Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

smuidra schreef:Goed gedaan Xan. Ga zo door.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

xan schreef:Hé onze superlezer is ook aanwezig.
Hooi Incognito![]()
![]()
xan schreef:Hoe heeft Freek het ervan afgebracht. ????
xan schreef:V
En een groot applaus voor Incognito![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft echt super voorgelezen. Enorm bedankt San![]()
Ook namens die andere amazone die heel blij was met jou voorlezen.

Liquita.

xan schreef:Nu ga ik de auto van André even schoonmaken.
Alle strootjes eruit en aan de buitenkant even een sopje erover. Want met die plassen die achter liggen is het net een terreinwagen geworden
xan schreef:Beterschap met Suus.
winnitou schreef:Hahaha, THANKS!@liquita, gefeliciteerd, 2x eerste
ik heb er weer een winstpunt bij. Voor de eerste proef had ik 172 punten, en voor de tweede proef 180
. Nog 3 winstpunten te gaan
.
xan schreef:Hahaha...nou dat is lang nog niet zo ver hoor. Als ik al ooit zo ver kom. Mocht ik die laatste 3 winstpunten nou snel halen, dan ga ik echt nog geen M2 starten hoor. Dan moet ik toch eerst hogere punten scoren in de M1, en flink trainen. Er komen dan ook weer wat nieuwe onderdelen bij in de M2...nee hoor...daar denken we nog niet aanGefeliciteerd Liquita. Super van je.
De Z komt zo in zicht hoor.![]()
En wat leuk dat Tytje er was.
. 
Heb er dan ook van kunnen genieten.
. Zit nu al te denken hoe ik een aantal punten kan verbeteren.
.
iedereen. 
incognito schreef:xan schreef:Beterschap met Suus.
Dank je...
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Hahaha, THANKS!@liquita, gefeliciteerd, 2x eerste
JIPPIEik heb er weer een winstpunt bij. Voor de eerste proef had ik 172 punten, en voor de tweede proef 180
. Nog 3 winstpunten te gaan
.
Ik had het niet echt verwacht. Liquita was niet erg voorwaarts. Ik moets flink aansporen, wat weer ten koste gaat van mijn houding. In de tweede proef schoot Liquita 2 x er vandoor tijdens de galop. MAAR....dit keer had ik haar vrij snel wel bij me zodat ik weer rustig verder kon gaan met het volgende onderdeel. Daar was ik al erg tevreden over.
Wat ik echt geweldig vond is dat Tytje me nog even kwam aanmoedigen.