Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ben al blij als ik zaterdag les kan rijden en New ff kan knuffelen. Maarja mocht het wonderwel beter gaan geel ik misschien nog wel een gil
.
) dus ik zie er echt niet uit, haha, alleen normaal kreeg ik dat dan bij mijn hals en borst, maar deze keer zit ik echt bijna compleet onder
op mijn benen na. Was wel ff shocking gister! Maarja waarschijnlijk wordt het nieuwe voorbode op ziek worden nu vlekken op mijn polsen, die had ik namelijk vorige week, maarja ik dacht dat het door de alcohol/schoonmaakmiddel op mijn werk was
. _Rijkie_ schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaa gelukkig wel!!!
En dan lopen de paarden lekker buiten, want ik heb vandaag alleen tijd om als de sodemieter uit te mesten....
Vanmiddag de receptie en daarna een etentje...

. Lekker aardig hè, laatste weekje thuis en dan ziek zijn en de rest ziek maken.
. Heb net even mijn koffer alvast gepakt voor Barcelona, tenminste de meeste dingen zitten er al in. En verder mijn kleding ingepakt om te verhuizen. Dus morgen alvast het een en ander naar mijn huisje brengen. Moet verder morgen nog wel veel inpakken, al mijn boeken en nog een hele lading knuffels, foto's en andere zooi. Maarja dan ben ik wel dit weekend over
.
. Mijn schoonzusje was haar baan kwijt sinds anderhalve week, maar er waren al wat 'bazen' die haar niet wilde missen dus die gingen kijken of ze niet een functie voor haar konden creëren. En ja hoor, ze is net gebeld en mag morgen weer beginnen
.