Ai Joki, misschien een normaal slaapmiddeltje (die schrijven dokters alleen niet zomaar uit geloof ik).
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

...verschrikkelijk..blegh..alano schreef:was diegene die bij je was lav??? (vandaag bij de longeerkralen?)
Lavandula schreef:alano schreef:was diegene die bij je was lav??? (vandaag bij de longeerkralen?)
hihihi
Joki schreef:Niemand die tegen me wil praten tot ik eindelijk moe genoeg ben om te gaan slapen?
alano schreef:sorry had het niet helemaal door geloof ik

)
Wanneer is het? tis wel om 20.00 uur las ik, maar de dag/datum ben ik overheen gelezen geloof ik

Lavandula schreef:alano schreef:sorry had het niet helemaal door geloof ik
Geeft niet, was me ook vergeten voor te stellen, ik kende jou nmlk wel al
Maargoed je zal me vaak genoeg zien rondhuppelen in een blauwe rijbroek en blond haar in een staart
Of in pyjama, zoals vanavond (he patty)
Edit: Mendi stond idd weer vredig te soezen in dr box toen ik wegging, nog even geknuffeld en toen mocht ze gaan slapen

Nicol ofzo was het toch?
(spreek je niet uit maar hij hoort er wel achter
) 

Schimmelig schreef:Ze reageert geloof ik ook op Sokkie, of Tessie
Ik ben er om Pat's deken te bezorgen
Om 20u op de parkeerplaats

Ze zijn zo lief!! 

Citaat:Onze buren zijn ook helemaal verzot op hem en dat was zo lachen, wat Marcel mij vertelde!
Het is een nogal vervelend mens en ze ging Max dus even aanhalen toen Marcel met de honden terug kwam van een rondje.
Marcel zei nog dat ze dat niet doen moest, maar ze deed het toch.
En Max, in al zijn enthousiasme, die springt tegen haar op en ze dondert zo achterover!! Hihi
Lavandula schreef:heb weer een mailtje gehad van de nieuwe baasjes van MaxZe zijn zo lief!!
hier een quote waar ik erg om moest lachenCitaat:Onze buren zijn ook helemaal verzot op hem en dat was zo lachen, wat Marcel mij vertelde!
Het is een nogal vervelend mens en ze ging Max dus even aanhalen toen Marcel met de honden terug kwam van een rondje.
Marcel zei nog dat ze dat niet doen moest, maar ze deed het toch.
En Max, in al zijn enthousiasme, die springt tegen haar op en ze dondert zo achterover!! Hihi
Leef je nog?