antoinetje schreef:Good night sleep tight and don't let the bed bugs bite!
bed bugs? Mijn Engels is niet zo heel goed.
Maar ik heb lekker geslapen hoor
Ik was zelfs al wakker voordat de wekker ging om 6.45u Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
antoinetje schreef:Good night sleep tight and don't let the bed bugs bite!
Ik was zelfs al wakker voordat de wekker ging om 6.45u

.
. Of op Oxana... Paco kan er ook nog wel mee door... Ennuh Pablo, Djollie wil ik ook wel is uitproberen... Tjimme moet ik ook gewoon een keer gehad hebben... En misschien zelf Omar, want ik wil gewoon af van dat hangen dus heb meer oefening nodig
. Ik wil wel ruilen hoor sas als ik op koos zit.... Als jij maar met me ruilt als je op een van die andere leuke zit
. (oxana, nynke).
) (oja, da's nieuw van Maggi, niet reageren) en we gaan wat zijwaarts starten. Nu nog heel simpel, maar Mazzel pakt het vliegensvlug op

Super Fenn! Van wie krijg je les als ik vragen mag? Is dat iemand die ook naar andere plaatsen gaat ofzo? Ik zoek namelijk eigenlijk ook nog steeds iemand die mij les met Ontaro kan geven
Als je Mazzel ook al in Bonfire hebt veranderd kom ik graag weer eens kijken 
En bij de open vragen moest je antwoorden gaan geven met betrekking tot je project. Wat wil je veranderen in je aanpak, beschrijf de fasen in combinatie met je project. GEZEUR! Ik haat dat soort vragen. Ben enkel benieuwd of ik een voldoende heb.
Voor de kar heeft hij met harder gaan geen moeite, dat snapt ie meestal wel, gaan stappen/halthouden heeft ie meestal minder zin in.
Samen met Joyce en Nomi en Mazzel was strontbraaf. Hij vond alles spannend, maar deed geen gekke dingen ofzoiets. Zelfs nog een stukje draf in de berm, achter de kont van Nomi, hij maakte er een draf/huppel/gallopje van, maar was keurig braaf
Trots 
)
Lekker over die rustige weggetjes gewandeld daar?
(Bij Beuk daar
) Dat was flink druk hoor 
(flink stuk gedraafd he)
Nou miss van de zomer weer eens wat meer rijden met hem onder het zadel. Horsefreak schreef:Jou rijpaardje, mijn menpaardje

. Ik ben gister nog lekker naar Atlas geweest en morgen mag ik weer
. Gister ging de les niet door (al wilde ik m toch al overslaan....). Dus ging lekker longeren met m... Morgen gaat ik denk wel weer rijden... Moet nog ff kijken
.
. Die rechtergalop moet hard geoefend worden en ik zie niet echt goed wanneer die goed zit of niet... En Daphne zegt wel dat ze het ziet maar daar twijfel ik ook aan... Want dan heb ik het idee dat ie goed zit en dan zegt zij dat ie fout zit... (soms denk ik het wel te voelen
). Maar ja als ik m ook terug neem als ie goed zit dan gaat ie straks helemaal weigeren met die rechter galop... 
dan ben ik pas om kwart voor 5 op stal en meestal rond half 9 klaar (ja ik ben heel traag
).