manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 16:44

Zo doen we het voor een Breda (en Utrecht en Vlissingen :P ) date ook altijd. Werkt idd wel handig. Zie hem wel verschijnen!

Zo net mn cursus spullen weer even op de externe harde schijf opgeslagen :) (je zal het maar kwijt raken := ) Nu de school-spullen aan de kant en foto's aan het verzamelen :D Heb ineens mn zinnen gezet op een fotoboek :P

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:39

Haha wel slim Anne!
Zaterdag ga ik jullie manege onveilig maken trouwens ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 19:36

oh echt, leuk! Met Dolce? Laat je het wel een beetje heel daar? :P haha. Zal zondag de schade wel zien dan ;)
Maar het zal wel lukken toch? Ze doet het toch stik goed?
Ben zelf de hele dag in Rotterdam, anders was ik graag even komen kijken :D Maar heel veel suc6 en plezier alvast!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:25

Ach, volgende keer dan maar Anne!

Zo, druk dagje op stal gehad!
Om 2 uur zou de dierenarts komen voor Shaar, werd uiteindelijk half 3 en ik zat echt met hartkloppingen van de stress. Naja meteen echo gemaakt en dr pees is ver genoeg genezen om op te gaan bouwen! Mag beginnen met 5 min draven per dag en dit langzaam uitbouwen. Hoesten kon ie weinig aan doen, hij vond het wel een slim plan om dr te scheren. Want ze heeft echt een vacht van een ijsbeertje!
Daarna les gehad met Dolce. Die liep echt heerlijk! Goed geoefend dus voor morgen :D
En daarna Dolce dr benen en staart gewassen en tuig gepoetst. Toen kon ik t niet laten om toch even een rondje te doen met Shaar. Heb een aantal korte stukjes gedraafd, denk een minuut of 3 bij elkaar. Ben liever nog wat te voorzichtig!
Morgen wedstrijdje met Dolce, heb dr nu helemaal zin in!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:37

Dat is fijn nieuws Bar :j Hopen dat t scheren tegen de hoest helpt!
En succes morgen, komt vast wel goed toch?
En Anne, is het fotoboek af? Waar heb je een fotoboek van gemaakt eingelijk? Moeten nog steeds een vakantiefoto-date plannen he :+

Zo, ik ga lekker van mn vrije weekend genieten :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 16:34

Zo, ben terug van wedstrijd! Dolce was tijdens invlechten wat ongeduldig maar liep daarna wel zo de trailer in. Vervolgens op pad gegaan en ze stond braaf stil in de trailer. Daar aangekomen eerst betaald en toen uitgeladen. Even rondje over t erf gedaan en ook rondje door de binnenbak gewandeld. De wedstrijd was nog niet begonnen nl!
Ze was wat snuiverig, maar voor de rest heel braaf! Tijdens inrijden af en toe wat kijkerig, maar erg fijn te rijden! In de binnenbak wel wat meer spanning en ietsjes moe waardoor ze iets te diep zakt af en toe. Maar ben echt zo trots! Ze was fijn te sturen en deed echt dr best! Heb nog een filmpje (wel slechte kwaliteit).

Waar gaan we heen???
Afbeelding

Mooi hier zeg!
Afbeelding

Afbeelding

En na mn proefje
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 16:42

Filmpje :D
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 17:44

Super Bar! Echt leuk dat Dolce het zo goed heeft gedaan. Wil je ook al snel officieel gaan starten (of was dit al officieel)? Vind je ook nog steeds helemaal niet klein lijken op haar, ondanks d'r aardige stokmaat! Had het al tegen je gezegd, maar ben ook erg blij voor Shaar! Kan ze straks weer lekker scheuren!
Prima Cis, laat die datumprikker maar komen!
Anne, wat voor fotoboek maak je dan?
Hier ook ernstig studie-ontwijkend gedrag. Sommige dagen gaat het prima, maar sommige dagen kan ik mezelf wel een schop onder m'n kont geven haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 19:16

Dit was een onderling wedstrijdje. Heb de 20e nog een onderling wedstrijdje staan en wil 10 december misschien nog een x meedoen op scheldestad. Wil volgend jaar ergens officieel gaan starten... rustig aan :D

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 19:49

Ziet er goed uit Bar! Ze gedraagt zich als een voorbeeldig voor zo'n groen paard!
En fijn dat Shaar ook weer goed is :)

Succes met studeren Bianz! En ook ik ben nieuwsgierig naar je fotoboek Anne ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 19:59

Zeg plan eens een wedstrijd bij Scheldestad als ik niet naar Rotterdam hoef? :Y) Kom echt nooit op die wedstrijddagen, maar als ik nou wat mensen aan kan moedigen is dat natuurlijk wel leuk :D Maarja.. zo zit dat er niet echt in hè :P

Wel super tof dat ze t zo braaf deed zeg! +:)+ Wat een knap ding dat ze het allemaal zo kalm oppakt zeg! Heerlijk lijkt me dat! Ze ziet er ook echt al 'jong volwassen' uit! Niet echt puppy, duidelijk nog niet helemaal volwassen, maar wel lekker zelfverzekerd in der vel al! (Lastig uit te leggen wat ik bedoel, maar zoiets ongeveer :+) En wat fijn dat Shaar op mag gaan bouwen! Lekker ook weer aan de slag met je (nu nog) teddy ;)

Haha, nee fotoboek is nog láng niet klaar :P Wil een fotoboek maken van de buitenrit foto's :) Had ik zomaar zin in. Kan er zo vrolijk van worden om die foto's van mn zusje en mij weer terug te zien. Maar om nou iedere keer de CD's op te zoeken boven en ze dan op de computer te bekijken is ook zo wat.. Dus vandaar t fotoboek idee. Ben nu bezig met foto's uitzoeken (250 foto's al en dan moet er nog een bos- en de laatste strandrit nog bij := ), daarna dan op t gemakje nog allemaal in het boek. En mij kennende duurt dat ook nog wel even eer het helemaal naar tevredenheid in dat boek zit O:)

Jaaaa wil ook echt je vakantie foto's nog zien Thirz? Uh, de 26ste een idee? Veranderen we de date gewoon in een foto-kijk-date?
Ondertussen lekker van je vrije weekend aan het genieten? :D Volgens mij was het nog best lekker weer?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 20:00

haha iedereen nieuwsgierig naar het fotoboek; gewoon een paardenboek dus :P haha

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:43

Nog een grappige foto :D
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 23:40

Nog een youtube filmpje...
Misschien wel grappig om te weten dat t meisje in t 2e filmpje van mij heeft gewonnen... Gun t dr van harte hoor, maar snappen doe ik t niet helemaal...
Jaan81 schreef:
Dolce & Barbara:

Tycho en ik:

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 14:40

oh waar zat ik met mn hoofd gisteravond.. Bedoel natuurlijk de 12e ipv de 26ste!

Leuke filmpjes Bar! Ook wel fijn om terug te kunnen zien waar nog verbeter punten liggen lijkt me? Of had je ook wat op je staatje staan waar je wat aan had?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:14

Je mag altijd langskomen voor een bakkie thee om t fotoboek te bekijken hoor Anne, kan zowel 12e als de 26e haha :+ Dus roep maar wat je wilt!
Bar: super zo'n debuut toch? Had je verwacht dat ze zo braaf was? Het ziet er goed uit :j
Bianz; nog lekker kunnen opschieten met de studie?

Nou, mijn weekend verliep weer anders al verwacht. Nous was laatste dagen beetje suffig en had niet veel eetlust. Kan natuurlijk een keer, zeker met dat warme weer. Maar za-ochtend had ze ineens koorts en wilde ze echt niets meer eten en was ze zo flegmatiek. Niet echt zoals Nous is :n Met Annemarie overlegd en die dacht aan virus. 's avond is DA nog geweest omdat ze helemaal plat lag en lag te kreunen. Ze bleek heel erg last van darmen te hebben (darmvirus) heeft ze wat voor gekregen. Daarmee moet ze er met paar dagen weer helemaal bovenop komen! Gister ging t alweer stukken beter en wilde ze alweer eten gelukkig.
En die arme Orson had zoveel stress om zijn vriendinnetje dat de dierenarts ook bijna bij hem langs kon komen, das wel echt liefde he ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 13:10

Pffft das stress Thirz.. Arme Nous, ineens zo'n buikpijn! Gelukkig gaat het nu al weer de beterende kant op en wil ze ook al weer wat eten. Hoe is ze vandaag na een nachtje slapen?
Ahh en Orson helemaal in de stress. (Zuster Orson :+ Zie hem al staan in zn verpleger pakje :Y) Wel erg lief dat hij zo mee leeft! Maar misschien moet hij een cursus 'loslaten' gaan doen. Jezelf ziek maken door het meeleven is wel erg drastisch :P

Ik kan de 26ste niet :+ Ben dan in t Brabantse met klasgenootjes. (Vandaar de verwarring) Maar de 12e lijkt me leuk! Wanneer is het handig? Sowieso na de middag wat mij betreft, wil eerst even naar Paardoes :) Jij moest rond 16 u weer werken toch? Ik ben de hele middag verder vrij, dus roep maar een leuke tijd!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 11:47

Jeetje Thirz, dat is ff schrikken zeg van Nous, hoe is t nu met r? Wel lief dat Orson zo bezorgd om dr is...
Bar ik zag je nog....Paardje waar ik naast fietste was 2e geworden, echt super leuk....Jammer dat ik jou niet heb zien rijden....
Iris heeft met Jade ook meegedaan, ging niet zo goed, erg gespannen, maar was ook voor t eerst in een binnenbak, dus dat wordt ze vergeven haha.....
Bianz hoe is t met je studie, beetje wat je ervan verwacht had? En hoe gaat t verder met je?

Mijn hotmail is trouwens gehackt, ben wel bezig om t te onthacken, maar als je t antwoord op je geheime vraag niet weet kom je niet zover....dus als iemand nog tips heeft hierover hoor ik t graag....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 19:38

Gaat wel iets beter met Nous; temperatuur is nu weer goed en eetlust ook wel, alleen is ze qua energie nog niet dr oude zelf, nog beetje sloompjes. Maargoed, ze heeft ff nodig om uit te zieken denk ik!
Zaterdag 12e is 's middags prima Anne; kan ik in de ochtend nog langs Nous, rond uurtje of 2 afspreken dan? Kan ik daarna gaan werken idd! (en als er nog meer mensen zin hebben in bakkie thee, jullie zijn welkom hoor :) )
Das vervelend van je mail Marieke; ik kan je helaas niet helpen! Leuk dat Jade wedstrijdje gelopen heeft; staan er nu meer op de planning?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 10:50

Gelukkig is Nous wel weer herstellende! Hopen dat ze snel weer helemaal de oude is :) (kan Orson ook weer rustig slapen :P)

Tsja die binnenbak.. Dat is ook wel heel donker, groot en eng naturlijk :(:) Maar ze doet het toch maar weer even! Zag van de week ook weer oude foto's voorbij komen van de eerste buitenrit met Jade (hele fiets brigade mee toen). Wat een verschil dan zeg :oo

Lees net dat Art WIDM gaat presenteren *D (Ok, Pieter Jan deed het ook wel erg goed, maar vind het ook wel leuk dat Art het gaat presenteren :D ) Kijken jullie de Pelgrimscode? Begint donderdag weer! (oh uh.. vandaag dus :+)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 18:12

jemig! krijg zelfs een waarschuwing hier :oo
In dit topic is al langere tijd niet meer gereageerd. Gebruik eerst de zoekfunctie om te bepalen of er een recenter topic over dit onderwerp is. Als dat niet het geval is dan kan je natuurlijk een reactie plaatsen als deze daadwerkelijk iets toevoegt aan dit topic.

Tuurlijk heb ik iets zinnigs, wat iets toevoegd :P haha

Wel een verbetering hè!
http://scheldestad.nl/foto's%20website/ ... 020891.jpg
*Zijn de stallen naast de buitenbak, met de neus naar de parkeerplaats zegmaar

Hoe is het met iedereen? :wave:

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:16

Ziet er zeker netjes uit! Had t idd al gezien toen ik dat wedstrijdje had bij jullie op stal!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 20:34

Oh waren ze toen al in gebruik? Kan hoor, weet het niet meer precies. Kwam de foto toevallig tegen op de site en dacht; goh laat ik die eens plaatsen :P

Hoe is t met je paarden? Shaar lekker aan het opbouwen?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:36

Shaar gaat opzich goed, ze loopt af en toe wel nog wat te kuchen. Maar ben nu 7 min met dr aan t draven per dag en dit gaat prima!
Dolce dr bult is nog steeds hopeloos. Ben moed aan t verzamelen om dr weer mee te nemen naar de kliniek...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:01

ojee, bar dat klinkt nog niet zo goed dan.

Nel, Marieke en Bar, zouden jullie even in je mail willen kijken? Als het goed is hebben jullie een mailtje van afspreken.nl om een date te plannen in de kerstvakantie...