amandaaa schreef:hey sjon het werd toch een paardenkuuroord (horse spa miden delfland)![]()
met zoutwaterbak solarium kruidenkamer etc hihi
Aman plek zat hier dus wie weet erbij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
is wel even wennen.
tanx nous voor de sudocreme en chantal voor de betadine. Zal morgen even naar de apotheek gaan!

Lay schreef:als je op mijnalbum.nl inlogd, staat er foto's toevoegen aan mijn album.. Als je daar bent, krijg je de inhoud van je pc.. Dan je mappen/documenten aanklikken totdat je in de map komt waar je foto's staan. Deze aanvinken en dan staat onderaan: foto's in album plaatsen, als jer dat aanklikt, upload die....
daar heb ik ook wat geupload.. maar ik bedoel hier in me profiel.. hoe zet ik ze hier?
johnvt schreef:Het is echt een fantastisch gezicht hoe de paarden er heel lief bijstaan met hier en daar een vreugde ontlading alleen of met elkaar.
Had dit al veel eerder moeten hebben, wat een beamening om af en toe eens langs te lopen en dan te zien hoe de koppies naar me kijken zo van leuk he.
Echt lief
johnvt schreef:marissie170 schreef:Heb pas ook even gekeken bij de paddocks, ze zien er mooi uit!!
en zeker fijn voor de paardjes!!
had pas ook iets opgevangen over een binnenbak
??? of heb ik het verkeerd gehoord?
De binnenbak staat al, alleen nog de inrichting ervan als ik het zo kan omschrijven
amandaaa schreef:nou net een bestelling bij ooteman gedaan was net uitverkoop begonnen had een nieuwe frontriem nodig 5 euro en voor me moeder en mij warme handschoenen besteld altijd handig, beetje jammer dat ik er 2 uur over heb gedaan maar het is gelukt pfff
amber2202 schreef:Lay schreef:als je op mijnalbum.nl inlogd, staat er foto's toevoegen aan mijn album.. Als je daar bent, krijg je de inhoud van je pc.. Dan je mappen/documenten aanklikken totdat je in de map komt waar je foto's staan. Deze aanvinken en dan staat onderaan: foto's in album plaatsen, als jer dat aanklikt, upload die....
Ja dat snap ik weldaar heb ik ook wat geupload.. maar ik bedoel hier in me profiel.. hoe zet ik ze hier?