Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hackie schreef:@ Meelen
Waarom niet?
meelen schreef:Hackie schreef:@ Meelen
Waarom niet?
Ik vind Nado een beetje onvoorspelbaar, daarom niet.
Maar ik ga wel zo weer eens op hem rijden (proberen)
Ik heb namelijk weer eens last van RIJNEIGINGEN.
Dus iedereen de bak uit (whahaha) want here I come
ik ga douchen
! marjoleinft schreef:wrm niet op ginger is er iets mis met dat paard dan ??????????
ATE schreef:marjoleinft schreef:wrm niet op ginger is er iets mis met dat paard dan ??????????
nou ze is niet altijd even sosiaal naar andere paarden vind het niet prettig als paarden in een carosel gaan trappen
Shenavallie schreef:Wel raar hoor, dat Zofie er nu niet is! Normaal mest ik haar elke morgen uit, maar haar stalletje is - nadat ik haar gisteren had gemest - niet meer gebruikt. Ben helemaal uit m'n ritme
Shenavallie schreef:Wel raar hoor, dat Zofie er nu niet is! Normaal mest ik haar elke morgen uit, maar haar stalletje is - nadat ik haar gisteren had gemest - niet meer gebruikt. Ben helemaal uit m'n ritme
Hackie schreef:wat ik heb straks examen WISKUNDE!
meelen schreef:Hackie schreef:@ Meelen
Waarom niet?
Ik vind Nado een beetje onvoorspelbaar, daarom niet.
Maar ik ga wel zo weer eens op hem rijden (proberen)
Ik heb namelijk weer eens last van RIJNEIGINGEN.
Dus iedereen de bak uit (whahaha) want here I come

en ik ruil mijn superpony echt niet in. 
natuur5D schreef:lijkt mij trouwens ook leuk, carrousel, maar helaas mag je als volwassene alleen meedoen op een paard.en ik ruil mijn superpony echt niet in.

natuur5D schreef:halo zeg, even een weekend niet op bokt gekeken en ik kan een uur bij lezen, waar halen jullie de tijd vandaan.
ik heb 3 dagen heen en weer gecrossed tussen Haarlem, waar mijn zoon zeilwedstrijden had en de manege, want Amber had ook wedstrijd.
dat betekende de dus 3 dagen om 6 uur op en dan non stop doorgaan tot ongeveer 8 uur s'avonds. en eenmaal thuis moest er natuurlijk ook nog wat wassen gedraait worden e.d![]()
gelukkig had ik gister een vrije dag genomen kon ik zelf ook nog even van mijn paardje genieten.

Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:GEVONDEN VOORWERP:
Taartschep: Gevonden op manege Veldt, tijdens de taart meeting. Van wie o wie?
Die was toch van Xan?
LIQUITA schreef:GEVONDEN VOORWERP:
Taartschep: Gevonden op manege Veldt, tijdens de taart meeting. Van wie o wie?

marjoleinft schreef:ATE schreef:wrm niet op ginger is er iets mis met dat paard dan ??????????
nou ze is niet altijd even sosiaal naar andere paarden vind het niet prettig als paarden in een carosel gaan trappen

, want ik eet namelijk iedere dag TAART

winnitou schreef:Xan, Ate, Liquita, Tytje en anderen, ik kan dus maandag niet, zit dan in Doorwerth (mijn paps wordt 70 en zoonlief is vrij) en als ik tijd heb ga ik voor Xan naar Divosa in Heteren (en ook voor mijzelf)
winnitou schreef:vossebier schreef:Hallo allemaal!
Ook heb ik een paar dagen terug voor het eerst in tijden weer paard gereden op manege heemskerk. Ik ging met een vriendin een buitenrit maken door de duinen van heemskerk en castricum. Was echt super super supertof, maar heb nu al drie dagen behoorlijk last van spierpijn
Op welk paard heb je gereden. Ik ga nl binnenkort daar rijden (en hopelijk heel vaak). Maar de meeste paarden van een paar jaar geleden zijn er niet meer. Dus graag wat info over de paarden die jou bekend zijn.

meelen schreef:winnitou schreef:
Toch zal ik de carrouselavond wel missen. Het is heel anders paardrijden (niet individueel), dat vond ik toch wel gezellig. We sluiten het inderdaad leuk af dinsdag.
Welkom trouwens Daniellee!
Kunnen we niet een nieuwe groep beginnen??
Ja leuk, dan doe ik ook mee. (op Tornado)
Tytje schreef:ginger is het meest sosiale paard wat er is , ze staat sinds 2 maanden met een veulen in het land wat we zelf erbij hebben gekocht,
die heeft ze vanaf het begin gelijk gezien als ''haar'' veulen en wie zegt dat ze niet sosiaal is en wie zegt dat ze naar andere paarden trapt, wand heb het zelf nog nooit gezien . dus moet die fabel ergens vandaan komen.
xan schreef:Xan, Ate, Liquita, Tytje en anderen, ik kan dus maandag niet, zit dan in Doorwerth (mijn paps wordt 70 en zoonlief is vrij) en als ik tijd heb ga ik voor Xan naar Divosa in Heteren (en ook voor mijzelf)
[/quote]