Kirsten_S schreef:Ohh anky , let op je handen![]()
Niet alleen der handen, ook der benen steken af

maarja nu is makkelijk praten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_S schreef:Ohh anky , let op je handen![]()

Dat ik maar hier niets over zeg
!
Iriis_ schreef:WAT GOEDDDD!Wat leukkkk!!
Echt supeeeer!!
Gaaaf man!Echt zo ineens! Een eigenpaard Kirs! Kan je het jezelf al wel beseffen?!
hahahaha
Ik wil echt ene keertje langs komen om te kijken hooor!
fryskhynders schreef:GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD![]()
![]()
is hij nu zeker weten van jou???
WAUW !!!!
en ja..

Melanieetjuh schreef:Oke!
En d'r benen, waren die ook helemaal goed gekeurd?
Vast wel, anders was ze niet goed gekeurd.
GEFELICITEEERD KIRSTEN! HET IS JE GEGUNT!

Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:WAT GOEDDDD!Wat leukkkk!!
Echt supeeeer!!
Gaaaf man!Echt zo ineens! Een eigenpaard Kirs! Kan je het jezelf al wel beseffen?!
hahahaha
Ik wil echt ene keertje langs komen om te kijken hooor!
Whahah, half..
ik vind het echt leuk voor je!
Ben echt benieuwd, als ze woensdag op stal komt, moet je wel gelijk foto's maken hoor!
Melanieetjuh schreef:Kirsten, dan vind ik dat je op z'n minst wel wat foto's van haar in je profiel mag doen!
Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Oke!
En d'r benen, waren die ook helemaal goed gekeurd?
Vast wel, anders was ze niet goed gekeurd.
GEFELICITEEERD KIRSTEN! HET IS JE GEGUNT!
Ja ze heeft alles netjes doorstaan..
Ze moest op een gegeven moment ook los in de paddox, gelijk oortjes en der staart erop en lopen maar..

fryskhynders schreef:tjah kan gebeuren ja!!
ga je ook lessen met bandit?

Iriis_ schreef:Hahaaik vind het echt leuk voor je!
Als ik ooit nog een die mooie camera kan gaan kopen kom ik ook foto's maken![]()
Alles!Ben echt benieuwd, als ze woensdag op stal komt, moet je wel gelijk foto's maken hoor!
![]()
Is echt leuk om later terug te zien, want ik weet zeker dat ze er over een tijd heeeul anders uit gaat zien omdat ze dan wat meer bespiering krijgt enzo!

fryskhynders schreef:hoe oud??
hoe groot? 5
wat kan ze?Eerder klein..1,57, maar het klopt in verhouding
waar staat ze waar komt ze te staan?Op de wei waar ook mijn verzorgpaardje stond
hoe heb je haar gevondenMarktplaats..Kwam toevallig haar advertentie tegen en heb echt op tijd gereageerd, want er was heel veel animo naar!
vertel vertel
Melanieetjuh schreef:Ben blij voor je Kirsten!![]()
Vanavond ga ik even uit mijn bol! Kirsten_D schreef:Me paardje is goed gekeurd!!![]()
En met een beetje mazzel is ze woensdag op stal.
@ Melanie: Ze is draver gefokt, maar ze is nooit op de renbaan geweest ofzo. Ze heeft er wel van weg, der benen, maar ze is het niet helemaal. Heb die schimmel trouwens gezien, die reed net in de bak..
!!!! Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Hahaaik vind het echt leuk voor je!
Als ik ooit nog een die mooie camera kan gaan kopen kom ik ook foto's maken![]()
Alles!Ben echt benieuwd, als ze woensdag op stal komt, moet je wel gelijk foto's maken hoor!
![]()
Is echt leuk om later terug te zien, want ik weet zeker dat ze er over een tijd heeeul anders uit gaat zien omdat ze dan wat meer bespiering krijgt enzo!
Ben ik ook wel zeker van plan..
Idd, gewoon op de verandering te zien is gaaf.
dan ga je het verschil duidelijk zien!