... Is bijna een muizensprong vergeleken met wat die kan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
... Pebbs schreef:Thanks wijffieee
TRouwens ik las je topic, en iemand zei dat je meer mee moest geven, ik ben het daar helemaaaaaal niet mee eens !
vind het juist netjes hoe je meegeeft op de foto's te zien. niet te veel, niet te weinig, precies goed ! Vind het echt super mooie foto's, uitvergroten die handel
Dankjewel meisje! Ja, die eerste foto ga ik ook bestellen! 
jij ook bij jouw paardjes !!
?
Hij loopt echt super fijn! Alleen ook hier moet je letten op je tenen..Ahtnamas schreef:Manon, misschien is het een idee om gewoon je eigen naam als url te gebruiken. Dus manonachternaam.nl dan kan je altijd nog daarin een aparte naam voor je photography afdeling maken.
Welke host zit je trouwens aan te denken... ik betaal namelijk ook rond de 30 (28 euro nog wat) voor mijn website.
. Kirsten_D schreef:@ mel: Over die foto, heb net effies stiekem de andere bekeken. Je hebt je paard goed voorelkaar..Hij loopt echt super fijn! Alleen ook hier moet je letten op je tenen..
Voor de rest, zou ik trots op hem zijn!

Melanie_B schreef:Kirsten_D schreef:@ mel: Over die foto, heb net effies stiekem de andere bekeken. Je hebt je paard goed voorelkaar..Hij loopt echt super fijn! Alleen ook hier moet je letten op je tenen..
Voor de rest, zou ik trots op hem zijn!
Welke bedoel je? Rarando of Wonderboy?
Maar bedankt!
Hoe gaat het met Venice??

Dankje dat je het vraagt!
Kirsten_D schreef:Bij Rarando. De dressuurfoto's.
Hij loopt daar echt super fijn! Lekker ontspannen..
Met Venice is alles goed..Dankje dat je het vraagt!
Zijn sinds kort weer fanatiek aan het lessen!
Tis wel hard werken, ze zit in een koppige periode waar we even door heen moeten, maar met begeleiding gaat het steeds beter vooruit en ach, had ik geen merrie moeten kopen..
Ik vind de foto's eigenlijk niet zo bijzonder hihi..
Net wat je zegt, even doorbijten.. 
Melanie_B schreef:Oh dankje.Ik vind de foto's eigenlijk niet zo bijzonder hihi..
Fijn dat het goed gaat! Bij wie les je?
Haha.. Merrie's he..Net wat je zegt, even doorbijten..
Wil je ook met haar gaan starten? (in de toekomst)

Kirsten_D schreef:Hij loopt der wel lekker bij hoor!
Ik les met iemand aan huis.
Als het zo lekker gaat, mis ga ik ook ooit wel starten, maar het is niet echt een doel.
Ik wil gewoon zoveel mogelijk met der gaan doen.
Ga nu dan beginnen met dubbel longe, maar zou ook heel graag weer willen springen, maar zou ook wel een keer een weekendje weg willen, lekker de bossen in of zo'n trainingsweekend met der doen.
Kortom: Genoeg op mijn lijstje..
Maar klinkt wel echt heel leuk allemaal.. 

Ohja, en het stinkt hier

Ziet er netjes uit, alleen stoor me soms aan je voeten 
Maar voor de rest toppie meis! Ziet er goed uit!

En zogenaamd hamstervriendelijk...

CHIIILLLL