stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 20:31

Wie opent deel 2 van dit topic?
Ik heb 1e deel geopend dus geef de beurt graag over

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:32

Oki, dan stop ik wel een extra shirt in mijn tas voor het geval dat. :j Weet zelf ook nog niet waar ik liever rijd :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 20:38

Olympia schreef:
Oki, dan stop ik wel een extra shirt in mijn tas voor het geval dat. :j Weet zelf ook nog niet waar ik liever rijd :)

waarschijnlijk ben ik al klaar als jij gaat rijden :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:39

Ik stap er meestal een half uur van te voren al op :+

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 00:09

Oeeeeh, ik wil deel 2 wel openen =D,

Met foto's en beschrijvingen enzo als dat leuk is & Natuurlijk mag?

Vandaag naar de dokter geweest, blijk ik al 6 jaar het Syndroom van Tietze te hebben, klinkt heel raar maar het is heel erg pijnlijk.. Nu pijnstillers gekregen tegen de pijn als het er ineens is..

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 08:24

Priszz schreef:
Oeeeeh, ik wil deel 2 wel openen =D,

Met foto's en beschrijvingen enzo als dat leuk is & Natuurlijk mag?

Vandaag naar de dokter geweest, blijk ik al 6 jaar het Syndroom van Tietze te hebben, klinkt heel raar maar het is heel erg pijnlijk.. Nu pijnstillers gekregen tegen de pijn als het er ineens is..

Oker dat klinkt heftig, en tuurlijk mag jij topic open, graag zélfs

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 10:12

Goedemorgen allemaal!!

Klinkt niet echt lekker Pris! Maar wel fijn dat ze erachter zijn wat het is.

Fijn ook dat jij deel 2 wil openen :D Was al bang dat ik het moest gaan doen :')

Veel plezier met trainen allemaal vandaag! Ik heb vanmiddag ook weer les. Hoop dat het dan lekker droog is, zodat we weer heerlijk in de buitenbak kunnen trainen :) Nu nog ff verder bikkelen voor school. Ben al een uurtje bezig, dus was ff tijd voor een pauzetje :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 11:36

Zijn er bij ons op stal trouwens nog endurance-ruiters zover jullie weten??

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:36

Uhm, Zipporah wilde iets daarmee doen :) && ik wilde er ook ooit aan meedoen haha

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:04

Ik ben endurance ruiter! Vroeger gedaan en wil het nu met mijn hengst starten maar dan moet ik eerst l+1 winstpunt rijden en dat gaat nogal langzaam met een hengst. Moet via het AVS rijden namelijk en die wedstrijden zijn best ver maar ik ga me best doen alles mee te doen dit jaar. Was je geinteresseerd?

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:50

Maar ik had een vraagje (A), ik wil graag dat nieuwe topic voor ons openen, dat mag als we de 500 pagina's bereikt hebben toch? :).

Ik zat te denken om er foto's bij te doen of eventueel een foto van de paarden die bij diegene horen :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 15:42

Priszz schreef:
Maar ik had een vraagje (A), ik wil graag dat nieuwe topic voor ons openen, dat mag als we de 500 pagina's bereikt hebben toch? :).

Ik zat te denken om er foto's bij te doen of eventueel een foto van de paarden die bij diegene horen :)

klinkt goed

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 15:43

Echt proberen!

Dit moet je even proberen. Het is echt waar. Ik geloof dat er iets in onze hersenen is, dat het niet kan coördineren.

HOE KNAP IS JE RECHTER VOET?

Je moet dit even proberen, het kost je 2 seconden. Ik kon het zelf ook niet geloven! Het is een oefening van
een orthopedische chirurg........... het zal je verstand doen schrikken en je wilt het keer op keer weer over doen
om je voet niet de verkeerde richting op te laten gaan, maar.... het gaat niet. Het is voorgeprogrammeerd in je
hersenen.

Hier komt de oefening:

1. terwijl je nu achter je computer zit: til je de rechter voet van de vloer en maak kloksgewijs cirkels (dus rechtsom.

2. En nu, terwijl je voet nog bezig is teken je met je rechter hand het cijfer 6. En zie daar,
je voet zal van richting veranderen.........

Ik zei het je toch!!!! En je kunt er niets aan doen! Jij en ik weten hoe stom het is, maar voordat de dag voorbij is blijf je het proberen zonder resultaat .............. als je er al niet mee bent opgehouden.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:45

Jups, bij 500 pagina's mogen we door naar de volgende ronde! Jij bent degene die opent, dus jij mag beslissen hoe het eruit komt te zien :P Als er maar geen foto's geplaatst worden waar ik als een halve gare op sta O:)

Met die nieuwe startpassen mag je ook Endurance rijden, dus het leek me wel leuk om eens aan mee te doen. Lijkt me alleen een stuk leuker om zoiets niet in je eentje te doen, vandaar! :P Mag je ook niet in de kennismakingsklasse starten met Robesh?

Op zich wel mooi dat die regeling er met het AVS is, alleen wel een beetje jammer dat die wedstrijden allemaal zo ongelooflijk ver zijn! Heb ooit 1x mee gedaan in IJzerloo! Was echt absurd lang rijden!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:47

Flurk schreef:
Echt proberen!

Dit moet je even proberen. Het is echt waar. Ik geloof dat er iets in onze hersenen is, dat het niet kan coördineren.

HOE KNAP IS JE RECHTER VOET?

Je moet dit even proberen, het kost je 2 seconden. Ik kon het zelf ook niet geloven! Het is een oefening van
een orthopedische chirurg........... het zal je verstand doen schrikken en je wilt het keer op keer weer over doen
om je voet niet de verkeerde richting op te laten gaan, maar.... het gaat niet. Het is voorgeprogrammeerd in je
hersenen.

Hier komt de oefening:

1. terwijl je nu achter je computer zit: til je de rechter voet van de vloer en maak kloksgewijs cirkels (dus rechtsom.

2. En nu, terwijl je voet nog bezig is teken je met je rechter hand het cijfer 6. En zie daar,
je voet zal van richting veranderen.........

Ik zei het je toch!!!! En je kunt er niets aan doen! Jij en ik weten hoe stom het is, maar voordat de dag voorbij is blijf je het proberen zonder resultaat .............. als je er al niet mee bent opgehouden.

Waarom is dat nou weer een 'oefening' van een orthopedisch chirurg?? :+ Lijkt me meer iets voor de neuro :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:50

Heb vanmiddag weer lesje gereden met Kiki en ze doet echt zoooo goed haar best!! <3 We hebben ook alvast wat proef-onderdelen mee genomen. Instructrice heeft er in ieder geval vertrouwen in dat het op wedstrijd helemaal goed gaat komen. Zij heeft alleen het idee dat ik op hele andere punten vast ga lopen als wat ik denk. We gaan zien wie er gelijk gaat krijgen :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:53

Doe je goed. Hopelijk gaat mijn les de volgende x beter en fijner

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:59

Ja het gaat de laatste tijd echt weer een stuk beter! Dat zeikerige lijkt er wat vanaf te gaan :)

Volgende keer als ik naar jou les kom kijken gaat het vast ook super-de-luxe goed!! Had vandaag geloof ik niet slechter uit kunnen kiezen om even te komen buurten :(:)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 16:22

AndreaB schreef:
Heb vanmiddag weer lesje gereden met Kiki en ze doet echt zoooo goed haar best!! <3 We hebben ook alvast wat proef-onderdelen mee genomen. Instructrice heeft er in ieder geval vertrouwen in dat het op wedstrijd helemaal goed gaat komen. Zij heeft alleen het idee dat ik op hele andere punten vast ga lopen als wat ik denk. We gaan zien wie er gelijk gaat krijgen :P

o spannend, nou maar gauw gaan starten dan

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:09

Hoop ook dat het de volgende x beter gaat. Komt vast goed.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 09:26

Zou het vandaag droog blijven?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 09:43

Ehh... nee!! :+ Stond 90% en 2-5 mm op het programma :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:15

Morgen wordt het als het goed is wel mooi weer, dus weer tijd voor een lekker buitenritje! Om knollie psychische tevreden te houden <3

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:17

Ohw mein Gohdd!! In 3 dagen tijd gewoon al 6 verslagen geschreven :wow: Nog 1 te gaan en dan ben ik gewoon klaar _/-\o_

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:48

Ik ga als het weer meezit morgen ook een lekker buitenritje maken.