Ik werk op een reclame bedrijf (Belettering van auto's, borden enz.) Werkzaamheden: telefoon, post, makkelijkere orders/offertes maken, archiveren, factureren, planten water geven, koffie zet apparaat schoonmaken, en vanalles meer wat op je pad komt. De stagiaire die er nu zit werkt van 9-17u. Die moet per 10 weken 360 uur maken, waarbij school de pauzes door telt. Ze komt er dus ruim aan. Het blijkt wel dat die uren wat veel zijn voor wat wij te doen hebben op het moment, maar dat kan zo weer veranderen.
ik zat tussen de deuren in de trein is nu al de 2e x... ze moeten die oude treinen aanschaffen die deuren binnenin gaan gewoon echt met een rotvaart dicht... zal morgen wel weer wat blauw hebbebn
haha nee die wil het al hélemaaaaaal niet! Die wil meer iets van tandarts ofzoiets worden
laura_eddy
Geplaatst: 04-02-09 23:16
Heey, Ik hoorde dat ik maar is een foto van Bantam op bokt moest zetten dus bij deze:
Mama heeft vandaag gefilmd toen ik les had, alleen moet dat filmpje nog even op de computer zetten. Als die op de computer staat dan zal ik die er ook wel even op zetten! Oja, ik heb deze foto's allemaal van de vorige eigenaar dus sommige zijn al weer van eventjes geleden. Maar dan hebben jullie toch een indruk hoe die er ongeveer uit ziet