Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Yinari schreef:Jeetje, het is alweer de laatste pagina van het topic. Dat gaat snel ineens!!!
ATE schreef:Aah...ik had verwacht dat ze voor nummer 3 (dikkiedik) zouden kiezen. Ach ze zijn alle 4 geweldigheb net mensen gehad die puppie hebben gekocht ze moesten kiezen uit nr 1 of nr 3 ze hebben gekozen voor nr 1 leuke mensen trouwens we gaan als de pup weg mag haar zelf brengen heb alleen vergeten te vragen hoe ze gaat heten nr 2 gaat fritsie heten en nr 4 spooky zal ze wel ff mailen voor de naam
. LIQUITA schreef:ATE schreef:Aah...ik had verwacht dat ze voor nummer 3 (dikkiedik) zouden kiezen. Ach ze zijn alle 4 geweldigheb net mensen gehad die puppie hebben gekocht ze moesten kiezen uit nr 1 of nr 3 ze hebben gekozen voor nr 1 leuke mensen trouwens we gaan als de pup weg mag haar zelf brengen heb alleen vergeten te vragen hoe ze gaat heten nr 2 gaat fritsie heten en nr 4 spooky zal ze wel ff mailen voor de naam.
meelen schreef:Yinari schreef:Jeetje, het is alweer de laatste pagina van het topic. Dat gaat snel ineens!!!
Volgens mij moeten we er nog 90

meelen schreef:Ik heb weinig te l*llen vandaag.
Heb vanaaf schaatsen gekocht, that's it. hihihi

winnitou schreef:das wel erg weinig meelen, ben wat meer van je gewend.

ATE schreef:ik ga me bed opzoeken morgen nog laaste dag van het jaar werken doei doei

meelen schreef:Wat een rare week is dit.
2 dagen werken 1 dag vrij en dan weer 2 dagen werken.
Wat gaan jullie allemaal doen met oud en nieuw?
Ron en ik zijn met z'n tweetjes thuis, bij de beestjes.
Heb alleen nog geen lekkere olebollen gevonden voor de 31ste.
winnitou schreef:meelen schreef:Wat een rare week is dit.
Als jullie er even uit willen zijn jullie welkom om hier een bakkie (of iets anders) te komen doen.

.
. Hallucinaties?? Komt zeker van de kou
meelen schreef:winnitou schreef:das wel erg weinig meelen, ben wat meer van je gewend.
Ja, eigenlijk wel.
Ik heb net m'n jaarafrekening gekeken bij de NUON........ krijg zo even ruim 200 euro terug. Jippiiiiie
Bij de PWN zijn ze ook al zo aardig, dat was ook iets van 40 euro.
Wanneer gingen we winkelen Anke?

winnitou schreef:meelen schreef:Wat een rare week is dit.
Als jullie er even uit willen zijn jullie welkom om hier een bakkie (of iets anders) te komen doen.

winnitou schreef:Even wachten tot Rowan weer beter is en jij niet werkt. Volgens mij op een maandag want dan ben jij vrij en dan werk ik niet de hele dag. Rowan is maandag nog vrij maar die wil wel naar de ballenbak hoor.

_sandra schreef:hallo allemaal, even een oproep aan de veldt schatjes!!!! moet vandaag heeeele dag werken tot 22.00 uur . wie er vandaag op veldt komt zou die even bij mijn pony willie willen kijken of hij dorst heeft! water leidingen zijn nl. bevroren! alvast ontzettend bedankt!!! iedereen natuurlijk alvast5 een ontzettende goede jaarwisseling, en al het goeds voor 2009!!!!!!!! x sandra
_sandra schreef:hallo allemaal, even een oproep aan de veldt schatjes!!!! moet vandaag heeeele dag werken tot 22.00 uur . wie er vandaag op veldt komt zou die even bij mijn pony willie willen kijken of hij dorst heeft! water leidingen zijn nl. bevroren! alvast ontzettend bedankt!!! iedereen natuurlijk alvast5 een ontzettende goede jaarwisseling, en al het goeds voor 2009!!!!!!!! x sandra