je verjaardag! Nog gevierd vandaag?
Ik ga het zondag vieren. Ik zit nu in Utrecht, heb nog hele week gewoon les en vrijdag een toets, dus nog even door bikkelen en leren en dan zondag ga ik het vieren
Ga je met je honden naar het strand en op het verste punt vindt mevrouw het genoeg geweest en gaat ze mank lopen... Kun je je hond terug tillen. Dat wordt een stijve arm morgen
Wow lekker antoinet Waarneer kom je naar de overkant van het water? En ik ben wel benieuwd wat jullie en majors nieuwe huizen worden (of komt Major bij jullie in huis of jullie bij Major kan ook )
Wij komen begin December terug, Major komt in Noordwijk te staan bij kenissen en wij gaan tijdelijk in een vakantiehuisje totdat we wat voor het 'echie' hebben